Ik ben wel benieuwd naar die persconferentie. Ik verwacht dat het vooral damage control is en dat er alleen vaagheden verteld zullen worden. “We zullen het intern gaan onderzoeken” “We hebben alles onder controle” “wij zijn er ook door verrast”. Dat soort dingen. We gaan het zien.
Damage control van positie Stewart en Brands. Zij zullen het wel gooien op onrust in de staf, vertrek Ooijer en de spelers. Dat Ruud bij hen geen vertrouwen voelde en wilde vertrekken. Maar ze zullen natuurlijk nooit zeggen dat ze zelf niet achter de trainer zijn gaan staan.
 
Ted van Leeuwen heeft laten zien dat je bij bijna failliete clubs heel creatief kunt zijn met aantrekken van spelers, zie de heropleving van Twente nu waar hij verantwoordelijk voor is. Ik negeer zijn recente prestaties en successen niet, maar ik schat ze op waarde in. Als hij nou in beeld was om AD te worden, dan had ik daar veel zwaarder aan getild.
Het takenpakket van de GM bij de Amerikaanse voetbalbond ligt dichterbij TD dan AD. Dat heb ik je al eens eerder verteld en uitgelegd
 
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet verwachten.
Hoe hardnekkig Brands ook is met clubiconen aanstellen, maar ik denk dat ze daar voor zullen passen. Dus dat betekent dat de troef die ze met Ruud hadden om spelers van categorie Xavi te halen naar PSV dat geen CL voetbal speelt is verdwenen.
 
Waar rook is vuur. Het hele seizoen al rare wissels en wisselvallige resultaten. Wij stelde ons ook vragen bij de trainer als we dan zien dat ook de spelers het beu zijn tja...

Lets face it we hebben vaak echt blamages opgelopen dit seizoen.
Ok, die zijn er wel een aantal malen geweest die blamages. Maar toch beker gewonnen en 2e plek was praktisch binnen tot een aantal figuren in de selectie keihard de eigen ramen gingen ingooien. Nou ja ik heb geprobeerd positief te blijven ook na die zeperds. De coach is zo goed als zijn selectie. Schmidt halde er een tweede plek uit, Ruud was er hard naar onderweg. Spelersgroep kan nu nog maar 1 ding doen om het gezicht nog te redden, die 2e plek halen. Voor sympathie koop je niets, maar leuke kerel Van Nistelrooij. Jammer dit.
 
Het takenpakket van de GM bij de Amerikaanse voetbalbond ligt dichterbij TD dan AD. Dat heb ik je al eens eerder verteld en uitgelegd
Wat ik in die interview las was dat zijn grootste project was om voor elkaar te krijgen dat de jeugdcompetities niet langer lokaal/regionaal gevormd worden, maar dat macht vooral bij regio's/staten lag. Dat soort lobbywerk bij bestuurders is een feather in je cap die je volgens mij veel handiger kunt inzetten als AD dan TD. Bij TD denk ik aan: kennis van spelersmarkt, internationale netwerk, netwerk met zaakwaarnemers etc, etc. Ik zie dat soort skills niet terug in zijn baan bij de Amerikaanse bond. Hooguit dat ie nu nog een betere kennis heeft van de spelersmarkt in de VS.
 
Waar rook is vuur. Het hele seizoen al rare wissels en wisselvallige resultaten. Wij stelde ons ook vragen bij de trainer als we dan zien dat ook de spelers het beu zijn tja...
Precies. Vooraf was er al twijfel. Ook bij Ruud zelf.
Lets face it we hebben vaak echt blamages opgelopen dit seizoen en dat kwam niet alleen door de spelers maar ook door zen opstlelingen.
En het ontbreken van een tactiek.
 
Wat ik in die interview las was dat zijn grootste project was om voor elkaar te krijgen dat de jeugdcompetities niet langer lokaal/regionaal gevormd worden, maar dat macht vooral bij regio's/staten lag. Dat soort lobbywerk bij bestuurders is een feather in je cap die je volgens mij veel handiger kunt inzetten als AD dan TD. Bij TD denk ik aan: kennis van spelersmarkt, internationale netwerk, netwerk met zaakwaarnemers etc, etc. Ik zie dat soort skills niet terug in zijn baan bij de Amerikaanse bond. Hooguit dat ie nu nog een betere kennis heeft van de spelersmarkt in de VS.
Dan hebben we een verschillend beeld van een directeur bij PSV. Laten we het daar op houden dan
 
Dan hebben we een verschillend beeld van een directeur bij PSV. Laten we het daar op houden dan
Dat was volgens mij ook de conclusie die we trokken bij vorige discussie over relevantie VS-ervaring Stewart als TD bij PSV. In die zin zijn we wel consistent :lol:
 
Dat was volgens mij ook de conclusie die we trokken bij vorige discussie over relevantie VS-ervaring Stewart als TD bij PSV. In die zin zijn we wel consistent :lol:
Ach ik zal blijven reageren op in mijn ogen onrecht dus het zal ook vast niet de laatste keer zijn. Tenzij je wat meer nuance in je reacties brengt maar dat zie ik ook niet gebeuren :sneaky:
 

Oke, ik denk we op kunnen houden met speculeren hoe de vork nu echt in de steel steekt.
Hoewel we natuurlijk verder gaan met speculeren :)

Om maar eens een gok te wagen; wat als RvN met de vuist op tafel sloeg en een toezegging wilde voor vorig seizoen. En de directie standvastig zei dat pas aan het einde van de competitie te willen doen, zoals gebruikelijk.

Alles is mogelijk...
 
Als LdJ trouwens inderdaad anoniem heeft geklaagd dan mag hij de aanvoerdersband ook direct inleveren.

Maar ik begin te twijfelen of dit uberhaupt ooit is gebeurd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan