Jong PSV - Algemeen

19-jarige middenvelder Sven Simons vertrekt naar FC Eindhoven, hij zat dit seizoen wel een aantal keer bij de selectie van Jong-PSV maar maakte zijn debuut niet. Met het aantal middenvelder dat vertrekt/doorschuift gaan we toch een aardig frisse selectie krijgen volgend seizoen.
 
19-jarige middenvelder Sven Simons vertrekt naar FC Eindhoven, hij zat dit seizoen wel een aantal keer bij de selectie van Jong-PSV maar maakte zijn debuut niet. Met het aantal middenvelder dat vertrekt/doorschuift gaan we toch een aardig frisse selectie krijgen volgend seizoen.
Dit had clickbaiteriger gekund met een kop

'Simons vertrekt bij PSV'
 

Opvulspeler voor volgend seizoen, contract voor 1 extra seizoen dus die zal volgend seizoen wel transfervrij vertrekken.

EDIT: Volgens Rik wel een optie voor nog een seizoen, dus wie weet.
 
Laatst bewerkt:
Het schiiiijjjjjnt dat Sami Bouhoudane (15 jaar) volgend seizoen bij Jong-PSV gaat aansluiten, het lijkt me sterk, maar we gaan zien of het daadwerkelijk gaat gebeuren. In ieder geval in de voorbereiding lijkt me.

Lijkt me ook een teken dat Van Duiven volgend seizoen waarschijnlijk niet voor Jong gaat spelen, aangezien ook Uneken vanuit O18 naar Jong zal gaan.
 
Laatst bewerkt:
Het schiiiijjjjjnt dat Sami Bouhoudane (15 jaar) volgend seizoen bij Jong-PSV gaat aansluiten, het lijkt me sterk, maar we gaan zien of het daadwerkelijk gaat gebeuren. In ieder geval in de voorbereiding lijkt me.

Lijkt me ook een teken dat Van Duiven volgend seizoen waarschijnlijk niet voor Jong gaat spelen, aangezien ook Uneken vanuit O18 naar Jong zal gaan.
Het contract voor Bouhoudane moet eigenlijk nu al klaar liggen.
 
Het schiiiijjjjjnt dat Sami Bouhoudane (15 jaar) volgend seizoen bij Jong-PSV gaat aansluiten, het lijkt me sterk, maar we gaan zien of het daadwerkelijk gaat gebeuren. In ieder geval in de voorbereiding lijkt me.

Lijkt me ook een teken dat Van Duiven volgend seizoen waarschijnlijk niet voor Jong gaat spelen, aangezien ook Uneken vanuit O18 naar Jong zal gaan.
Hoe kijk jij aan tegen eem verhuur van Jason? Of liever nog een jaartje Jong met invalbeurten?
 
Hoe kijk jij aan tegen eem verhuur van Jason? Of liever nog een jaartje Jong met invalbeurten?

Ligt eraan of Bosz hem op rechtsbuiten wil gaan gebruiken, anders lijkt zijn speeltijd met Pepi en Luuk in de selectie wel minimaal te worden. Dan liever verhuren als er Eredivisieclubs geïnteresseerd zijn.
 
Ligt eraan of Bosz hem op rechtsbuiten wil gaan gebruiken, anders lijkt zijn speeltijd met Pepi en Luuk in de selectie wel minimaal te worden. Dan liever verhuren als er Eredivisieclubs geïnteresseerd zijn.
Of 5 3 2. Dat zou ik Jason wel zien doen.

Verder helemaal eens.
 

Spelen op dit moment een oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht O18, tussenstand 3-0 met doelpunten van Robin van Duiven (2x) en proefspeler Dante Gilbert. Opstelling:

Markdal
Waayers - Van der Plas - Kuhn - Van de Riet
Quispel - Verkooijen - Gilbert
Kluit - Robin 🕊️ - Zimuangana

Andere proefspelers Gijselhart en Raterink zitten op de bank, ook nieuwe aanwinst Joël van den Berg zit op de bank. Bouhoudane niet bij de selectie, ondanks dat hij deze week wel meetrainde met O18, wellicht sluit hij dan aan bij Jong-PSV die volgens mij met het eerste trainen vanaf 3 juli.
 
Spelen op dit moment een oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht O18, tussenstand 3-0 met doelpunten van Robin van Duiven (2x) en proefspeler Dante Gilbert. Opstelling:

Markdal
Waayers - Van der Plas - Kuhn - Van de Riet
Quispel - Verkooijen - Gilbert
Kluit - Robin 🕊️ - Zimuangana

Andere proefspelers Gijselhart en Raterink zitten op de bank. Bouhoudane niet bij de selectie, ondanks dat hij deze week wel meetrainde met O18, wellicht sluit hij dan aan bij Jong-PSV die volgens mij met het eerste trainen vanaf 3 juli.
Het zou zo leuk zijn als we een Van Duiven periode krijgen bij PSV1. Het zijn nog slechts talenten, maar het ziet er wel goed uit.
 
Trinidad en Tobago hoe hilarisch zou dat zijn om een voetballer van daar in de selectie te hebben die ook nog eens kan ballen
 
Jong-PSV ook begonnen aan de voorbereiding, met speciaal voor Der Muzikant 20-jarige doelman Ahmed Nader El-Sayed op proef, de zoon van 111-voudig Egyptisch international Nader El-Sayed.
Wat is dat toch met al die doelmannen Peersman was toch een prima talent? Toen ging schiks opeens spelen en daarnaast haalde we ook nog Steur erbij. Snap niet waarom er nu nog een keeper op de proef komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan