Hoe nu verder in 2023/2024??

Ik was nog even aan het denken wie van deze selectie ik in de basis zou willen zien.
Benitez, Branthwaite, Aanholt, Guti, Veerman, Xavi en Silva. Zijn er maar 7. Vrij magertjes..
 
Ik was nog even aan het denken wie van deze selectie ik in de basis zou willen zien.
Benitez, Branthwaite, Aanholt, Guti, Veerman, Xavi en Silva. Zijn er maar 7. Vrij magertjes..

Hoeveel had je er de afgelopen 4 jaar willen houden. Denk dat je dan niet veel meer dan 7 spelers op kon noemen aan het eind van het seizoen.
 
7 :eek:

Ik dacht 3: Benitez, Veerman en Xavi. Ervanuitgaande dat Sangaré sowieso geen optie is.
Ik heb Sangare eruit gelaten vanwege de verkoopplannen. 3 is trouwens erg weinig. Ik dacht dat ik al te streng was 🤔
 
Veerman, Guti, Xavi, Silva en verder nog El Ghazi en Bakayoko voor op de bank.
Voor de bank mogen er wel een paar blijven van mij....

Silva, Guti, De Jong, Van Aanholt, Mwene, Bakayoko, Mauro. En van deze spelers 2: Boscagli, Branthwaite, Teze, Obispo.
 
Laatst bewerkt:
Als we echt mee willen doen om de prijzen, zitten er niet veel spelers in de huidige selectie, waar ik vertrouwen in heb (ik lees hier vergelijkbare reacties). Maar er moet toch wel een Gods wonder gebeuren als de huidige directie (samen met de scouting en trainer) erin slaagt om met de redelijk beperkte middelen 6 a 7 spelers aan te trekken die het team beter maken.
 
Als we echt mee willen doen om de prijzen, zitten er niet veel spelers in de huidige selectie, waar ik vertrouwen in heb (ik lees hier vergelijkbare reacties). Maar er moet toch wel een Gods wonder gebeuren als de huidige directie (samen met de scouting en trainer) erin slaagt om met de redelijk beperkte middelen 6 a 7 spelers aan te trekken die het team beter maken.
We hebben volgens mij nooit 11 toppers gehad. 3 slechtste spelers vervangen door 3 goede spelers (dus ook met goede drive) doet al heel veel.
 
Opties voor trainer:
Peter Bosz
Pascal Jansen
Louis van Gaal
Thomas Letsch

Spelers behouden:
Benitez
Waterman
Mauro
Boscagli
Mwene
van Aanholt
Simons
Guti
Til
Veerman
de Jong
El Ghazi
Bakayoko
Saibari

Spelers vertrekken:
Drommel
Teze
Obispo
Ramalho
Brantwaithe
Sangaré
Silva
Hazard

(Mogelijke) aanwinsten:
van Ewijck
van den Boomen
Spierings
Pepi

Geraamte elftal:
Benitez
van Ewijck - ? - Boscagli - van Aanholt/Mauro
Veerman - Guti - van den Boomen
? - De Jong/Pepi - Simons
 
Opties voor trainer:
Peter Bosz
Pascal Jansen
Louis van Gaal
Thomas Letsch

Spelers behouden:
Benitez
Waterman
Mauro
Boscagli
Mwene
van Aanholt
Simons
Guti
Til
Veerman
de Jong
El Ghazi
Bakayoko
Saibari

Spelers vertrekken:
Drommel
Teze
Obispo
Ramalho
Brantwaithe
Sangaré
Silva
Hazard

(Mogelijke) aanwinsten:
van Ewijck
van den Boomen
Spierings
Pepi

Geraamte elftal:
Benitez
van Ewijck - ? - Boscagli - van Aanholt/Mauro
Veerman - Guti - van den Boomen
? - De Jong/Pepi - Simons
Guti blijft niet. Die heeft al vrij duidelijk laten doorschemeren dat ie wil vertrekken. Kan mij hier verder wel redelijk in vinden. Voor de CV positie houd je nu alleen Boscagli over. Ik zou dan 1 ''kanon'' halen die er meteen kan staan en kwaliteit toevoegt en daarnaast nog Mbuyamba halen van Volendam. Laatstgenoemde is in het verdedigers topic al voorbij gekomen. Hele talentvolle en nog jonge centrale verdediger met al de nodige ervaringen in de jeugdteams van de wereldtop. Die zie ik in de toekomst dan ook nog wel uitgroeien tot een speler waar je flink winst op kan maken. Ook Nederlands, wat altijd mooi meegenomen is.

Voorin zou ik naast Pepi/andere spits ook nog graag een ''kanon'' verwelkomen. Een buitenspeler van hoog niveau zodat je wat te kiezen hebt en Simons niet gedwongen als linksbuiten hoeft te blijven spelen bij gebrek aan een basiswaardige linker vleugelaanvaller.

Verder zou ik vanuit Jong PSV in ieder geval Van Duiven, maar ook o.a. Babadi, Nassoh, Tielemans en Colyn aan laten sluiten in de voorbereiding om te kijken of daar wat leuks tussen zit dat al aan zou kunnen haken bij het eerste.

Benitez
Van Ewijk/andere aankoop - ''kanon'' - Mbuyamba/Boscagli - Van Aanholt/Mauro
Veerman - Simons - Van den Boomen/Spierings
Bakayoko - Pepi/andere spits/Luuk - ''kanon''
 
Laatst bewerkt:
Nu Arne Slot definitief bij Feyenoord blijft, denk ik dat de clubleiding van PSV vol gaat voor Jon Dahl Tomasson als nieuwe trainer voor volgend seizoen. Ze hebben reeds enkele gesprekken gevoerd met hem. Ik ben wel content met de keuze voor hem en als 2e keuze heb ik nog steeds Peter Bosz. Verder vind ik ook dat er een sportpsycholoog toegevoegd moet worden aan de technische staf, want het lijkt wel of sommige spelers niet voldoende gefocust zijn/blijven, met name in de cruciale wedstrijden.
Waarom positief over Tomasson? Hoe speelt hij? Wie zegt mij dat hij niet de Frank de Boer vam Denemarken is? De verdediging gaan we toch niks aan doen hier doe dan maar gewoon Peter Bosz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan