Een top speler maakt nog geen top trainer. Veelal mislukken ze stuk voor stuk. RVN heeft gefaald nimmer zo’n ellendig voetbal gezien.Graag naar herkenbaar voetbal met een idee. Rutten snel aan de kant en Stein of Jansen zijn trainers die ik graag zie komen.
 
Als het daadwerkelijk Peter Bosz gaat worden ben ik volgend seizoen supporter van FC Eindhoven.
Wat een enorm zwaktebod zou dat zijn zeg.

Allemachtig wat ben ik hier pissed over zeg. De directie (marcel) heeft dit echt gierend uit de klauwen laten lopen.

Naweeën vaan JDJ wat heeft die veel kapot gemaakt
 
Tja, wat is het trackrecord van dit account? Volgens Stewart en Brands hebben ze nog helemaal niet over een nieuwe trainer nagedacht.
Geloof je dat echt? Ruud is misbruikt voor een tussen jaar. Ze wisten dat ze financieel er niet goed voor stonden en dat ze gingen verkopen. Daarom hebben ze hem ook eigenlijk alles gewoon afgenomen. Hij heeft lang begrip getoond in de media voor de handelswijze van PSV en heeft lang deze directie maar ook die nietsnutten van spelers de hand boven het hoofd gehouden. Altijd maar weer positief verschijnen voor de camera’s en altijd maar weer alles proberen uit te leggen. Want een clubicoon laat zijn club niet zomaar vallen en gaat bovendien niet zo snel met de vuist op tafel slaan. Clubiconen eisen vrijwel nooit iets. Ze zijn vaak al dolblij dat ze hun club mogen leiden. Dat zie je ook bij Heitinga. Die laat zich ook van alles aannaaien door de club.
Nee, zet jezelf neer als een clubleiding die geen stelling durft te nemen tegen alle deeltijd prinsessen…
 
De mensen die direct steun betuigen op Instagram zijn: Simons, Benitez, F. Silva, en Bakayoko. Ik vind dat passend, de eerste 2 zijn onze beste spelers en alle 4 willen ze allemaal keihard werken.
Ik denk dat het erg veel zegt over de kwaliteiten van van Nistelrooy als deze spelers zo betrokken en begaan zijn met hem. Dat betekent wat mij betreft dat hij als hoofdtrainer autoriteit en kunde genoeg had om die jongens mee te krijgen.
 
Geloof je dat echt? Ruud is misbruikt voor een tussen jaar. Ze wisten dat ze financieel er niet goed voor stonden en dat ze gingen verkopen. Daarom hebben ze hem ook eigenlijk alles gewoon afgenomen. Hij heeft lang begrip getoond in de media voor de handelswijze van PSV en heeft lang deze directie maar ook die nietsnutten van spelers de hand boven het hoofd gehouden. Altijd maar weer positief verschijnen voor de camera’s en altijd maar weer alles proberen uit te leggen. Want een clubicoon laat zijn club niet zomaar vallen en gaat bovendien niet zo snel met de vuist op tafel slaan. Clubiconen eisen vrijwel nooit iets. Ze zijn vaak al dolblij dat ze hun club mogen leiden. Dat zie je ook bij Heitinga. Die laat zich ook van alles aannaaien door de club.
Nee, zet jezelf neer als een clubleiding die geen stelling durft te nemen tegen alle deeltijd prinsessen…

Geen idee. Ik geloof niet in alles wat ze zeiden maar ik kan het me best voorstellen dat het plan was om gewoon met Ruud door te gaan. Juist omdat hij een clubman is die alles slikt, als Brands nu weer een Bosz binnen gaat halen heb je een grotere kans op tegenspraak, en ik weet niet of controlfreak Brands daar op zit te wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan