Ruud mag dan als speler een icoon zijn, en als trainer een belofte, dit kwam gewoon te vroeg. PSV heeft dezelfde fout gemaakt als met Van Bommel: Iemand voor de groep zetten met 0 ervaring.
Diezelfde Van Bommel doet het nu goed bij Antwerp, maar heeft wel de bagage van 2 debacles bij zich en heeft dus geleerd.
De successen van dit seizoen zijn het resultaat van toeval. Tegen Ajax kan iedereen zich opladen en in de beker waren er zwakke tegenstanders. Spakenburg uit was zelfs lastig. Tegen degradanten werd stevig verloren, in Europa was het ronduit zwak. Zonder Simons was PSV als 5e geëindigd, want voetballend gezien was het niet best.

Dus…jammer omdat Ruud een naam is, maar erg kan ik het niet vinden.
 
Ruud mag dan als speler een icoon zijn, en als trainer een belofte, dit kwam gewoon te vroeg. PSV heeft dezelfde fout gemaakt als met Van Bommel: Iemand voor de groep zetten met 0 ervaring.
Diezelfde Van Bommel doet het nu goed bij Antwerp, maar heeft wel de bagage van 2 debacles bij zich en heeft dus geleerd.
De successen van dit seizoen zijn het resultaat van toeval. Tegen Ajax kan iedereen zich opladen en in de beker waren er zwakke tegenstanders. Spakenburg uit was zelfs lastig. Tegen degradanten werd stevig verloren, in Europa was het ronduit zwak. Zonder Simons was PSV als 5e geëindigd, want voetballend gezien was het niet best.

Dus…jammer omdat Ruud een naam is, maar erg kan ik het niet vinden.
Het is vooral erg dat PSV geen goed beleid voert.
 
Ik zou Berhalter best willen zien. Heeft goed gepresteerd met het Amerikaans Elftal, kent de taal en is eens iemand die niet uit het bekende nest komt.
Ik heb geen idee wat hij precies op z’n cv heeft. Hij klinkt mee te onervaren. Een bondscoach is wel echt wat anders dan clubcoach, toch?
Ruud mag dan als speler een icoon zijn, en als trainer een belofte, dit kwam gewoon te vroeg. PSV heeft dezelfde fout gemaakt als met Van Bommel: Iemand voor de groep zetten met 0 ervaring.
Diezelfde Van Bommel doet het nu goed bij Antwerp, maar heeft wel de bagage van 2 debacles bij zich en heeft dus geleerd.
De successen van dit seizoen zijn het resultaat van toeval. Tegen Ajax kan iedereen zich opladen en in de beker waren er zwakke tegenstanders. Spakenburg uit was zelfs lastig. Tegen degradanten werd stevig verloren, in Europa was het ronduit zwak. Zonder Simons was PSV als 5e geëindigd, want voetballend gezien was het niet best.

Dus…jammer omdat Ruud een naam is, maar erg kan ik het niet vinden.
Aan de ene kant denk ik hetzelfde. Aan de andere kant, als je dan hier over het gebrek aan topsportcultuur, dan had dat beide mannen wel geholpen.
 
Het is alleen wel lastig dat degene die dit moet doen zelf een grondlegger van deze cultuur is.

Ik help het je hopen, maar ik maak mij geen illusies met deze directie en RvC.
Klopt, dat heb ik zelf ook al een paar keer aangekaart, en is ook de reden waarom ik niet blij was met de aanstelling van Brands, maar het is dan ook vooral wat ik zelf zou willen zien gebeuren.

Ik vind het eigenlijk al vreemd dat er totaal geen reactie is van de fans. Die moeten eigenlijk gaan protesteren; iig kenbaar maken dat ze klaar zijn met de subtopcultuur binnen PSV, en het opstappen van degenen binnen de directie die er zo'n potje van hebben gemaakt alsook de spelers die geen zin hebben om zich in te spannen en daarom achter de rug om naar de directie zijn gestapt over de 'vervelende' eisen van RvN zouden moeten eisen. Maar ik vrees dat ook dat niet gaat gebeuren, en dus blijft PSV verder afglijden naar de status subtopclub.
 
Filet américaine is niet op alle manieren tijdloos. ;) At het als student te pas en te onpas. Heb me laten vertellen dat het niet zo gezond is, dus eet het nog zelden, maar man.. met uitjes.. te lekker.

Ik eet het als we in NL zijn. Hier kun je het niet krijgen. Alleen al aan de kleur kun je zien dat het niet al te gezond is.
 
Ik heb geen idee wat hij precies op z’n cv heeft. Hij klinkt mee te onervaren. Een bondscoach is wel echt wat anders dan clubcoach, toch?

Aan de ene kant denk ik hetzelfde. Aan de andere kant, als je dan hier over het gebrek aan topsportcultuur, dan had dat beide mannen wel geholpen.
Ja is wat anders, eens. Maar wel resultaat gehaald. En eens iemand uit een hele andere sportcultuur.
 

Eerst niet verder willen gaan met Ruud en vervolgens dit soort teksten.. :rolleyes::rolleyes:
 

Eerst niet verder willen gaan met Ruud en vervolgens dit soort teksten.. :rolleyes::rolleyes:

En laat mij eens zien waar Fred heeft gezegd dat hij niet verder wil met Ruud?
 
Terug
Bovenaan Onderaan