Zeker een goede zaak dat waar boter afdruipt van hoofden , juist ook van bestuursleden, dit aan de kaak gesteld wordt.

Ja, die vreemde gedachte verbaast mij ook. Gelukkig is iedereen in Nederland altijd en overal onkreukbaar gebleken.;)

Ben het niet eens met wat jij constateren en suggereren noemt.
Als ik bijvoorbeeld zou zeggen dat een scheidsrechter als Kooy zich door het geven van de rode kaart tegen de Groningen speler net zo belachelijk gedraagt als Makkelie in diezelfde Kuip tegen ons, suggereer ik niets maar constateer ik iets.

Voor het overige denk ik dat je gelijk hebt over zaken die ( helaas ) niet in de media verschijnen en over het - mede daardoor kunnen blijven - bestaan van dubbele agenda's. Overal waar veel geld een rol speelt dus ook in ons land.

Geheel eens. Schande derhalve dat nog niet alle reclame verboden is voor wat dadelijk, naast obesitas, de volgende verslaving van een hele generatie gaat opleveren.
Ik wil er niet teveel een semantische discussie van maken, maar iets ongegrond en zonder bewijs wegzetten als matchfixing is geen constateren maar suggereren. Constateren heeft te maken met feitelijk waarnemen. We kunnen hier dus constateren dat Valentijn iets suggereert. ;)
 
Ik wil er niet teveel een semantische discussie van maken, maar iets ongegrond en zonder bewijs wegzetten als matchfixing is geen constateren maar suggereren. Constateren heeft te maken met feitelijk waarnemen. We kunnen hier dus constateren dat Valentijn iets suggereert. ;)
Valentijn suggereert wel meer. Daarom werkt ie ook bij de Telegraaf. Suggestiever bestaat bijna niet
 
Ik wil er niet teveel een semantische discussie van maken, maar iets ongegrond en zonder bewijs wegzetten als matchfixing is geen constateren maar suggereren. Constateren heeft te maken met feitelijk waarnemen. We kunnen hier dus constateren dat Valentijn iets suggereert. ;)
Dan ga ik het artikel nog een keer lezen want ik herinner me geen matchfixing. Excuus als ik dat over het hoofd heb gezien.
Mijn bijval voor Valentijn was gebaseerd op het aan de kaak stellen van wat de KNVB voorzitter doet met Infantino.
 
Valentijn suggereert wel meer. Daarom werkt ie ook bij de Telegraaf. Suggestiever bestaat bijna niet
Je moet er niet in doorslaan, maar het zou niet de eerste beerput zijn die opengaat nadat iemand iets gesuggereerd heeft. Kortom, het kan ook functioneel zijn binnen de journalistiek.
 
Ik wil er niet teveel een semantische discussie van maken, maar iets ongegrond en zonder bewijs wegzetten als matchfixing is geen constateren maar suggereren. Constateren heeft te maken met feitelijk waarnemen. We kunnen hier dus constateren dat Valentijn iets suggereert. ;)
Dan ga ik het artikel nog een keer lezen want ik herinner me geen matchfixing. Excuus als ik dat over het hoofd heb gezien.
Mijn bijval voor Valentijn was gebaseerd op het aan de kaak stellen van wat de KNVB voorzitter doet met Infantino.
Snap er niks meer van. Toen ik die post voor het eerst las dacht ik dat het een artikel was over Spee en Infantino.
Dat vond ik een goede zaak.
Dat 13-0 verhaal is inderdaad speculeren.
het zou niet de eerste beerput zijn die opengaat nadat iemand iets gesuggereerd heeft. Kortom, het kan ook functioneel zijn binnen de journalistiek.
Het is ook onzin - wat ik hier wel eens lees -om per definitie te twijfelen aan een journalist. Wat zijn naam of reputatie ook is.
Zo heb ik Johan Derksen ook niet zo hoog , maar hij durft tenminste openlijk toe te geven dat journalisten verre van objectief zijn en zo ook voorkeur en afkeer kennen.
Dat zal niet elke journalist hardop durven zeggen, denk ik.;)
 
Gelukkig is Egbers al lang geleden van sv weggehaald.. benieuwd of ze het vanavond nog over hebben
 
Ik kan Schimmelpenningk wel goed hebben en hij slaat de spijker ook gewoon op zijn kop vanaf minuut 20.00, even scrollen dus.

Heb minuut 20 t/m 26 gehoord en op grond daarvan mijn duimpje aan jou gegeven.
Dienstplicht - militair of sociaal - voor iedereen zou trouwens wel eens positief kunnen werken in deze ikke, ikke maatschappij.
Is echt niet zo'n zot idee als sommigen er van maken.
 
Heb minuut 20 t/m 26 gehoord en op grond daarvan mijn duimpje aan jou gegeven.
Dienstplicht - militair of sociaal - voor iedereen zou trouwens wel eens positief kunnen werken in deze ikke, ikke maatschappij.
Is echt niet zo'n zot idee als sommigen er van maken.
Aldus een pensionado die zelf niet meer het leger in hoeft en deel uitmaakt van de boomergeneratie die de ikke ikke consumptiemaatschappij tot een nieuwe kunstvorm heeft gehesen - met alle gevolgen van dien, waar mijn generatie last van heeft.
 
Aldus een pensionado die zelf niet meer het leger in hoeft en deel uitmaakt van de boomergeneratie die de ikke ikke consumptiemaatschappij tot een nieuwe kunstvorm heeft gehesen - met alle gevolgen van dien, waar mijn generatie last van heeft.
De jongeren van nu zijn al screwed met hoge studieschulden, onbetaalbare huizen, flexibele arbeidscontracten en een toekomstbeeld met hoge pensioenleeftijden en klimaatverslechtering en dan zou er ook nog eens een jaar van hun vrije leven moeten worden ontnomen. Als dat jaar financieel gecompenseerd wordt vanuit het AOW van de ouderen wellicht het overwegen waard.
 
Aldus een pensionado die zelf niet meer het leger in hoeft en deel uitmaakt van de boomergeneratie die de ikke ikke consumptiemaatschappij tot een nieuwe kunstvorm heeft gehesen - met alle gevolgen van dien, waar mijn generatie last van heeft.
Vreemd dat je de behoefte voelt om er direct iets persoonlijks en polariserends van te maken. Wat "zijn" generatie al dan niet heeft veroorzaakt mag toch los staan van een gedachte-experiment zoals het herinvoeren van dienstplicht? Ik vind het best een interessante.
 
alsof je jongeren die 18 jaar van pa en ma geleerd hebben dat de wereld om hun draait kan bijdraaien met sociale dienstplicht.
 
Vreemd dat je de behoefte voelt om er direct iets persoonlijks en polariserends van te maken. Wat "zijn" generatie al dan niet heeft veroorzaakt mag toch los staan van een gedachte-experiment zoals het herinvoeren van dienstplicht? Ik vind het best een interessante.
Ironisch dat je mij van polarisatie beticht terwijl ik reageerde op Tirzah, de grootste complotdenker uit de geschiedenis van het PSV Forum.
 
.
De jongeren van nu zijn al screwed met hoge studieschulden, onbetaalbare huizen, flexibele arbeidscontracten en een toekomstbeeld met hoge pensioenleeftijden en klimaatverslechtering en dan zou er ook nog eens een jaar van hun vrije leven moeten worden ontnomen. Als dat jaar financieel gecompenseerd wordt vanuit het AOW van de ouderen wellicht het overwegen waard.
In de pensioenfondsen zit genoeg geld om alle nieuwe dienstplichtigen meteen een huis te geven. Gewoon doen. Dan wil iedereen bij het leger geld zat daar 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan