Damesvoetbal (o.a. PSV Dames)

Hop, Worn trapt de 1-1 binnen met een mooie vrije trap. Dat ze in de 2e helft ajaks maar mogen venederen
 
Het PSV syndroom dit seizoen. :rolleyes:
Ooit was het andersom en scoorden wij in blessuretijd de winnende.
Het is dit seizoen wel heel matig gesteld met onze dames.
Maar wie weinig scoort, wint nu eenmaal maar weinig.
Komen we nog bij de bovenste vier?
 
Ooit was het andersom en scoorden wij in blessuretijd de winnende.
Het is dit seizoen wel heel matig gesteld met onze dames.
Maar wie weinig scoort, wint nu eenmaal maar weinig.
Komen we nog bij de bovenste vier?
Wel zonde, had juist het idee dat PSV V aan een kampioensteam wilde bouwen (aantrekken Veenendaal, bleek geen juiste keuze).

Maar ik volg het ook niet op de voet. Jammer dat de prestaties zo tegen vallen.
 
FC Twente was een maatje te groot en wint met 4-0 de wedstrijd en daarmee de beker.
Spijtig. Stukje van gezien en je hebt gelijk.
Wel jammer dat ook de vrouwen net als de mannen geen echte top zijn.
Beide seksen weten wat hen te doen staat volgend jaar.:)
 
Ajax-vrouwen krijgen vandaag toch nog een huldiging - https://nos.nl/l/2476978

De trieste, sneue reactie van ajax. Het mislukte seizoen van de mannen gebruiken om geen huldiging voor de vrouwen te willen. Na de dickpicks laten ze zien dat ze vrouwen nog steeds als minderwaardig beschouwen.

Mijn respect wat ik ooit had voor van der sar is helemaal verdwenen. Die vent zou in Staphorst nog als ouderwets gezien worden.
 
Ajax-vrouwen krijgen vandaag toch nog een huldiging - https://nos.nl/l/2476978

De trieste, sneue reactie van ajax. Het mislukte seizoen van de mannen gebruiken om geen huldiging voor de vrouwen te willen. Na de dickpicks laten ze zien dat ze vrouwen nog steeds als minderwaardig beschouwen.

Mijn respect wat ik ooit had voor van der sar is helemaal verdwenen. Die vent zou in Staphorst nog als ouderwets gezien worden.
Ook heel lullig dat de supportersvereniging tegen is. Wat ben je dan voor supporter als je een feestje van de vrouwen en supporters die er wel om geven wil verpesten door er tegen te zijn?
 
Ook heel lullig dat de supportersvereniging tegen is. Wat ben je dan voor supporter als je een feestje van de vrouwen en supporters die er wel om geven wil verpesten door er tegen te zijn?
Om er tegen te zijn, is ook vreemd. Ik vind het niet raar dat je als Ajax supporter niet per se supporter bent van de Ajax dames. Mij interesseren de PSV dames ook niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan