Zie cocu en eijkelkamp graag blijven,denk ook wel dat het goed komt:D
 
Ga een beetje twijfelen aan rutten.

serieus? volgens mij kijk jij of ik dan naar een heel ander psv.
want ze weten elke wedstrijd kansen te creeëren maar als de spelers simpel weg weigeren te scoren wat kan rutten daar dan aan doen?
je kunt er wel op trainen maar afmaken is iets wat je voor het grootste deel in je hebt of je hebt het niet, vaak komt er dan ook nog een beetje geluk bij kijken.
Helaas hebben ze momenteel niet veel geluk, en al onze spelers zijn geen afmakers pur sang.

dus wat ik eigenlijk wil zeggen, rutten laat PSV beter voetballen dan menig coach die we de afgelopen tijden hebben gehad.
 
Laatst bewerkt:
ivm zijn wissels , nee rutten moet blijven.

Is een goede trainer , maar heeft echt een betere selectie nodig volgend seizoen.

Wisseld ongeloofelijk laf.
Kijk naar gisteren tegen Twente.
Twente komt er niet aan te pas en wat doet hij.
Toivonen eruit en een dwerg erin. Weg controle.
En daarna een verdediger voor een verdediger. !!!!
Hoezo willen winnen??????
Laatste kans verspeeld.

En dan in zijn commetaar constant dat gezeik over de wedstrijd lezen en neutraliseren.
Nou in dat laatste heeft hij gelijk want inderdaad laat hij door zijn wissel beleid de tegenstander terug komen in de wedstrijden.

Durf vooruit te spelen.
Het is na Stevens de lafste en zeverigste coach die we hebben gehad.

Als je twwalf punten voorsprong kan nemen op Ajakkes door bij Viteese te winnen en je stapt van het veld af met een gelijkspel ben je verkeerd bezig en geef je slecht signaal af.

Uit de laatste 6 duels 6 punten: ongeloofelijk.
 
We moeten gewoon met z'n allen achter Fred blijven staan, ik heb nog altijd het volste vertrouwen in hem. We hebben sinds vorig seizoen al een stap vooruit gezet, volgend seizoen kan hij écht gaan bouwen aan z'n eigen selectie.
 
We moeten gewoon met z'n allen achter Fred blijven staan, ik heb nog altijd het volste vertrouwen in hem. We hebben sinds vorig seizoen al een stap vooruit gezet, volgend seizoen kan hij écht gaan bouwen aan z'n eigen selectie.

Laten we het maar hopen.. In ieder geval wordt het volgend jaar wel weer tijd voor een prijs. Deze twee seizoenen maar zo snel mogelijk vergeten.
 
Verontrustend nieuws vandaag op nu.nl:

'Liquidatieverdachte Fred R. runt gevangenisbende'

AMSTERDAM - Liquidatieverdachte Fred R. heeft in de gevangenis in Vught een bende van 27 medegevangenen gerekruteerd. Met zijn 'leger' zette hij volgens de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) een hele afdeling op tegen de bewakers.​

;)
 
Verontrustend nieuws vandaag op nu.nl:

'Liquidatieverdachte Fred R. runt gevangenisbende'

AMSTERDAM - Liquidatieverdachte Fred R. heeft in de gevangenis in Vught een bende van 27 medegevangenen gerekruteerd. Met zijn 'leger' zette hij volgens de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) een hele afdeling op tegen de bewakers.​

;)
Och zolang hij niet in de cokehandel zit... (ivm belangenverstrengeling Reis):)
 
Aissati: 'Twente en PSV zijn clubs met een Fred Rutten-stempel'
Vrijdag, 29 januari 2010 om 15:02 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Het is nog niet duidelijk of Robbie Wielaert deze maand de gelederen van Ajax verlaat, maar ploeggenoot Ismail Aissati zou het vertrek van de verdediger ten zeerste betreuren. In tegenstelling tot de middenvelder is Wielaert niet te spreken over de huidige technische staf van de Amsterdammers. "Dat Robbie zich zo voelt is jammer, want ik denk dat hij nog veel voor Ajax zou kunnen betekenen."

"Ik ben blij dat de trainer zoveel aandacht in mij steekt", vertelt Aissati vrijdag aan Sportweek. "Ik voel echt het vertrouwen van Martin Jol. Ook met Michael Lindeman heb ik veel contact. Dat is veel meer dan een fitnesscoach voor ons. Topman. Als trainer moet je tegenwoordig optreden als een soort manager. Proberen iedere speler het gevoel te geven dat hij erbij hoort, dat hij tevreden is. Bij FC Twente en PSV lukt ze dat geweldig. Dat zijn clubs met een Fred Rutten-stempel."

"Rutten is een jonge versie van Hiddink", vervolgt Aissati. "Jol heeft zelf aangegeven dat hij niet iedereen evenveel aandacht kan geven. Dat snap ik. Toch denk ik soms: waarom doen we het niet met zijn allen? Kunnen we op de training elf tegen elf doen en voelen die jongens die weg moeten zich ook wat beter. Zo voorkom je, denk ik, irritaties en uitlatingen zoals van Robbie.”


Vond het toch wel aardig om ook eens iets over Fred te plaatsen.

Bron: voetbalzone

Zegt de speler die nu zonder pardon bij het oud vuil wordt gezet... Vertrouwen?
 
Moet de technische staf behouden worden of vernieuwd worden?

Ik vind behouden , wat is jullie visie ?

Behouden. Rutten is hierin gestapt met een duidelijke visie en PSV moet die m.i. volgen. Dat dat dit jaar nog geen kampioenschap oplevert, betekent niet dat we geen stappen hebben gemaakt.
 
Behouden. Rutten is hierin gestapt met een duidelijke visie en PSV moet die m.i. volgen. Dat dat dit jaar nog geen kampioenschap oplevert, betekent niet dat we geen stappen hebben gemaakt.

Stappen gemaakt in de verkeerde richting?:p
Even zonder gein: ik heb wel een puntje van kritiek n.a.v. zijn optreden en uitleg van gisteravond bij SV: Hij verklaarde Feyenoord bijna een soort van Arsenal of zo, tegen wie je er niet meer bovenop komt als zij eenmaal scoren. Dat vind ik overdreven angstig en laf geredeneerd. Want ten slotte is dit je laatste kans en de voorzichtigheid is dan niet juist nu geboden. Maar hij begint met Simons, met 4 middenvelders, omdat het verdomd moeilijk is om Leroy Fer, Wijnaldum en andere jonkies van Feyenoord af te stoppen.....Als je als trainer zo denkt, dan begrijp ik wel waarom psv op de moeilijke momenten faalt en totaal geen uitstraling van een winnend team heeft.
Amrabat laat telkens zien dat als hij binnen de ploeg is er meer dreiging ontstaat van de psv-kant. Rutten heeft tegen Twente ook taktisch gefaald: Toivonen er uit en Labyad er in.... Amrabat te laat er in gezet, terwijl die jongen in 5 minuten tijd 3 keer voor gevaar zorgde. Ook toen had je Twente meer pijn kunnen doen.
In de grote wedstrijden heeft zijn taktische plan niet gewerkt en hoe hij gister over dit Feyenoord praatte beviel me totaal niet. Teleurstellend.
 
Stappen gemaakt in de verkeerde richting?:p
Even zonder gein: ik heb wel een puntje van kritiek n.a.v. zijn optreden en uitleg van gisteravond bij SV: Hij verklaarde Feyenoord bijna een soort van Arsenal of zo, tegen wie je er niet meer bovenop komt als zij eenmaal scoren. Dat vind ik overdreven angstig en laf geredeneerd. Want ten slotte is dit je laatste kans en de voorzichtigheid is dan niet juist nu geboden. Maar hij begint met Simons, met 4 middenvelders, omdat het verdomd moeilijk is om Leroy Fer, Wijnaldum en andere jonkies van Feyenoord af te stoppen.....Als je als trainer zo denkt, dan begrijp ik wel waarom psv op de moeilijke momenten faalt en totaal geen uitstraling van een winnend team heeft.
Amrabat laat telkens zien dat als hij binnen de ploeg is er meer dreiging ontstaat van de psv-kant. Rutten heeft tegen Twente ook taktisch gefaald: Toivonen er uit en Labyad er in.... Amrabat te laat er in gezet, terwijl die jongen in 5 minuten tijd 3 keer voor gevaar zorgde. Ook toen had je Twente meer pijn kunnen doen.
In de grote wedstrijden heeft zijn taktische plan niet gewerkt en hoe hij gister over dit Feyenoord praatte beviel me totaal niet. Teleurstellend.
Amrabat mag dan wel voor gevaar zorgen, maar toch scoren we niet uit de kansen die hij creëert(klopt dat?).
Het is natuurlijk wel verstandig om hem erin te brengen, maar of je er verder iets aan hebt is de vraag.
 
Man man man als je even nadenkt is Rutten wel een moordenaar voor PSV geweest op financiëel gebied.
Afellay veel minder waard, Nijland misschien straks niets meer waard, Marcellis inees €10.000.000 minder.....
 
Man man man als je even nadenkt is Rutten wel een moordenaar voor PSV geweest op financiëel gebied.
Afellay veel minder waard, Nijland misschien straks niets meer waard, Marcellis inees €10.000.000 minder.....

Ja, als jij Marcellis en Nijland had opgesteld streden we nu om een plaatsje in de 2e voorronde EL. :eek:
 
Man man man als je even nadenkt is Rutten wel een moordenaar voor PSV geweest op financiëel gebied.
Afellay veel minder waard, Nijland misschien straks niets meer waard, Marcellis inees €10.000.000 minder.....

Vorig jaar werd er gezeikt dat PSV niet in de buidel durfde te tasten; en dat het sportieve plaatje vóór het financiële plaatje moest komen. Dan gebeurt het... en toch nog gezeik. :rolleyes:
 
Vorig jaar werd er gezeikt dat PSV niet in de buidel durfde te tasten; en dat het sportieve plaatje vóór het financiële plaatje moest komen. Dan gebeurt het... en toch nog gezeik. :rolleyes:

Juist. 4.1 miljoen en Marcellis is echt ook redelijk voor Lens. NIET DUS.
Verder hadden ze de uitgelezen mogelijkheid in de buidel te tasten voor Bajrami, Dost, Viergever en Strootman (én Marcellis behouden) en een GIGANTISCHE FAAL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan