Overige Nationale Teams

Heeft geen klap met een gekleurde bril te maken, ik heb net ff gekeken, wat mij betreft vind ik de post van PSV net zo niet Pele gericht als die van ajaks. En dat jij daar anders tegenaan kijkt best, maar schuif het niet af op ajax-haat oid, veel te simplistisch.
Wellicht eveneens een gekleurde bril, maar de foto van PSV is voornamelijk Pele, waarbij er duidelijk ook het ontzag voor de speler te zien is. De foto van Cruijff is er een waar de vorst Johan ongeïnteresseerd wegkijkt en de schooljongen Pelé een selfie met de grote JC mag maken.
 
Wellicht eveneens een gekleurde bril, maar de foto van PSV is voornamelijk Pele, waarbij er duidelijk ook het ontzag voor de speler te zien is. De foto van Cruijff is er een waar de vorst Johan ongeïnteresseerd wegkijkt en de schooljongen Pelé een selfie met de grote JC mag maken.
Maar zelfs dan, Pele is dood, dan gaat het om Pele en nabestaanden, niet dat ie toevallig ooit in Eindhoven is geweest. Zelfde niveau als al die BNers die een foto van hen met Peter R. de Vries gingen plaatsen toen Peter stierf. Het gaat niet om jouw als persoon of jouw als club.

Maar misschien ben ik gewoon hopeloos ouderwets...
 
Maar zelfs dan, Pele is dood, dan gaat het om Pele en nabestaanden, niet dat ie toevallig ooit in Eindhoven is geweest. Zelfde niveau als al die BNers die een foto van hen met Peter R. de Vries gingen plaatsen toen Peter stierf. Het gaat niet om jouw als persoon of jouw als club.

Maar misschien ben ik gewoon hopeloos ouderwets...
Maar wel weer typisch dat de tweet van Ajax eruit gelicht wordt.
 
Beetje ongepast in mijn ogen. De focus ligt hier niet op degene die zojuist overleden is.
Hoezo ongepast? Ook de Fransen publiceren de foto’s van Pelé met Platini en Zidane. In Argentinië de foto met Maradona… Bovendien kan deze foto een andere betekenis vertegenwoordigen namelijk herenigd met elkaar. Ik vind het allemaal te ver gezocht eerlijk gezegd.
 
Maar wel weer typisch dat de tweet van Ajax eruit gelicht wordt.

Leg dat lekker bij degene die die tweet neerzet neer en laat mij daar buiten.
Ja, dat was ik...:maniac: Niks typisch aan, hoor, heb gewonde een ongezonde aversie tegen die club....

Hoezo ongepast? Ook de Fransen publiceren de foto’s van Pelé met Platini en Zidane. In Argentinië de foto met Maradona… Bovendien kan deze foto een andere betekenis vertegenwoordigen namelijk herenigd met elkaar. Ik vind het allemaal te ver gezocht eerlijk gezegd.
Misschien heb je wel gelijk. Zag alle tweets op de AD site voorbij komen met veel persoonlijke teksten van voetballers. En ineens die tweet van Ajax met amper tekst en Cruijff zo pontificaal op de foto.
Heb degene van Frankrijk en Argentinië overigens niet gezien. Imo zou je wat moeten tweeten over de voetballer of persoon Pele en verder niet, maar goed. Eigenlijk niks om je heel druk over te maken:unsure:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Marokko gaat gewoon door waar het gebleven is op wk. Wat een heerlijke speler die Ounahi. Onbegrijpelijk dat er zo weinig interesse was in hem
 
Marokko gaat gewoon door waar het gebleven is op wk. Wat een heerlijke speler die Ounahi. Onbegrijpelijk dat er zo weinig interesse was in hem
Vond de eerste helft met name rommelig. Ook weinig bekenden bij Brazilië.
 
Terug
Bovenaan Onderaan