Sparta

Ik zou het absoluut niet direct afwijzen. Beetje risico nemen, misschien zouden we wel in de sub-top van Europa terechtkomen :)
 
Bij welk bedrag zou je dan wel overstag gaan...?? :unsure:

Niet, ik wil niet dat miijn club de speelbal wordt van een investeerder, waardoor we aan de grillen van de investeerder zijn overgeleverd. Een investeerder die er een vreemdelingenlegioen van maakt. Een investeerder die ws. het gemoedelijke van de club vakkundig weet af te breken. Een investeerder die als ie verveeld is de stekker er uit trekt waardoor de club juist ter ziele zal gaan.

Een goede sponsordeal -> JA
Een overname door n bedrijf / persoon / whatever -> NEE
 
En wat als Samsung zich meldt in Eindhoven en PSV (Philips Sport Vereniging) wil kopen voor 200 miljoen euro en daarnaast 100 miljoen euro extra wil investeren in nieuwe spelers .....wat doen we dan? Ook nee zeggen ??

Daar zou ik geen enkel probleem mee hebben. Philips investeert minder en minder in de club en is daarmee de banden aan het verbreken. Ondanks een miljardenwinst, wil men juist minder uitgeven aan PSV. Als Samsung een dergelijk bod neer zou leggen en daarmee de club mogelijk weer in de (sub)top van europa brengt, dan moet je dat altijd overwegen.

Schimmige Chinezen, Arabieren en andere duistere einzelgängers reken ik niet tot serieuze opties.
 
Daar zou ik geen enkel probleem mee hebben. Philips investeert minder en minder in de club en is daarmee de banden aan het verbreken. Ondanks een miljardenwinst, wil men juist minder uitgeven aan PSV. Als Samsung een dergelijk bod neer zou leggen en daarmee de club mogelijk weer in de (sub)top van europa brengt, dan moet je dat altijd overwegen.

Schimmige Chinezen, Arabieren en andere duistere einzelgängers reken ik niet tot serieuze opties.

Als sponsor: Ja, als eigenaar: Nee. Waarom? Weet ik niet. Dat is mijn onderbuik, en daar moet U het mee doen. Aldus de rijdende (Ut)rechter. :)
 
Als sponsor: Ja, als eigenaar: Nee. Waarom? Weet ik niet. Dat is mijn onderbuik, en daar moet U het mee doen. Aldus de rijdende (Ut)rechter. :)

Tien jaar geleden zouden we dezelfde darmspasmen hebben gehad, onderbuiktechnisch. Nu is er door het terugtrekken van Philips, een stuk minder eigen identiteit. In mijn beleving althans.
De commercie vermoordt langzaam maar zeker de sport en zal uiteindelijk de ondergang van het voetbal betekenen.
Daardoor kan ik er prima mee leven als PSV (of de Samsung Sport Vereniging, mocht het zover komen) zichzelf nog een jaartje of tien prostitueert en zichzelf daarmee nog een heel klein kansje op een paar mooie europese seizoenen geeft.

Aldus de stationaire relibasher. :D
 
Alex Pastoor is na de 0-7 nederlaag tegen Feyenoord op non-actief gesteld.
Leo Beenhakker tot de winterstop trainer.

Leo Beenhakker neemt technische taken over van Sparta-trainer Alex Pastoor

https://www.rijnmond.nl/nieuws/16154...r-Alex-Pastoor

Leo Beenhakker keert terug bij Sparta. De 75-jarige Rotterdammer neemt op het Kasteel tot aan de winterstop de technische taken over van trainer/technisch manager Alex Pastoor.

:ai:
 
Laatst bewerkt:
[h=1]"Advocaat en Sparta gaan er wel uit komen"[/h] https://www.foxsports.nl/video/2056573/advocaat-sparta-gaan-wel-uit-komen/

"Als het goed is, gaan ze eruit komen", zei Hélène Hendriks.

Analist Kees Kwakman haakte in: "Wat ik begrepen heb, is dat er veel geld geïnvesteerd gaat worden als Advocaat er is. De hand werd op de knip gehouden zolang Alex Pastoor er nog zat. Nu willen ze wel."

:unsure:Als er geld is staat Dick te springen. :bounce: :D ;)

Ik vind dat altijd zo krom, de knip niet trekken voor de huidige trainer, hem d'r uit trappen (met afkoopsom) en dan wel investeren voor de nieuwe trainer.
 
:unsure:Zo krom als Ajax. :re: ;)

ja, 50mlj verkopen, 10mlj terughalen en dan janken als de trainer er tegen Twente uitgaat, terwijl Bosz van Cambuur verloor. En Keizer heeft in de 1e helft van de competitie gewoon betere zaken gedaan dan Bosz vorig jaar...

Overigens heb ik nog niks gehoord over investeringen voor Ten Hag, wat zijn de geruchten?
 
Dick Advocaat nieuwe trainer van Sparta

https://www.sparta-rotterdam.nl/2/12/26503/dick-advocaat-nieuwe-trainer-van-sparta-rotterdam/

Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met Dick Advocaat om na de winterstop de functie van hoofdtrainer op zich te nemen. Naast Dick Advocaat zullen Fred Grim en Cor Pot ook de technische staf van de Kasteelclub versterken als assistent-trainer. De verbintenissen van de drie trainers lopen tot het einde van het seizoen.

Benieuwd of hij Sparta kan behoeden voor de degradatie. :shifty:

 
Advocaat wil meteen transfermarkt op

https://www.rijnmond.nl/nieuws/162957/Nieuwe-technische-staf-Sparta-woensdag-aan-de-slag

Onder leiding van Advocaat hoopt Sparta snel weg te komen bij de onderste plaatsen van de Eredivisie. Iedereen op het Kasteel realiseert zich dat dit niet kan zonder het aantrekken van nieuwe spelers. In het geruchtencircuit gaan momenteel namen rond van spelers die normaal gesproken te hoog gegrepen zouden zijn voor een club als Sparta (Adam Maher en Ryan Donk).

:ai:
 
Advocaat wil meteen transfermarkt op

https://www.rijnmond.nl/nieuws/162957/Nieuwe-technische-staf-Sparta-woensdag-aan-de-slag

Onder leiding van Advocaat hoopt Sparta snel weg te komen bij de onderste plaatsen van de Eredivisie. Iedereen op het Kasteel realiseert zich dat dit niet kan zonder het aantrekken van nieuwe spelers. In het geruchtencircuit gaan momenteel namen rond van spelers die normaal gesproken te hoog gegrepen zouden zijn voor een club als Sparta (Adam Maher en Ryan Donk).

:ai:

Gaat Dick PSV nog een dienst bewijzen? Hebben we nog meer spelers in de aanbieding?
 
Terug
Bovenaan Onderaan