Gewoon Bozs aanstellen. Was mijn gedachte al voor ‘t seizoen. Je ziet hoe een goede ervaren coach (zoals Schmidt dat was) spelers en talenten beter kan maken. De terugval van spelers als Teze, Ramalho en Guti is schrikbarend.
 

:lol:

Edit: niet naar kijken. Ik ben er ook ingetrapt toen iemand 'm naar me toestuurde. Bericht uit 2012 :ROFL:
 
Laatst bewerkt:
Over dat laatste oneens. Feyenoord is toch ook een selectie zonder megatalenten? Die worden gewoon kampioen en gaan de CL in. Het is een kwestie van de juiste spelers en trainers bij elkaar zetten. Stewart heeft wat te doen.
Geen mega talenten maar wel talenten die zich hebben laten corrigeren door de trainer. Kökcü vertelde dat hij heeft geleerd veel meer te moeten doen op en buiten het veld om zover te komen. Bij ons zegt Veerman voor de camera’s dat ie nu wat meer loopt en ballen afpakt omdat “men het toch graag zo wilde zien”? Je ziet dat een mega talent als Xavi wel heel goed begrijpt dat Ruud van hem verwachtte. Voor Veerman voelde dat als iets wat ie moet doen en daarmee een last. Sangare is ook op de bank gezet door Ruud maar is altijd lyrisch over hem en is boos weggelopen gisteren. Ook hij heeft met als Xavi in Frankrijk gespeeld en weet dat je er veel meer voor moet doen dan alleen een mooie pass. Sangare is geen megatalent maar laat zich kennelijk wel corrigeren. Een Luuk heeft daar kennelijk wel moeite mee en denkt dat hij als beste kopper van Europa geen kritiek mag krijgen. Op het veld een zeurpiet en buiten het veld dus ook…
Feyenoord heeft verder erg goed ingekocht, spelers die passen bij de nieuwe visie van de club. En een speler als Geertruida heeft daar 4 jaar de tijd gekregen om beter te worden, sterker nog hij is nu een sterkhouder bij Feyenoord.
 

Zaakwaarnemer Van Nistelrooij: 'Scenario's besproken, maar Ruud stond vaak alleen'​

link

Het vertrek van Ruud van Nistelrooij is een weloverwogen beslissing geweest, stelt zaakwaarnemer Rodger Linse. Volgens de belangenbehartiger zijn alle scenario’s besproken voor zijn vertrek, maar mocht het niet baten.

Maar dit besluit is eerder realistisch dan principieel", vertelt Linse tegenover de NOS die stelt dat de draai van de directie tegenover de media opvallend was. "Eerst werd verteld dat spelers hun beklag hebben gedaan bij de directie. Op de persconferentie werd gezegd dat de spelers werden weggestuurd en dit met de trainer zelf moesten bespreken."
Linse stel dat PSV de trainer niet heeft laten vallen, maar baalt wel van de gang van zaken rondom het vertrek van voormalig technisch directeur John de Jong, Cody Gakpo en Noni Madueke. "Het lijkt meer op een verschil van visie. Ruud stond er vaak alleen voor. Een directie met sterk leiderschap zou ook kunnen zeggen: dit is de lijn van de trainer en dit is de norm." Volgens Linse kwam het verhaal over de klachten hard bij Van Nistelrooij aan. "Toen dat verhaal over die klachten kwam, is er in korte tijd heel veel losgekomen. Er ontstond een sneeuwbaleffect."
Dit suggereert toch ook een beetje dat Ruud wellicht een beetje te emotioneel reageert. Soms moet je gewoon net doen of je neus bloedt..
 

:lol:
Raar stukje. Lijkt net alsof dat stukje over Cocu gekopieerd is uit een artikel uit 2012.
 
Dit suggereert toch ook een beetje dat Ruud wellicht een beetje te emotioneel reageert. Soms moet je gewoon net doen of je neus bloedt..
:unsure: Hij heeft zo'n 5,6 liter bloed. Als je iedere dag net moet doen of je neus bloedt is het bloed snel op als het maar blijft bloeden. :cautious:
 
Geen mega talenten maar wel talenten die zich hebben laten corrigeren door de trainer. Kökcü vertelde dat hij heeft geleerd veel meer te moeten doen op en buiten het veld om zover te komen. Bij ons zegt Veerman voor de camera’s dat ie nu wat meer loopt en ballen afpakt omdat “men het toch graag zo wilde zien”? Je ziet dat een mega talent als Xavi wel heel goed begrijpt dat Ruud van hem verwachtte. Voor Veerman voelde dat als iets wat ie moet doen en daarmee een last. Sangare is ook op de bank gezet door Ruud maar is altijd lyrisch over hem en is boos weggelopen gisteren. Ook hij heeft met als Xavi in Frankrijk gespeeld en weet dat je er veel meer voor moet doen dan alleen een mooie pass. Sangare is geen megatalent maar laat zich kennelijk wel corrigeren. Een Luuk heeft daar kennelijk wel moeite mee en denkt dat hij als beste kopper van Europa geen kritiek mag krijgen. Op het veld een zeurpiet en buiten het veld dus ook…
Feyenoord heeft verder erg goed ingekocht, spelers die passen bij de nieuwe visie van de club. En een speler als Geertruida heeft daar 4 jaar de tijd gekregen om beter te worden, sterker nog hij is nu een sterkhouder bij Feyenoord.
Helemaal eens! Het ging er mij meer om dat PSV zonder Xavi per definitie kansloos zou zijn om volgend seizoen mee te doen om de titel. Dat lijkt me nogal vreemd. Een eventueel langer verblijf van Xavi (en waarom niet, nog 4 jaar contract) zou natuurlijk wel helpen.
 
Dan alsnog.. Bosz werd hier altijd als kamikaze coach weggezet en nu hij heel misschien naar ons gaat komen is dat niet meer van toepassing? Apart.
Misschien is dat wel even nodig. Even een andere invalshoek. We klungelen al jarenlang met zakelijk voetbal. Dit seizoen is er aanvallend al helemaal weinig te genieten. Az speelt ook verzorgd aanvallend voetbal, ze vallen daardoor op. Waarom niet? Gewoon proberen
 
Misschien is dat wel even nodig. Even een andere invalshoek. We klungelen al jarenlang met zakelijk voetbal. Dit seizoen is er aanvallend al helemaal weinig te genieten. Az speelt ook verzorgd aanvallend voetbal, ze vallen daardoor op. Waarom niet? Gewoon proberen
Ja hoor, ik ben het er ook wel mee eens dat het eens tijd wordt om het voetbal te veranderen. Enige wat ik met Bosz bedoelde is dat zijn spel flinke risico's met zich mee brengt en ik verwacht dat we hier halverwege volgend seizoen alweer gaan pleiten om een andere coach.
 
Ja hoor, ik ben het er ook wel mee eens dat het eens tijd wordt om het voetbal te veranderen. Enige wat ik met Bosz bedoelde is dat zijn spel flinke risico's met zich mee brengt en ik verwacht dat we hier halverwege volgend seizoen alweer gaan pleiten om een andere coach.
Ik pleit halverwege standaard voor Cocu. Het is een soort reflex bij mij. Niet teveel achter zoeken 😁
 
Ja hoor, ik ben het er ook wel mee eens dat het eens tijd wordt om het voetbal te veranderen. Enige wat ik met Bosz bedoelde is dat zijn spel flinke risico's met zich mee brengt en ik verwacht dat we hier halverwege volgend seizoen alweer gaan pleiten om een andere coach.
Ik vind Bosz ook niet passen bij PSV. Daarbij willen we als fans wel weer eens dat PSV een prijs wint. Dat ga je met Bosz sowieso niet doen. Dat is hem nog nooit gelukt.
 
Ik vind Bosz ook niet passen bij PSV. Daarbij willen we als fans wel weer eens dat PSV een prijs wint. Dat ga je met Bosz sowieso niet doen. Dat is hem nog nooit gelukt.

Deze puinhoop kan nog makkelijk 2-3 jaar aanhouden, spelers gaan weg, gasten die willen komen gaan wel 2x nadenken nu, tot alles stabiel is ben je lang poosje verder, dus praten over prijzen is sowieso het laatste waar je aan moet denken nu en voorlopig.
 
Ik vind Bosz ook niet passen bij PSV. Daarbij willen we als fans wel weer eens dat PSV een prijs wint. Dat ga je met Bosz sowieso niet doen. Dat is hem nog nooit gelukt.
Maar Bosz heeft bij ajax wel het voorwerk gedaan naar serieus succes.
 
Waarom staan Berhalter en Marsch op het lijstje? Omdat ze Amerikaan zijn?

Ik laat me liever weer verrassen door iemand die niet op de lijst staat. Mag ook prima weer een buitenlander zijn, ondanks het Schmidt drama.
Ik ken beiden niet, maar wellicht dat Steward geschikte trainers in zijn netwerk heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan