Ja, maar de geruchten aangaande Bosz werden gevoed door mensen die op internet schreven dat ze hem bij het PSV-stadion hadden gezien. Kortom, dat is ontkracht.
Op sociale media zijn er ook bronnen dat Bosz in Amsterdam is gespot. Er zijn een hoop bronnen in ieder geval en Bosz heeft blijkbaar de gave op 2 plekken tegelijk te zijn..
 
Als het deze week een keuze wordt tussen Bosz en Cocu, dan hoop ik dat de clubleiding voor Peter Bosz gaat: daar zit meer aanvallend voetbal in met een duidelijker visie en strategie, dan wat Cocu dit seizoen bij Vitesse heeft laten zien.

Ik vond het wel knap van Cocu dit seizoen. Je kan moeilijk verwachten dat hij Vitesse uit de stront trekt en dat ook nog met oogstrelend voetbal gebeurt.
 
Amsterdam, Eindhoven, Efteling vast ook.. Beste man maakt wat kilometers deze dagen

de78ab09204f65f59a78e599b1ac56c6.png

En hij is ook een darter geworden..

7c3d62a7502f6431058b31c16b358120.png



511af1cf7773f34ebef222b413c2bbb4.png


En een ramptoerist ook... Toko is poosje terug afgefikt
Bosz = alles en overal
 
Een SUPPORTER wil altijd dat zijn club kampioen wordt. En geen tweede.

Een niet zo leuke constatering. En de komende 15 jaar maar afwachten of het ons uberhaupt nog 3 keer lukt.

Dat is wel waar, maar doe je de laatste 5 jaar is het PSV 0.
Precies de tijd dat de VAR het voetbal "eerlijker" gemaakt heeft.
Zegt Zeist waar men verder heel "transparant" zwijgt.
En de VAR blijft , dus tel uit je winst.

Wie ook de trainer wordt , hopelijk vergeet onze directie niet om zich goed voor te bereiden op de vergadering van 27 juni.
Misschien kan daar ook eens een en ander op de schop.:unsure:
Nee hoor. Ik ben in de eerste plaats voetbalfan en dan pas PSV fan. Als PSV een touwtrekvereniging zou zijn geweest dan zou ik geen suppoter zijn geweest en hier ook niks gepost hebben.
 
In de Skiete Willy podcast zegt Marco Timmer dat Ruud helemaal niet ziek was tijdens Utrecht PSV toen hij niet op de bank zat. Hij was pissig en mentaal klaar na de wanprestatie tegen Sevilla.
 
In de Peesjevee podcast zegt Marco Timmer dat Ruud helemaal niet ziek was tijdens Utrecht PSV toen hij niet op de bank zat. Hij was pissig en mentaal klaar na de wanprestatie tegen Sevilla.
Ergens begrijpelijk, als je de drive die jij als speler had niet op jouw spelers kan overbrengen dan krijg ik het gevoel dat je niet echt geschikt bent voor het trainerschap.
 
Ik zou het toch wel mooi vinden. Een man met een duidelijke visie die houdt van aanvallend voetbal. Je kan zeggen dat Bosz overal ontslagen is maar Cocu deed ook erg zijn best om met Fenerbahce en Derby te degraderen, liever ten onder met mooi voetbal dan met het spel van Cocu.
Ik snap de Bosz hype op basis van 1 seizoen van jaren geleden echt niet. Ik denk ook niet dat hij garant staat voor mooi voetbal. Dat heb ik na de EL campagne niet gezien.

Bij Cocu hoeft het ook niet lelijk te zijn. Ik vond de counters best mooi en we hadden niet de spelers om prachtig te spelen als je namen als Hendrix, Hiljemark, Maher en Narsingh ziet.
Cocu ging al in de mist voordat hij tekende want hij koos voor twee clubs die echt in brand stonden. Cocu liet onlangs nog wel wat zien en heeft titels op zijn naam. Bosz had Lyon tot zijn beschikking en werd 7e, is nooit verder gekomen dan 1 keer een 2e plek bij Ajax en 1 EL finale omdat hij Schalke versloeg dat op dat moment 10e stond, Lyon dat toen erg slecht draaide en Kopenhagen.
Ze stegen boven zichzelf uit, het voetbal was toen geweldig maar in de finale kwamen ze United tegen en werd het niets.
Bosz liever (nog niet, heeft succesjes nodig als het hem lukt).
Cocu liever ook (nog niet), maar ik zou toch wat meer vertrouwen in hem hebben. Het liefste zie ik voor het komende seizoen gewoon een andere trainer dan deze twee.
 
Liever 2e met mooi voetbal van Bosz dan 2e worden met laf en saai voetbal van Cocu.
Zie de post die ik net gepost heb en ik voeg er aan toe dat Bosz en Cocu geen garantie zijn voor de 2e plek. Liever word ik 1e, maakt niet uit hoe maar hebben we het geld nodig om misschien ooit in de toekomst mooi voetbal te spelen en weer kampioen te worden.
 
Ik heb Bosz trouwens ooit kort gesproken in de business club van Heracles (😎), oprecht een fijne persoonlijkheid. Zou het prima vinden als hij onze nieuwe trainer wordt. Een slimme, nuchtere man die precies weet wat hij doet. Heeft veel weg van Cocu, ook al hebben zij een compleet verschillende filosofie. Zal wel van tevoren akkoord moeten gaan dat resultaat halen de basis is en dat al het andere pas daarna komt.
 
Ik heb Bosz trouwens ooit kort gesproken in de business club van Heracles (😎), oprecht een fijne persoonlijkheid. Zou het prima vinden als hij onze nieuwe trainer wordt. Een slimme, nuchtere man die precies weet wat hij doet. Heeft veel weg van Cocu, ook al hebben zij een compleet verschillende filosofie.
dank voor deze inkijk :)
Zal wel van tevoren akkoord moeten gaan dat resultaat halen de basis is en dat al het andere pas daarna komt.
Zou hij zijn eigen manier ondergeschikt willen stellen aan het resultaat, lijkt mij juist niet aangezien het een trainer is met een duidelijke eigen visie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan