:lol:
Van Gaal zou ik geweldig vinden - alleen al om het spektakel. Maar het is ook wel een bewijs dat het je als club ook niet meer weet, want je geeft bij zo iemand eigenlijk alles over.
 
Ik ken beiden niet, maar wellicht dat Steward geschikte trainers in zijn netwerk heeft.
Marsch no way. Grootste flapdrol ooit die RB leipzig (toch stabiel top 3/4 hier) op t niveau van degradatievoetbal liet spelen. (En in no time ontslagen werd).
 
Van Gaal zou ik geweldig vinden - alleen al om het spektakel. Maar het is ook wel een bewijs dat het je als club ook niet meer weet, want je geeft bij zo iemand eigenlijk alles over.
Twee goede redenen om hem te nemen vind ik.
;)
Maar wie ook coach wordt; volgend seizoen vindt "men" hem ook niet goed genoeg als we de platte kar weer niet kunnen gebruiken.
 
Van Gaal zou ik geweldig vinden - alleen al om het spektakel. Maar het is ook wel een bewijs dat het je als club ook niet meer weet, want je geeft bij zo iemand eigenlijk alles over.
Is hij lichamelijk/fysiek weer fit dan? Hij heeft kanker gehad, of nog steeds. Tijdens het wk zei hij ook dat ie niet alles meer kon. Of is hij nu weer in staat een heel seizoen te draaien?
 
Fw69yYhWwAYX3-0


Als spelers iconen ... Als trainers te vroeg voor de leeuwen gegooid en snel weg.
 
Deze puinhoop kan nog makkelijk 2-3 jaar aanhouden, spelers gaan weg, gasten die willen komen gaan wel 2x nadenken nu, tot alles stabiel is ben je lang poosje verder, dus praten over prijzen is sowieso het laatste waar je aan moet denken nu en voorlopig.
Feyenoord werd vorig jaar derde, maar haalde de ECL finale, verkocht flink, haalde de juiste spelers en is nu kampioen. Nee, het kan gewoon.
 
NRC Handelsblad had gisteren wel een aardige reconstructie, waaruit bleek dat er onenigheid was over krachttraining (waar Ruud groot voordtander van is, en Rutten blijkbaar niet), en dat Ruud spelers als Veerman op de bank zette omdat hij hem ' talentvol, maar lui' vond. Ook werd de assistent die Ruud meenam bij aanstelling (naam vergeten) snel van de bank gehaald omdat Ooijer en Rutten hem ' te dominant' vonden.

Heel eerlijk doemt uit deze reconstructie heltzelfde probleem op als bij Bommel: Mark en Ruud hebben een absolute topsportmentaliteit, gaven in hun tijd alles om de top te halen. Zij leggen dat een organisatie of en groep spelers op die dat simpelweg niet aankan. Het zou mij niks verbazen als Schmidt tegen hetzelfde aanliep.
Het wordt tijd om de mythe van 'de gemoedelijke Hertgang' etc. eens te verlaten, en de vraag te stellen wat voor een organisatie PSV nodig heeft om weer een echte topclub te worden. Je maakt mij niet wijs dat drie trainers in drie seizoenen opstappen omdat ZIJ te onervaren of anderszins tekort kwamen. Schmidt bewijst in Portugal een goede trainer te zijn, Bommel doet het goed in wat ooit de puinhoop van Antwerpen was. Het zijn wel mensen die heel veeleisend zijn. En de dringende vraag is volgens mij: is PSV dat ook?
Precies dit. Nou ja, bijna precies dan, want het is geen vraag of spelers krachttraining aankunnen; ieder gezond persoon kan dat doen. Dit komt puur op wilskracht aan, en degenen die Ruud dus terecht als 'lui' bestempelde hebben daar gewoon geen zin in en ontberen dus de absolute topsportmentaliteit die zowel RvN als MvB wel bezitten en bij PSV aan wilde brengen.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap wat je bedoelt en hoop dat dit een zelfreinigend proces in gang zet. Maar het zou er evengoed voor kunnen zorgen dat een Xavi en Benitez vertrekken, we kansloos verliezen in Alkmaar, en het moeilijker wordt om goede spelers en staf aan te trekken omdat de club in brand staat. Kortom, ik vraag me heel hard af of we door Ruud's actie hier beter uit gaan komen.

#worstcasescenario.
Op de korte termijn waarschijnlijk niet, maar op de lange termijn wellicht wel. Ik denk wel dat Xavi na dit seizoen weg is. Maar nu ligt iig de subtopcultuur binnen de PSV-gelederen op straat, en daar ben ik RvN wel dankbaar voor. Het duveltje is dankzij hem uit het doosje, en moet nu wel geadresseerd gaan worden. Dat dit ten koste gaat van RvN en de beste spelers uit je selectie is zwaar klote, maar voor de rest van de toekomst van PSV denk ik wel een noodzakelijk offer dat gemaakt moest worden, want de zachte heelmeesters en de kutspelers die met Rutten weglopen omdat die ze niet aanpakt moeten er allemaal uitgeflikkerd worden.
 
Op de korte termijn waarschijnlijk niet, maar op de lange termijn wellicht wel. Ik denk wel dat Xavi na dit seizoen weg is. Maar nu ligt iig de subtopcultuur binnen de PSV-gelederen op straat, en daar ben ik RvN wel dankbaar voor. Het duveltje is dankzij hem uit het doosje, en moet nu wel geadresseerd gaan worden. Dat dit ten koste gaat van RvN en de beste spelers uit je selectie is zwaar klote, maar voor de rest van de toekomst van PSV denk ik wel een noodzakelijk offer dat gemaakt moest worden, want de zachte heelmeesters en de kutspelers die met Rutten weglopen omdat die ze niet aanpakt moeten er allemaal uitgeflikkerd worden.
Het is alleen wel lastig dat degene die dit moet doen zelf een grondlegger van deze cultuur is.

Ik help het je hopen, maar ik maak mij geen illusies met deze directie en RvC.
 
Op de korte termijn waarschijnlijk niet, maar op de lange termijn wellicht wel. Ik denk wel dat Xavi na dit seizoen weg is. Maar nu ligt iig de subtopcultuur binnen de PSV-gelederen op straat, en daar ben ik RvN wel dankbaar voor. Het duveltje is dankzij hem uit het doosje, en moet nu wel geadresseerd gaan worden. Dat dit ten koste gaat van RvN en de beste spelers uit je selectie is zwaar klote, maar voor de rest van de toekomst van PSV denk ik wel een noodzakelijk offer dat gemaakt moest worden, want de zachte heelmeesters en de kutspelers die met Rutten weglopen omdat die ze niet aanpakt moeten er allemaal uitgeflikkerd worden.

Voor het eerst in mijn leven voel ik helemaal niks bij bij de naam PSV als ik aan PSV denk, denk ik aan Van der Wallen en Brands. de reden dat ik toch reageer is omdat: als deze 2 sukkels eens doorhebben wat ze hebben aangericht je mischien wel eens gelijk kan hebben... ik ben voor nu nog steeds helemaal klaar met PSV, en als je de persoon op mijn avatar herkent weetje ook dat eigenaar van een voetbalclub zijn ook op een eerlijke en menselijke manier kan zonder constant geld uit te geven...
 
Waarom staan Berhalter en Marsch op het lijstje? Omdat ze Amerikaan zijn?

Ik laat me liever weer verrassen door iemand die niet op de lijst staat. Mag ook prima weer een buitenlander zijn, ondanks het Schmidt drama.
Ik zou Berhalter best willen zien. Heeft goed gepresteerd met het Amerikaans Elftal, kent de taal en is eens iemand die niet uit het bekende nest komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan