Mijn favoriete kandidaten om de nieuwe trainer te worden in willekeurige volgorde:

Pascal Jansen
Peter Bosz
Phillip Cocu

De eerste 2 namen doordat ze herkenbaar voetbal spelen met een visie. Cocu spreekt voor zich, die werd kampioen met het centrum Schwaab-Isimat. Over eventuele buitenlandse coaches kan ik geen uitspraken doen omdat ik er amper wedstrijden van zie.
Het centrale duo wat er nu staat is ook niet beter
 
.
Wat triest dat we Ajax ook proberen te verslaan als grootste slangenkuil…
4x winst dit seizoen is niet genoeg. Dan maar helemaal eroverheen walsen. Het is nu zover dat zelfs de Telegraaf de scoops bij psv zoekt.
Wat Ajax kan kunnen wij beter, desnoods stuurt Ernie een extra dickpick.. 👌
 


Willy kan het wel eens bij het rechte eind hebben.
 


Willy kan het wel eens bij het rechte eind hebben.
En als ze alle wedstrijden 100% hadden gegeven was de platte kar van stal gehaald. Slap zooitje overbetaalde wannabee vedettes.
 


Willy kan het wel eens bij het rechte eind hebben.
Ik kan de pro niet lezen (wie wel?) maar de kop zegt een hoop.
 


Willy kan het wel eens bij het rechte eind hebben.
Dan zou hij ook niet geschikt zijn. Ik vind juist het motiveren van spelers een taak van een coach.
Daarnaast had Guti, in mijn optiek, altijd de motivatie om te vechten op het veld en dat was juist een speler die vaak aan de kant gezet werd. Vorig jaar had je een Doan die zo zich af en toe in de basis knokte. Liever iemand met doorzettingsvermogen en die vuile meters maakt dan een speler die teveel vrije ruimte geeft.

Ik kan me wel goed voorstellen dat Ruud geen vertrouwen heeft in de selectie als deze verdeeld is over zijn capaciteiten. Dan kun je er een stuk minder sturing aan geven.
 
Dan zou hij ook niet geschikt zijn. Ik vind juist het motiveren van spelers een taak van een coach.
Daarnaast had Guti, in mijn optiek, altijd de motivatie om te vechten op het veld en dat was juist een speler die vaak aan de kant gezet werd. Vorig jaar had je een Doan die zo zich af en toe in de basis knokte. Liever iemand met doorzettingsvermogen en die vuile meters maakt dan een speler die teveel vrije ruimte geeft.

Ik kan me wel goed voorstellen dat Ruud geen vertrouwen heeft in de selectie als deze verdeeld is over zijn capaciteiten. Dan kun je er een stuk minder sturing aan geven.
Ja en nee, vergelijk het met een beginnende goedbedoelende leraar waarbij er in de klas een aantal zitten die echt geen motivatie hebben om iets te leren, huiswerk afraffelen en geen tijd en moeite doen om mee te denken tijdens werkcolleges. Snap best dat dit frustrerend is. Zeker als onderpresteren van individuan ten korte gaan van resultaten waarover jij dan weer eindverantwoorlijkheid draagt.. Een ervaren man als Rutte had dat moeten helpen begeleiden en uitwassen maar dat is wellicht juist iemand die vooral sfeer en vriendelijkheid uitdraagt - niet hard, streng en veeleisend genoeg om t maximal eruit te halen. Dus ook geen goed gevoel over zondag..
 
Dan zou hij ook niet geschikt zijn. Ik vind juist het motiveren van spelers een taak van een coach.
Daarnaast had Guti, in mijn optiek, altijd de motivatie om te vechten op het veld en dat was juist een speler die vaak aan de kant gezet werd. Vorig jaar had je een Doan die zo zich af en toe in de basis knokte. Liever iemand met doorzettingsvermogen en die vuile meters maakt dan een speler die teveel vrije ruimte geeft.

Ik kan me wel goed voorstellen dat Ruud geen vertrouwen heeft in de selectie als deze verdeeld is over zijn capaciteiten. Dan kun je er een stuk minder sturing aan geven.
Het is mijns inziens echt een illusie om te denken dat je zoiets oplost door het motiveren van spelers door een coach. Dit heeft voor een groot deel met discipline en de aard van de speler te maken.
 
Goed ieder heeft zijn zegje al gedaan, maar ik lees het nu pas.

Mijn eerste gedachte was "Goed, Xavi is dus ook weg na dit seizoen", gecombineerd met het gevoel dat er weer een clubicoon voor de bus is gegooid.

Minder dan het direct opstappen van Brands en de rest van de incompetente meuk daar bovenin die club naar de afgrond aan het leiden zijn alsmede de spelers die naar de directie zijn gestapt mag niet verwacht worden, als ze net als RvN karakter zouden hebben.

Uitvak tegen AZ zou uit protest leeg moeten blijven a.s zondag. Zwart doek neerhangen met steunbetuiging aan RvN en verzoek aan de backstabbers uit de selectie om op te rotten.

Wel typisch dat zowel MvB als RvN dingen wilde professionaliseren binnen club en selectie en dat niet gewaardeerd werd door directie en spelers. En dan vraagt men zich af hoe het toch komt dat we al zolang geen kampioen meer zijn geworden.

Zoals ik eerder al zei, degenen die onstlagen zouden moeten worden zijn degenen die de lakens uitdelen. En de supportersvereniging is te slap en meegaand om iets te kunnen bewerkstelligen.
 

'Van Nistelrooij stond dit seizoen twee keer eerder op het punt om te vertrekken'​

link

'Helemaal verrast kon de directie van PSV niet zijn over de andere afslag die Van Nistelrooij nam, want de PSV-trainer blijkt eerder dit seizoen al tweemaal eerder op het punt te hebben gestaan om het bijltje erbij neer te gooien, omdat het sportief tegenzat en hij het trainerschap als erg veeleisend ervoer. Nadat er stevig op hem was ingepraat, pakte de trainer de draad weer op, maar nu was blijkbaar voor hem de grens bereikt.'
 
Laatst bewerkt:
.

'Van Nistlrooij stond dit seizoen twee keer eerder op het punt om te vertrekken'​

link

'Helemaal verrast kon de directie van PSV niet zijn over de andere afslag die Van Nistelrooij nam, want de PSV-trainer blijkt eerder dit seizoen al tweemaal eerder op het punt te hebben gestaan om het bijltje erbij neer te gooien, omdat het sportief tegenzat en hij het trainerschap als erg veeleisend ervoer. Nadat er stevig op hem was ingepraat, pakte de trainer de draad weer op, maar nu was blijkbaar voor hem de grens bereikt.'
Dus hij was/is er nog niet klaar voor. Hadden we dat 9 maanden geleden geweten. Brands mag zichzelf ook afvragen of dit de juiste keuze was. Die heeft zich hard gemaakt t.o v. Ruud als coach.
Ruud moet maar even eerst bij wat kleinere clubs zonder de psv druk aan de slag gaan. Dat had eigenlijk zijn startpositie moeten zijn vorig jaar..
 

'Van Nistelrooij stond dit seizoen twee keer eerder op het punt om te vertrekken'​

link

'Helemaal verrast kon de directie van PSV niet zijn over de andere afslag die Van Nistelrooij nam, want de PSV-trainer blijkt eerder dit seizoen al tweemaal eerder op het punt te hebben gestaan om het bijltje erbij neer te gooien, omdat het sportief tegenzat en hij het trainerschap als erg veeleisend ervoer. Nadat er stevig op hem was ingepraat, pakte de trainer de draad weer op, maar nu was blijkbaar voor hem de grens bereikt.'
Nu weten we helemaal zeker dat de directie zelf heeft gelekt.
En ik had al in januari verwacht dat hij zou zeggen bekijk het maar Marcel, met je praatjes.
Dat de prinsessen allemaal een speciale behandeling willen, was al bekend. Ze moeten bij de echte topper tussen hen even te rade gaan hoe het in de top er aan toe gaat kwa communicatie van de trainers.
 
Marco Timmer zegt niet zoveel nieuws. Hij zei Xavi Simons was niet een van de klagers maar bij sommige andere spelers voelde hij geen draagvlak meer en daar wilde hij dus eigenlijk ook niet meer mee samenwerken. Het gaat dus gewoon om de messentrekkers.
Meer van hetzelfde ja.
Waarom moet ik aan Ramalho denken? Gut feeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan