Mohamed Ihattaren (M)

Hij houdt z’n buik mooi uit beeld.
Dit hele filmpje toont aan hoe ver deze jongen vd realiteit is. Mooie idyllische beelden posten met hoe goed hij bezig is. Hij heeft inmiddels bijna twee jaar een miljoenen salaris gekregen en hier werkelijk geen zak voor gedaan. Enige nederigheid is hem echter totaal vreemd zo blijkt wel weer.
 
Hij houdt z’n buik mooi uit beeld.
Dit hele filmpje toont aan hoe ver deze jongen vd realiteit is. Mooie idyllische beelden posten met hoe goed hij bezig is. Hij heeft inmiddels bijna twee jaar een miljoenen salaris gekregen en hier werkelijk geen zak voor gedaan. Enige nederigheid is hem echter totaal vreemd zo blijkt wel weer.

Ik denk dat de gemiddelde sportschool fanaat hier niet van onder de indruk raakt, onze Remi, het beest van leerdam Bacchus is stukken beter afgetraind en die is max het dubbele kwa leeftijd
 
Het blijft doodzonde. Nu vind ik dat Mo een lul is maar stel je eens voor dat Mo niet het verkeerde pad op ging.. Xavi en Mo in je elftal is wel echt feest dan
 
Ha. Ik kan me nog de storm van verontwaardiging herinneren toen Schmidt hem even bij jong wilde zetten omdat hij te weinig leverde. Nu zijn we 2 jaar verder en hij mag volgend seizoen aansluiten bij….het 2e van Juventus. Zouden de fans van Juventus ook gek worden?
Der Roger had het gewoon goed gezien.
 
Ha. Ik kan me nog de storm van verontwaardiging herinneren toen Schmidt hem even bij jong wilde zetten omdat hij te weinig leverde. Nu zijn we 2 jaar verder en hij mag volgend seizoen aansluiten bij….het 2e van Juventus. Zouden de fans van Juventus ook gek worden?
Der Roger had het gewoon goed gezien.
Juve wil gewoon zijn investering terug en PSV hoopte dat hij alsnog zou doorbreken. Juve heeft hem allang opgegeven hoor.
 
Juve wil gewoon zijn investering terug en PSV hoopte dat hij alsnog zou doorbreken. Juve heeft hem allang opgegeven hoor.
Ik denk dat ze de investering al hebben afgeschreven.
Is nu een kwestie van hem aan de gang houden. Niet bij het eerste, dan maar bij het tweede elftal. En hopen dat er een club komt zodat ze van zijn salariskosten zijn verlost.
 
Ha. Ik kan me nog de storm van verontwaardiging herinneren toen Schmidt hem even bij jong wilde zetten omdat hij te weinig leverde. Nu zijn we 2 jaar verder en hij mag volgend seizoen aansluiten bij….het 2e van Juventus. Zouden de fans van Juventus ook gek worden?
Der Roger had het gewoon goed gezien.
Haha, is er hier al gefactcheckt wie toen op het forum kamp Mo waren en wie kamp Ro? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan