Amerika

Op welke post ging ik in en welke naam werd daar genoemd precies? 👍
Daar werd zijdelings naar Trump verwezen, maar ging gewoon over Biden en de teringzooi die het is. Ging niet over verkiezingsbeloften van Trump, sterker nog, ging niet eens over verkiezingsbeloften van Biden.

Dat jij er weer bovenop duikt om te huilen over Trump staat echt volledig los van de post van Ongezouten.
 
Daar werd zijdelings naar Trump verwezen, maar ging gewoon over Biden en de teringzooi die het is. Ging niet over verkiezingsbeloften van Trump, sterker nog, ging niet eens over verkiezingsbeloften van Biden.

Dat jij er weer bovenop duikt om te huilen over Trump staat echt volledig los van de post van Ongezouten.
Je hebt het duidelijk niet begrepen. Maar de verwachtingen waren al niet al te hoog..
 
De enige oplossing is een onafhankelijke kandidaat in het zadel krijgen en het twee partijen stelsel doorbreken. Iets wat overigens schier onmogelijk is. De enige kandidaten die ooit namens de Dems/Reps voor president gaan zijn degenen die in de zak van big pharma, tech, wapenlobby en industrie zitten en geen van allen is echt geïnteresseerd in het oplossen van de problemen in Amerika.
Er zijn wel meer partijen daar. Maar op een of andere manier blijven de 2 grootste partijen het bepalen
 
Oprechte vraag: waar zit je nou mee? Dat het gesprek van Biden naar Trump ging? Of ben je stiekem best wel positief over Trump? Dat eerste zou ik wel snappen, dat tweede totaal niet.
Het 1e, zeker niet het 2e.
Het enige goede waar ik Trump op heb kunnen betrappen is het Kevin de weg wijzen naar de lobby in Home Alone 2. (hij heeft wel meer goeds gedaan, gaat om de grap)
Maar eerlijk is eerlijk, Biden laat zich net zo moeilijk op veel goeds betrappen.
 
Het 1e, zeker niet het 2e.
Het enige goede waar ik Trump op heb kunnen betrappen is het Kevin de weg wijzen naar de lobby in Home Alone 2. (hij heeft wel meer goeds gedaan, gaat om de grap)
Maar eerlijk is eerlijk, Biden laat zich net zo moeilijk op veel goeds betrappen.
Eens. Zoals gezegd: Amerika is onbestuurbaar met idioten aan beide kanten. Daadwerkelijk progressieve kandidaten die wat voor de (arme) bevolking en minderheden wilt doen komen nooit ver omdat ze niet genoeg steun vinden bij de grote geldschieters.
 
.
Eens. Zoals gezegd: Amerika is onbestuurbaar met idioten aan beide kanten. Daadwerkelijk progressieve kandidaten die wat voor de (arme) bevolking en minderheden wilt doen komen nooit ver omdat ze niet genoeg steun vinden bij de grote geldschieters.
Bernie Sanders bijvoorbeeld. Die is een stuk progressiever. Maakt geen schijn van kans als presidentskandidaat.
 
En hoeveel van de verkiezingsbeloftes had Trump ook alweer waargemaakt?
1. Muur Mexico
2. Economie
3. Immigratie beperken.
Ook alle 3 niet gelukt. Wel een capitool bestorming voor elkaar gekregen toen ie niet tegen zn verlies kon.
Nee, doe inderdaad toch maar iemand anders 🤔
Ik heb nog nooit een president meegemaakt die het overgrote deel van de verkiezingsbeloftes heeft waargemaakt. In het geval Trump is het natuurlijk ook nog eens zo dat de aan de Trump derangement syndrome lijdende oppositie hun stinkende best deden om hem in alles tegen te werken..
-De muur was nooit een geweldig idee, want er zijn genoeg manieren te ontdekken om die te omzeilen, al houd ik het wel voor mogelijk dat het een deel van illegale immigranten tegen zou houden, waarschijnlijk het goede deel, het tegenovergestelde wat je wil bereiken.
-Economie is altijd een getouwtrek. De een zal zeggen dat de verbeterde pre-corona economie onder Trump te danken was aan zijn voorganger, de ander zal zeggen dat hij het zelf heeft gedaan. Lastig hard te maken. Ook te makkelijk om de krimp aan banen vlak voor en na zijn vertrek toe te wijden aan Trump, die met de corona-pandemie, allerhande lockdowns en de totale ineenstorting van het gros van de small-businesses en aardverschuiving en ineenstorting van de wereldeconomie te maken kreeg.
-immigratie beperken. Ook niet gelukt, wel is het gelukt om de influx aan moslim-immigranten sterk terug te dringen.
 
.
Ik heb nog nooit een president meegemaakt die het overgrote deel van de verkiezingsbeloftes heeft waargemaakt. In het geval Trump is het natuurlijk ook nog eens zo dat de aan de Trump derangement syndrome lijdende oppositie hun stinkende best deden om hem in alles tegen te werken..
Dat gebeurt andersom natuurlijk ook. Dat is het nadeel van een 2 partijen systeem. Georganiseerde oppositie van twee kanten.
-De muur was nooit een geweldig idee, want er zijn genoeg manieren te ontdekken om die te omzeilen, al houd ik het wel voor mogelijk dat het een deel van illegale immigranten tegen zou houden, waarschijnlijk het goede deel, het tegenovergestelde wat je wil bereiken.
Vooraf was er al kritiek over de muur en dat dat weggegooid geld was. Het idee dat immigranten met een simpele oplossing is op te lossen was sowieso kansloos. Daarom hoorde je Trump er op een gegeven moment ook niet meer over. Die wist dat zn idee mbt de muur een flop was.
-Economie is altijd een getouwtrek. De een zal zeggen dat de verbeterde pre-corona economie onder Trump te danken was aan zijn voorganger, de ander zal zeggen dat hij het zelf heeft gedaan. Lastig hard te maken. Ook te makkelijk om de krimp aan banen vlak voor en na zijn vertrek toe te wijden aan Trump, die met de corona-pandemie, allerhande lockdowns en de totale ineenstorting van het gros van de small-businesses en aardverschuiving en ineenstorting van de wereldeconomie te maken kreeg.
De ineenstorting van de economie had alles te maken met zijn coronabeleid. Daarom heeft ie Overigens de verkiezingen verloren en is daar terecht op afgerekend. Dat is als een boemerang teruggekomen bij m. En deze belofte had ie vrij eenvoudig kunnen redden als zn corona aanpak anders was geweest.
-immigratie beperken. Ook niet gelukt, wel is het gelukt om de influx aan moslim-immigranten sterk terug te dringen.
Ik zal je maar geloven op je woord. Ik heb hier geen bron van.. fair enough
 
Hoe ik het zie is Amerika vooral gefuckt onder de Biden administratie, wmb de meest incompetente Amerikaanse president ooit. Wat een kolossale fuck-up is deze termijn gebleken. Overspoeld met illegale immigranten; blijvend aansturen op WWIII; schuldenplafond naar ongekende hoogte; de dramatische aftocht uit Afghanistan waar de democraten natuurlijk Trump de schuld van geven, maar het achterlaten voor de Taliban van tientallen miljarden aan militaire apparatuur mag toch echt op Biden's naam mag komen; het nadruk leggen op het kunnen afvinken van inclusiviteitshokjes mbt het aanstellen van personen binnen zijn administratie ipv de nadruk te leggen op het aanstellen van simpelweg capabele personen, ongeacht kleur of seksuele voorkeuren; eigen land verwaarlozen en miljarden richting Oekraïne sturen waar het in een zwart gat verdwijnt; de ontelbare leugens; het tegenstrijdige roepen om saamhorigheid en tegelijkertijd onenigheid kweken; het voortdurende vingertje wijzen richting de oppositie mbt dingen waar ze zelf schuldig aan zijn; de lijst gaat door. Het gros van de media daar zwijgt omdat het dezelfde agenda aanhangt.
DeSantis zou top zijn, maar is nu nog te vroeg. Het wordt afgaande op de polls overduidelijk de narcist Trump vanuit het kamp der republikeinen, maar dat zou nog steeds een 100.000 keer beter zijn dan deze Joe Biden. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Tulsi Gabbard, maar die is onafhankelijk geworden en onafhankelijken kunnen daar realistisch nooit president worden; plus ze heeft zich niet kandidaat gesteld voor zover ik weet.
Waar is Biden slechter dan Bush jr, Trump of Carter?
Want de punten die je aandraagt gelden ook voor de mannen die ik heb genoemd. Zelfde verhaal, het enige wat verschilt is het land dat ze steunen.
Trump heeft nog even snel het hooggerechtshof uitermate conservatief gemaakt, waardoor abortus geen recht meer is, en was de president die aanstuurde op een machtsgreep. Nee, veel slechter kan niet.
 
Waar is Biden slechter dan Bush jr, Trump of Carter?
Want de punten die je aandraagt gelden ook voor de mannen die ik heb genoemd. Zelfde verhaal, het enige wat verschilt is het land dat ze steunen.
Trump heeft nog even snel het hooggerechtshof uitermate conservatief gemaakt, waardoor abortus geen recht meer is, en was de president die aanstuurde op een machtsgreep. Nee, veel slechter kan niet.
Ja, dat is slechter vanuit jouw perspectief. Ik heb zo mijn eigen perspectief. We zullen allebei denken dat de onze het juiste is. :shrug:
 
Terug
Bovenaan Onderaan