Algemene transfergeruchten

Gisteren in sv werd er gezegd dat ook az gaat inkopen om de top 2 te halen. Ajax en fn zullen hetzelfde doen. Het wordt een bijzonder seizoen..
Spannend en mooi. Dit jaar en volgend jaar spannend.

Krijgen we straks een top vier of vijf?
 
Antonisse ook definitief naar Emmen voor de rest van het seizoen. Denken jullie dat die nog een beetje indruk kan gaan maken dit seizoen?
 
Daar is hij dan.

Fn1TG0AXwAcM4bB
 
Tja veel verkocht maar moet wel zeggen dat we wel wat spelers met een hoog salaris hebben geloosd.
Gakpo 3 mil
Madueke 800K
Max 1.2 mil
Van Ginkel 1.2 mil
Vertessen ?
Hoever, geen idee maar volgens internet te veel.

Nu maar hopen dat we die kosten in de toekomst laag kunnen houden.
 
Eerst Gakpo en Madueke, helaas nodig om financien op orde te stellen en nu vGinkel, Antonisse, Hoever, Vertessen, Max, Oppegard, Bruma en wat jeugdspelers weg. Flink vuurwerk geweest deze winter.

De financien op orde, salarissen ingekort, 2 ervaren spelers en 1 talent op zwakke plekken erbij, kijken wat dit seizoen brengt en aankomende zomer het fundament leggen om CL te halen!

Brands noodzakelijk maar goed werk verricht deze winter.
 
Eerst Gakpo en Madueke, helaas nodig om financien op orde te stellen en nu vGinkel, Antonisse, Hoever, Vertessen, Max, Oppegard, Bruma en wat jeugdspelers weg. Flink vuurwerk geweest deze winter.

De financien op orde, salarissen ingekort, 2 ervaren spelers en 1 talent op zwakke plekken erbij, kijken wat dit seizoen brengt en aankomende zomer het fundament leggen om CL te halen!

Brands noodzakelijk maar goed werk verricht deze winter.
Ik moet het nog allemaal gaan zien. We hebben vrijwel geen selectie meer over.
Hopen dat iedereen heel blijft en er geen schorsingen zullen zijn.
 
Uit de media begrijp ik dat Hazard niet wedstrijdfit is op dit ogenblik. Klopt dat verhaal en zo ja, moeten we dan straks minimaal 4 weken wachten voordat hij zijn debuut maakt in het shirt van PSV..? In dat geval hadden we hem maar beter niet gehaald....en geldt dat min of meer ook voor Van Aanholt?
 
Ik moet het nog allemaal gaan zien. We hebben vrijwel geen selectie meer over.
Hopen dat iedereen heel blijft en er geen schorsingen zullen zijn.

Grotendeels B-spelers en jeugdspelers die vertrokken zijn behalve Madueke en Gakpo. We hebben nu ook weer Mauro én Boscagli bijna weer terug. Ik zou als Psv zijnde Tielemans overhevelen van jong om het plekje van vGinkel over te nemen (Back-up middenvelder). Dan zit je eigenlijk wel goed voor de rest van het seizoen.
 
Uit de media begrijp ik dat Hazard niet wedstrijdfit is op dit ogenblik. Klopt dat verhaal en zo ja, moeten we dan straks minimaal 4 weken wachten voordat hij zijn debuut maakt in het shirt van PSV..? In dat geval hadden we hem maar beter niet gehaald....en geldt dat min of meer ook voor Van Aanholt?
In het interview met PSV zegt hij fit te zijn en dit weekend kan spelen. In overleg met de staf.
 
Uit de media begrijp ik dat Hazard niet wedstrijdfit is op dit ogenblik. Klopt dat verhaal en zo ja, moeten we dan straks minimaal 4 weken wachten voordat hij zijn debuut maakt in het shirt van PSV..? In dat geval hadden we hem maar beter niet gehaald....en geldt dat min of meer ook voor Van Aanholt?
dat roept Driessen van dat krantje toch? niet teveel waarde aan hechten.
 
113,333 per wedstrijd moet ie wel alle 15 gaan spelen. Nou wat een goede deal. getal13 komt wel veel voor
+1x beker minimaal en 2x EL. maximaal 4x beker en 9x EL.

minimaal 18 tot max 28 wedstrijden mogelijk. kom je tot minimaal 60k per wedstrijd. Zou Messi nog niet eens de warming up voor doen ;)
 
Grotendeels B-spelers en jeugdspelers die vertrokken zijn behalve Madueke en Gakpo. We hebben nu ook weer Mauro én Boscagli bijna weer terug. Ik zou als Psv zijnde Tielemans overhevelen van jong om het plekje van vGinkel over te nemen (Back-up middenvelder). Dan zit je eigenlijk wel goed voor de rest van het seizoen.
Volgens mij is er al wel wat backup voor het middenveld met Ledezma, Saibari en eventueel Mauro. Zou Tielemans daar iets aan toevoegen? Ik ken hem niet zo goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan