De spelers die tegen hem opkijken hebben de lat ook hoog liggen en zullen zich snel vinden in hetgeen dat geeist wordt. En vragen net zoveel van de medespelers. Helaas zijn deze niet uit hetzelfde hout gesneden.

Man wat een treurige dag. Blij dat Schmidt weg is en alle hoop op een langdurig traject met RvN. Helaas wel met een flutdirectie. Ik begon echt weer van PSV te houden zoals vroeger. Het spel was niet altijd goed, maar ik zag wel een bepaalde spirit die ik jaren heb gemist. Ajax gewoon opvreten, keer op keer. Dat is wat PSV is.
Nu nog de spelers met de juiste mindset die ook gewoon tegen Emmen en Cambuur kunnen winnen en we gingen voor het kampioenschap.

En nu .. weer met dezelfde bende, de winnaars gaan weg en de clowns Stewart en Brands zitten er nog.
Ik wil het Stewart nog niet aanrekenen. Die zit er pas vanaf begin april?

Verder helemaal met je eens.
 
Misschien dat Stewart een waardige selectie en trainer bij elkaar krijgt. De tegenstanders vallen enigszins mee in de voorronde CL. (Ja, ik weet dat PSV het ook met mindere tegenstanders wel moeilijk heeft). Maar het hoeft echt niet altijd fout te gaan.
Sowieso in de playoffs komen levert 5 miljoen op
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Nou nou wat een berichten vandaag. Alleen maar verliezers. Behalve de spelers die er zondag ineens in staan. Het voetbal onder Ruud was fantasieloos zonder plan. Maar dit verdient hij niet. Achterbaks gedoe dit.

Met nieuwe stafleden en een betere verdediging voorhanden kon hij prima door denk ik.
 
Met 30 miljoen op je bankrekening maak je makkelijker zo een beslissing.

Ben toch blij dat Lerby, Povlsen, Heintze, Arnesen bij PSV hebben gespeeld.
Op Heintze na niet bewust meegemaakt. Heintje was een topback. Ik ben niet per definitie tegen elke Scandinaviër of Amerikaan bij psv. Maar zou voor mij een schrikbeeld zijn als selectie psv voor 95% gevuld is met goedwillende Hiljemarken en Oppegardens. Past meer bij een club als Heerenveen
 
Ik maak me eigenlijk vooral zorgen om zondag. Met Fred Rutten moet er gepresteerd worden. Laat dat nu net niet zijn sterke kunt zijn.
 
Op Heintze na niet bewust meegemaakt. Heintje was een topback. Ik ben niet per definitie tegen elke Scandinaviër of Amerikaan bij psv. Maar zou voor mij een schrikbeeld zijn als selectie psv voor 95% gevuld is met goedwillende Hiljemarken en Oppegardens. Past meer bij een club als Heerenveen
Zeker maar ook uit andere windstreken halen we geen kwaliteit meer. Guti uit Mexico, nu weer paar Braziliaantues die net een bal kunnen hooghouden op stage laten komen. Er worden sowieso geen toppers meee gehaald en vallen we hier ook al terug op namen als Danjuma, Vd Boomen, Spierings, enz. :(
 
Ach ik zal blijven reageren op in mijn ogen onrecht dus het zal ook vast niet de laatste keer zijn. Tenzij je wat meer nuance in je reacties brengt maar dat zie ik ook niet gebeuren :sneaky:
Onrecht 😆 Je maakt het wel heel groot zo. Iedereen mag zijn voorkeuren hebben toch? Sommigen zijn verliefd geworden op psv door Erik Gerets / Jan Reker. Ik ben meer een Romario / Piet de Visser / Harrie van Raaij man. Mag allemaal naast elkaar bestaan
 
Zeker maar ook uit andere windstreken halen we geen kwaliteit meer. Guti uit Mexico, nu weer paar Braziliaantues die net een bal kunnen hooghouden op stage laten komen. Er worden sowieso geen toppers meee gehaald en vallen we hier ook al terug op namen als Danjuma, Vd Boomen, Spierings, enz. :(
Toch denk ik dat als je goed scout onder D-garnituur Brazilianen je betere spelers gaat vinden dan in Noorwegen. Moet je daar wel scouts hebben zitten en/of een netwerk. Samenwerkingsverband met Cruzeiro geeft in ieder geval een beetje hoop.
 
Onrecht 😆 Je maakt het wel heel groot zo. Iedereen mag zijn voorkeuren hebben toch? Sommigen zijn verliefd geworden op psv door Erik Gerets / Jan Reker. Ik ben meer een Romario / Piet de Visser / Harrie van Raaij man. Mag allemaal naast elkaar bestaan
Hoe noem jij iets wat je onterecht vindt?
 
Toch denk ik dat als je goed scout onder D-garnituur Brazilianen je betere spelers gaat vinden dan in Noorwegen. Moet je daar wel scouts hebben zitten en/of een netwerk. Samenwerkingsverband met Cruzeiro geeft in ieder geval een beetje hoop.
Haaland hadden ze best mogen scouten hoor haha.
 
Haaland hadden ze best mogen scouten hoor haha.
Of Odegaard, Kudus, Aursnes, Wind, Skov Olsen, Isak, Orban en de lijst gaat door. Komt echt genoeg talent uit die regionen hoor. Je moet alleen een goede scouting hebben om ze eruit te pikken. In elke regio is 9/10 spelers de moeite niet waard, of je nou in Oost Europa, Afrika, de USA, midden Amerika (o.a. Mexico) of Zuid-Amerika gaat scouten. Daar heb je scouting voor die in staat zijn met een hoge mate van accuraatheid de pareltjes eruit te vissen. Met een matige scouting pik je de miskopen overal op, vaak omdat clubs met een betere scouting je al voor zijn en de grote talenten al weg hebben geplukt.
 
Ok, die zijn er wel een aantal malen geweest die blamages. Maar toch beker gewonnen en 2e plek was praktisch binnen tot een aantal figuren in de selectie keihard de eigen ramen gingen ingooien. Nou ja ik heb geprobeerd positief te blijven ook na die zeperds. De coach is zo goed als zijn selectie. Schmidt halde er een tweede plek uit, Ruud was er hard naar onderweg. Spelersgroep kan nu nog maar 1 ding doen om het gezicht nog te redden, die 2e plek halen. Voor sympathie koop je niets, maar leuke kerel Van Nistelrooij. Jammer dit.

mja en ze kunnen 2de plek in eigenhuis tegen sc heerenveen pakken maar ze gaan kansloos af tja. Dus die 2de plek is nog niet zo zeker.
Beker winnen we op penatlies voort zelfde geld verlies je die...

het ligt niet alleen aan ruud vooral het verkopen van key spelers en niet investeren in de defencie heeft ons de das omgedaan.
Dus ook het transferbeleid heeft schuld.

Beide treffen schuld maar er zat oh zo veel meer in dit seizoen maar ruud ging soms toch drastisch de mist in.
 
Als het daadwerkelijk Peter Bosz gaat worden ben ik volgend seizoen supporter van FC Eindhoven.
Wat een enorm zwaktebod zou dat zijn zeg.

Allemachtig wat ben ik hier pissed over zeg. De directie (marcel) heeft dit echt gierend uit de klauwen laten lopen.
Ik zou er goed chagrijnig van worden als Bosz naar PSV gaat hoor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan