Mohamed Ihattaren (M)

Ik sluit niet uit dat de periode ajax juist een negatieve bijdrage heeft gehad waarin Mo het (mi terechte) idee kon krijgen dat ie gewoon gebruikt werd.
Nah…zou natuurlijk kunnen aangezien we het allemaal niet precies weten maar ik vind het wel erg makkelijk speculeren…het enige overduidelijke patroon is dat Mo het zelf keer op keer verneukt, hoe zeer ik die club van iets de schuld zou willen geven (alleen al omdat het leuk is) denk ik dat het te ver gaat om te zeggen dat zij hem een extra duwtje de afgrond in hebben gegeven…
 
Veronica Offside, voetbalpraatprogramma. Ik vind er niet zoveel aan. Maar Wes en Andy schuiven daar vrijwel wekelijks aan. Geen idee hoe het bekeken wordt.
Hij zat toch bij een talkshow? Dit is een voetbalprogramma. Nou ja, min of meer. Daar past Sneijder natuurlijk prima. Wie is er over een talkshow begonnen?
Anders zou hij niet daar zitten maar iemand anders lijkt me?
Tsja, Mario Been zit ook nog steeds bij ESPN…. ;)
 
Hij zat toch bij een talkshow? Dit is een voetbalprogramma. Nou ja, min of meer. Daar past Sneijder natuurlijk prima. Wie is er over een talkshow begonnen?

Tsja, Mario Been zit ook nog steeds bij ESPN…. ;)
Tjeej, mag die niet een keer naar huis dan? Knap zielig voor Been.
 
Zo zonde dit.
Hij heeft het zelf verneukt natuurlijk, maar lastig om te begrijpen dat je zo gruwelijk getalenteerd bent, en daar he-le-maal niks mee doet.
Of hij gaat eindigen bij een Turkse 2e divisionist of in een praatprogramma met een boek is de vraag. Gaat nooit meer echt op niveau spelen.
 
Zo zonde dit.
Hij heeft het zelf verneukt natuurlijk, maar lastig om te begrijpen dat je zo gruwelijk getalenteerd bent, en daar he-le-maal niks mee doet.
Of hij gaat eindigen bij een Turkse 2e divisionist of in een praatprogramma met een boek is de vraag. Gaat nooit meer echt op niveau spelen.
Misschien is het zelfs beter dat ie even een pauze inlast en een of twee jaar even stopt met voetballen en even aan zichzelf gaan werken. En zich dan afvragen of ie überhaupt wel wil voetballen op hoog niveau. Zn motivatie is er ook totaal niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan