Marsch is overschat. Deed het bij Salzburg minder dan zijn Red Bull-voorganger, bij Leipzig voortijdig ontslagen en na hem ging het beter en bij Leeds ook geen indruk gemaakt.
Slechtste coach die ik bij RB Leipzig heb meegemaakt. Werkelijk dramatisch slecht. Niet doen wmb. Nagelsmann daarentegen..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je kunt toch ook een assistent toevoegen die net wat pragmatischer denkt en dat openlijk met Bosz bespreken: ‘Peter, we zijn enorm gecharmeerd van jouw manier van werken en hoe jij jouw teams laat spelen. Bovendien passen je welbespraaktheid en je beschaafde omgang met de media bij een club als PSV. We zien echter ook dat mooi willen voetballen soms ook betekent dat je naast de prijzen grijpt. Hoe zie jij dat? En zou je open staan voor een assistent die wat meer op het resultaat gericht is?”
Je kunt altijd een balletje opgooien.
En jij denkt dat Bosz dan zegt, prima, stel maar een assistent aan die het niet met mijn voetbalvisie eens is en waar ik welke week een robbertje mee ga vechten? Er kan maar 1 trainer en 1 visie zijn. Anders gaat het geheid fout, zie wat er gebeurde met RvN en Rutten/Ooijer
 
En jij denkt dat Bosz dan zegt, prima, stel maar een assistent aan die het niet met mijn voetbalvisie eens is en waar ik welke week een robbertje mee ga vechten? Er kan maar 1 trainer en 1 visie zijn. Anders gaat het geheid fout, zie wat er gebeurde met RvN en Rutten/Ooijer
Dat zit er zeker in. Maar je kunt het wel overwegen.
 
Mensen die denken dat Cocu het 'weer' kan flikken.. Ik ben te moe om te lachen echt :cry::lmao: Simons gaat weg, dus het wonderkindverhaal stopt, wat Cocu toen had met Depay, Guardado, Wijnaldum, Rekik, Narsingh en Bruma zal die nu niet hebben maar wel veel los zand, good luck..

1 geheel maken van los zand kan alleen met goede ervaren trainer, geen noobs die we afgelopen jaren hadden of trainers die te makkelijk kampioen werden door puur op goede moment op het goede plek te zijn (Cocu)
 
Je kunt toch ook een assistent toevoegen die net wat pragmatischer denkt en dat openlijk met Bosz bespreken: ‘Peter, we zijn enorm gecharmeerd van jouw manier van werken en hoe jij jouw teams laat spelen. Bovendien passen je welbespraaktheid en je beschaafde omgang met de media bij een club als PSV. We zien echter ook dat mooi willen voetballen soms ook betekent dat je naast de prijzen grijpt. Hoe zie jij dat? En zou je open staan voor een assistent die wat meer op het resultaat gericht is?”
Je kunt altijd een balletje opgooien.
Als Bosz trainer wordt - wat ik wel hoop, ik word ook liever 2e met mooi voetbal dan 1ste met afzichtelijk voetbal - dan moet er defensief wel wat veranderen. Dat kan niet met de Tezes, Boscalis, Brainwaiths en Mwenes. Dan moet er serieus op goede verdedigers gescout worden. Iets waar de laatste 5 jaar geen prioriteit had.
Maar dat zou wel prima zijn.
 
Als Bosz trainer wordt - wat ik wel hoop, ik word ook liever 2e met mooi voetbal dan 1ste met afzichtelijk voetbal - dan moet er defensief wel wat veranderen. Dat kan niet met de Tezes, Boscalis, Brainwaiths en Mwenes. Dan moet er serieus op goede verdedigers gescout worden. Iets waar de laatste 5 jaar geen prioriteit had.
Maar dat zou wel prima zijn.
Voordeel is dat volgend jaar de 2e plek ook meteen Groepsfase CL opleverd. In dat geval zou 2e met mooi voetbal of 1e met lelijk resultaatvoetbal geen ramp zijn, ook al word je natuurlijk liever kampioen.
 
Ik lees op Twitter dat Peter Bosz gesignaleerd is in het Philips Stadion.. Via RikKleinEntink.

Ik zou het toch wel mooi vinden. Een man met een duidelijke visie die houdt van aanvallend voetbal. Je kan zeggen dat Bosz overal ontslagen is maar Cocu deed ook erg zijn best om met Fenerbahce en Derby te degraderen, liever ten onder met mooi voetbal dan met het spel van Cocu.
 
In dat geval wacht ik liever de betrouwbare bronnen af..
Op negentiendertien zijn ze ervan overtuigd dat degene die het meldt geen onzin loopt te verkopen. Daar hebben ze wel meer van die figuren die op vrije dagen bij het stadion gaan staan om te kijken of er bekende mensen naar binnen gaan
 
Op negentiendertien zijn ze ervan overtuigd dat degene die het meldt geen onzin loopt te verkopen. Daar hebben ze wel meer van die figuren die op vrije dagen bij het stadion gaan staan om te kijken of er bekende mensen naar binnen gaan
Ik Wacht Elfrink af als je het niet erg vindt. Ik snap dat de speculatie en roddels lekker zijn, maar Klein Entink zegt wel meer..
 
  • Leuk
Reactions: znq
Terug
Bovenaan Onderaan