Steward moest wel lang nadenken op de vraag of de toon van van Nistelrooij vanochtend ook verwijtend naar hun was.

Als ik zo hoor dat Brands en Stewart meermaals gesprekken met Ruud hebben gevoerd over de huidige situatie en ook keken naar volgend seizoen, dan kan ik me niet voorstellen dat hij hen iets verwijt. Die hebben hem niet laten vallen, zo is wel duidelijk
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Tja. Laten we ook eerlijk zijn: vanaf de eerste oefenwedstrijd was ‘t spel slecht. Alles wat Schmidt op tactisch gebied had opgebouwd in twee jaar werd heel snel afgebroken. Spelers werden slechter. Dan kunnen we alles erbij halen, maar dit is de realiteit. Voetbal staat bij mij op 1, en Ruud heeft niet het gewenste voetbal gebracht.
 
Ik mag hopen dat die assistenten nu daad bij woord voegen en alsnog opstappen. Ooijer en Rutten heb ik ook geen hoge pet van op
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Het is ook duidelijk Brands die aangeeft dat hij door wilde met Ruud en er veel aan heeft gedaan om hem dmv gesprekken binnenboord te houden en ook al te kijken naar volgend seizoen.

Ik moet denken aan de persconferentie die ging over dat er onenigheid was in de staf, waar RVN van 'schrikte' als Brands hem steunt, en Rutte en Ooijer toch al weg wouden dan zou RVN toch alles in kunnen richten zoals hij zou willen. Ik denk echt dat hij niet zoveel rugdekking van Brands krijgt als het lijkt..
 
Als ik zo hoor dat Brands en Stewart meermaals gesprekken met Ruud hebben gevoerd over de huidige situatie en ook keken naar volgend seizoen, dan kan ik me niet voorstellen dat hij hen iets verwijt. Die hebben hem niet laten vallen, zo is wel duidelijk
Dat is toch raar ? Je gaat toch niet weg vanwege een paar klagende spelers als de directie achter je staat ? Dan speel je die laatste wedstrijd, eventueel met de zeikerds op de bank en in de zomer schop je ze allemaal eruit.
 
Het is ook duidelijk Brands die aangeeft dat hij door wilde met Ruud en er veel aan heeft gedaan om hem dmv gesprekken binnenboord te houden en ook al te kijken naar volgend seizoen.
Brands is niet gestikt in z'n eerste leugen. Ik geloof er niks van, ik geloof best dat ze afgesproken hebbben na AZ te gaan evalueren, maar ik denk dat Ruud gewoon had gewild dat Brands tegen hem gezegd had dat hij trainer blijft en dat de faalhazen eruit gaan. Dat de directie heel hard tegen de selectie zegt: dit kan niet. En dat heeft Brands dus niet gedaan.
 
Dat is toch raar ? Je gaat toch niet weg vanwege een paar klagende spelers als de directie achter je staat ? Dan speel je die laatste wedstrijd, eventueel met de zeikerds op de bank en in de zomer schop je ze allemaal eruit.
En assistenten.
 
Brands is niet gestikt in z'n eerste leugen. Ik geloof er niks van, ik geloof best dat ze afgesproken hebbben na AZ te gaan evalueren, maar ik denk dat Ruud gewoon had gewild dat Brands tegen hem gezegd had dat hij trainer blijft en dat de faalhazen eruit gaan. Dat de directie heel hard tegen de selectie zegt: dit kan niet. En dat heeft Brands dus niet gedaan.
Als de directie zo achter hem was gaan staan had hij toch de volgende dag geen ontslag genomen ?
 
Als ik zo hoor dat Brands en Stewart meermaals gesprekken met Ruud hebben gevoerd over de huidige situatie en ook keken naar volgend seizoen, dan kan ik me niet voorstellen dat hij hen iets verwijt. Die hebben hem niet laten vallen, zo is wel duidelijk
Het klinkt meer als pappen en nathouden. Het plan was dat Ruud het af zou maken en dan verder kijken. Brands stelt dat er in de zomer weer zou worden gekeken wie en wat er bij zou komen of zou vertrekken. Ofwel, hij heeft niet volle vertrouwen gegeven. Als Ruud dat had gekregen, dan had hij echt niet een paar van die slangen spelers zijn carrière laten bepalen.
 
Ik krijg ook het idee dat de directie weinig heeft te maken met het vertrek van RvN, maar puur de spelersgroep/assistenten/makelaars.
Je trainer is toch de man waar je achterstaat? De spelers zijn in dienst van de club en niet andersom.

Ik trek dit verhaal slecht en geloof er ook weinig van. Voelt als eigen straatje schoonvegen. Linksom of rechtsom: slecht management.

RvN is in de winterstop al eens in zijn hemd gezet.
 
Je trainer is toch de man waar je achterstaat? De spelers zijn in dienst van de club en niet andersom.

Ik trek dit verhaal slecht en geloof er ook weinig van. Voelt als eigen straatje schoonvegen. Linksom of rechtsom: slecht management.

RvN is in de winterstop al eens in zijn hemd gezet.
Uit de interviews over at onderwerp (vertrek Cody en Noni) maakte ik op dat hem dit wel bekend was.
Ah: Brands begint er net over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan