Algemene transfergeruchten

Newcastle had toen ook interesse, en ik meen ook wat Spaanse interesse te herinneren. Maar dat zijn geruchten van interesse, nog niet concrete belangstelling of biedingen. Eindstand: ik kan er niet over oordelen.

Ik denk wel dat hij meer had opgebracht als je hem op de transferlijst zou zetten en actief zou zoeken naar een club. Maar toen wilden we juist hem heel graag houden.
Daar zijn zaakwaarnemers voor. Die bieden overal zo’n speler aan. Nou, vorig jaar hadden we een mooi filmpje van een Mexicaans international (met een wilde haardos) die scoort in de bekerfinale. Daar zijn clubs echt wel gevoelig voor.
 
Het bewijs is dat we al maanden weten dat een speler weggaat, al jaren blijkt dat we pas kopen als we verkocht hebben en dan blijkt dat de speler die we gaan verkopen voor een habbekrats vertrekt. En dat je daar dan dus niks van mag vinden. We hebben in de winter het kampioenschap (voor zover dat anders wel gelukt was) verkocht voor 75 miljoen en er niks voor teruggehaald. Er wordt niet geanticipeerd op mogelijke vertrekken en pas gehaald als iemand weg is. En dan blijkt dat er maar een klein bedrag nodig is om hem op te halen. Ja, daar mag je als supporter best even je vraagtekens bij zetten.
Ben ik het volledig mee eens. Dat je supporter van PSV bent, doet niets af van het feit dat je je club niet kritisch mag volgen. Welt miszegt in mijn optiek niets, want deze beeldvorming wordt door PSV zelf gecreëerd. Over een mogelijke verkoop van Guti loop ik trouwens niet te juichen, zeker niet als het maar een paar miljoen oplevert. Ik verwacht dat alle mogelijke aan- (en ver)kopen na 1 juli (in het nieuwe boekjaar) plaats zullen vinden.
 
Ben ik het volledig mee eens. Dat je supporter van PSV bent, doet niets af van het feit dat je je club niet kritisch mag volgen. Welt miszegt in mijn optiek niets, want deze beeldvorming wordt door PSV zelf gecreëerd. Over een mogelijke verkoop van Guti loop ik trouwens niet te juichen, zeker niet als het maar een paar miljoen oplevert. Ik verwacht dat alle mogelijke aan- (en ver)kopen na 1 juli (in het nieuwe boekjaar) plaats zullen vinden.
Zeg het ze, Stip!
 
Ben ik het volledig mee eens. Dat je supporter van PSV bent, doet niets af van het feit dat je je club niet kritisch mag volgen. Welt miszegt in mijn optiek niets, want deze beeldvorming wordt door PSV zelf gecreëerd. Over een mogelijke verkoop van Guti loop ik trouwens niet te juichen, zeker niet als het maar een paar miljoen oplevert. Ik verwacht dat alle mogelijke aan- (en ver)kopen na 1 juli (in het nieuwe boekjaar) plaats zullen vinden.
Welt miszegt zelden iets, alleen de stellingname dat we m in de zomer van 2022 makkelijk voor veel geld hadden kunnen verkopen is gewoonweg luchtfietserij.
 
Over de juiste timing gesproken: Dit is misschien wel het beste moment om Veerman te verkopen. Milan, Lazio..die kunnen echt wel 20 a 25 ophoesten.
Misschien. Maar ik heb nog wel hoop dat hij een volgende stap zet. Mogelijk met meer speeltijd in Oranje, want dat middenveld wordt compleet gerenoveerd.

Maar anders mag je volgende zomer: "I told you so" zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan