Games & Game Consoles

Btw de DDI is best redelijk gelukt. Andere kant van de snelweg nog ontwikkelen en dan kijken of t werk.
5e4697359c7e4.image_.jpg


Ik neem aan dat je deze bedoelt. Dat ziet er nog best ingewikkeld uit zeg met zo'n rotonde boven de snelweg.

Zelf ook een lange tijd CS gespeeld en ik vond het altijd geweldig om zo'n realistisch mogelijk wegennet te bouwen en deze steeds verder te optimaliseren. Dat Amerikaanse grid pattern vond ik vreselijk
 
Bekijk bijlage 5412


Ik neem aan dat je deze bedoelt. Dat ziet er nog best ingewikkeld uit zeg met zo'n rotonde boven de snelweg.

Zelf ook een lange tijd CS gespeeld en ik vond het altijd geweldig om zo'n realistisch mogelijk wegennet te bouwen en deze steeds verder te optimaliseren. Dat Amerikaanse grid pattern vond ik vreselijk
Jazaker, deze bedoel ik. Ligt er nu 1 van in NL. 2e komt mogelijk op termijn hier om de hoek. overigens is het bovenop geen rotonde, slechts kruisende wegen.
 
Jazaker, deze bedoel ik. Ligt er nu 1 van in NL. 2e komt mogelijk op termijn hier om de hoek. overigens is het bovenop geen rotonde, slechts kruisende wegen.
Wat is het voordeel/nut van deze kruisende wegen? Het lijkt mij erg vreemd om ineens links te moeten rijden in plaats van rechts. En 2 kruisende punten lijken mij potentiele punten voor verstopping. Wat mis ik?
 
Wat is het voordeel/nut van deze kruisende wegen? Het lijkt mij erg vreemd om ineens links te moeten rijden in plaats van rechts. En 2 kruisende punten lijken mij potentiele punten voor verstopping. Wat mis ik?
Ten opzichte van een normale aansluiting op een snelweg heb je minder kruisende bewegingen, daar zit de winst in in de afwikkeling van het verkeer. Oplossing werkt minder goed als er sprake is van relatief veel doorgaand verkeer over de snelweg.
 
Ten opzichte van een normale aansluiting op een snelweg heb je minder kruisende bewegingen, daar zit de winst in in de afwikkeling van het verkeer. Oplossing werkt minder goed als er sprake is van relatief veel doorgaand verkeer over de snelweg.
Zou een ovale rotonde in dit geval niet beter werken?
 
Zou een ovale rotonde in dit geval niet beter werken?
Een enkelstrook rotonde heeft veel minder afwikkelcapaciteit, kom je al snel op een turborotonde-oplossing waarbij je uiteindelijk veel meer conflictpunten hebt. Locatie waar die mogelijk bij mij op termijn gerealiseerd wordt heeft op de N-weg 2 doorgaande stroken en 2 voor linksaf. voor rechtsaf is het aan de ene zijde 1 strook en de andere zijde 2 stroken. Kom je al snel op een 3 strooks turborotonde, waarbij ruimtebeslag ook een puntje van aandacht wordt.

Voor het verschil tussen DDI en een gewoon kruispunt, dit filmpje legt het best goed uit

 
Begonnen met The Last Guardian. Was best indrukwekkend tot dusverre. Mensen bekend met deze game?

Ook begonnen met Resident Evil Village. Moeilijk, ben niet zo’n fanatieke gamer, maar wel leuk!
 
Begonnen met The Last Guardian. Was best indrukwekkend tot dusverre. Mensen bekend met deze game?

Ook begonnen met Resident Evil Village. Moeilijk, ben niet zo’n fanatieke gamer, maar wel leuk!
Moet eerlijk bekennen dat ik mijn grote vriend Google hiervoor heb moeten raadplegen. Maar als ik de screenshots bekijk is het niet mijn type spel zeg maar.
 
7 maanden bezig met The Witcher 3 en alle content van de normale game is zo'n beetje bereikt. Tijd voor het toetje, de 2 uitbreidingen. Wat een fantastische game. Hier moet een 4e van komen. Ik dacht dat Skyrim de beste rpg was van de laatste 12 jaar. Maar deze is echt beter. Wat een game..
 
Ik heb gisteren Red Dead Redemption 2 weer van stal gehaald. Wat een schitterende game is dat toch als je nagaat dat ie toch al weer een tijdje mee gaat.
Was nog bezig met het deel na de Epiloogen het zoeken van alle Point of Interest en zo, maar ga binnenkort maar eens opnieuw beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan