Nu je toch bezig bent Robert... laat gelijk een onderzoek doen naar de Pollekes en Danny's van deze wereld. Die zijn namelijk ook niet koosjer volgens velen.
Gaan de gesloten luiken van het achterkamertjes bastion in Zeist, waar Gerbrands na hier zeker niet heen wilde, wellicht eindelijk open?
 
Daar is az toch ook mee akkoord gegaan?
Met de regels die zijn vastgesteld na het coronajaar mogelijk wel. Maar die waren er dus nog niet toen corona zijn intrede deed. Zeggen dat AZ door die regels te accepteren ook aangeeft dat ze akkoord zijn met de eerdere gang van zaken is daarmee niet zeker.
 
Nee denk het niet. Maar ik hoop dat er ooit iemand uit de school klapt.
Zoals destijds scheidsrechter Vink over de schandalige behandeling door KNVB voorzitter Henk Kessler toen die vond dat hij Twente had benadeeld?
Zou wel een een daverend klapstuk kunnen worden wat alle "scholen" in Zeist uit elkaar doet klappen.:grin:
Daar is az toch ook mee akkoord gegaan?
AZ was net zo min akkoord toen ze genaaid werden omdat Ajax de CL in moest als Mark van Bommel met de 13 dubieuze (VAR) beslissingen die hem - en ons - een jaar eerder de titel kostten.
 
Met de regels die zijn vastgesteld na het coronajaar mogelijk wel. Maar die waren er dus nog niet toen corona zijn intrede deed. Zeggen dat AZ door die regels te accepteren ook aangeeft dat ze akkoord zijn met de eerdere gang van zaken is daarmee niet zeker.
Dan hadden ze niet akkoord moeten gaan met de regels. Nu spreken ze zichzelf enorm tegen. Had toen je punt gemaakt.
 
Dan hadden ze niet akkoord moeten gaan met de regels. Nu spreken ze zichzelf enorm tegen. Had toen je punt gemaakt.
Hoezo spreken ze zichzelf tegen. Regels die pas in 2021 van kracht zijn geworden gelden toch niet voor 2020? Daarbij, zou conform de nieuwe regels de toedeling van Europese tickets gelijk zijn geweest an wat er nu gebeurde, volgens mij niet?
 
Ja? Lees niets over toewijzen EL/CL/ECL tickets. Voegt dus bar weinig toe aan de discussie?
Dit was voor de Conference call naar alle clubs toe. Gezien het standpunt wat az hier inneemt zijn ze i.i g. Akkoord met het stopzetten van de competitie. Zoveel is zeker.
 
Dit was voor de Conference call naar alle clubs toe. Gezien het standpunt wat az hier inneemt zijn ze i.i g. Akkoord met het stopzetten van de competitie. Zoveel is zeker.
AZ was begin 2020 akkoord met het toen stilzetten. Zeggen ze in de brief iets anders? Nee, hoe wil jij dit dan überhaupt als relevant zien tov de brief die AZ heeft gestuurd?
 
Zie mijn punt in post 2313. Dit is een zijpaadje
Wat je zelf op bent gegaan:
Het valt me op dat ze vooral moeilijk doen over het covid jaar. Als ik me niet vergis waren alle clubs toch akkoord gegaan met het idee van de knvb om op basis van de toen geldende eindstand het qua Europese tickets zo te regelen? Het is niet zo dat ze clubs gedwongen hebben hier voor te stemmen. Ik vind dit een beetje raar, had dan op dat moment niet akkoord gegaan met de beslissing..
Jij stelt dat AZ akkoord is gegaan met de verdeling van de tickets, daar wordt sterk aan getwijfeld, dan kom jij met 'bewijs' waarbij het gaat over het instemmen met nieuwe regels nav de shitshow in 2020. Dat trekken wij als bewijs in twijfel en dan noem jij het een zijpaadje. Dat mag, concreet heb JIJ bewijs dat AZ helemaal geen probleem had met de toewijzing van de Europese tickets obv de eindstand van een seizoen eerder?

Ik kom namelijk andere dingen tegen zoals:

 
Nav wat je zegt in 2313 kwam dit hele gesprek (en de vragen die worden gesteld) toch op gang?

Ik heb soms echt een beetje moeite je te volgen. :S:
De clubs waren akkoord. Dus waarom az nu ineens besluit iets anders te vinden is voor mij een raadsel
 
Wat je zelf op bent gegaan:

Jij stelt dat AZ akkoord is gegaan met de verdeling van de tickets, daar wordt sterk aan getwijfeld, dan kom jij met 'bewijs' waarbij het gaat over het instemmen met nieuwe regels nav de shitshow in 2020. Dat trekken wij als bewijs in twijfel en dan noem jij het een zijpaadje. Dat mag, concreet heb JIJ bewijs dat AZ helemaal geen probleem had met de toewijzing van de Europese tickets obv de eindstand van een seizoen eerder?

Ik kom namelijk andere dingen tegen zoals:

Dat maak jij ervan. Ze zijn akkoord gegaan met het stopzetten van de competitie. En nu lijkt het erop alsof ze spijt hebben van die beslissing. Dat mag, het zal een poging zijn om CL compensatie binnen te hengelen. Maar het lijkt op een zwaktebod van ze. Er is nog overlegd met alle clubs en az is de enige die naderhand is gaan moeilijk doen. Ik vind het geen goede beurt van ze..
 
Dat maak jij ervan. Ze zijn akkoord gegaan met het stopzetten van de competitie. En nu lijkt het erop alsof ze spijt hebben van die beslissing. Dat mag, het zal een poging zijn om CL compensatie binnen te hengelen. Maar het lijkt op een zwaktebod van ze. Er is nog overlegd met alle clubs en az is de enige die naderhand is gaan moeilijk doen. Ik vind het geen goede beurt van ze..
Het stopzetten van de competitie en de verdeling van de Europese tickets zijn toch twee verschillende dingen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan