Algemene transfergeruchten

Dat kun je achteraf pas beoordelen. Het kan ook weggegooid geld zijn.

Dat is waar. Maar voor 1.7 mln vind je niet snel iemand van dit kaliber. Al moet het nog wel blijken wat hij toevoegt. Dit is het risico dat je absoluut wel wil nemen, zeker als het maar een halfjaar is en in de zomer echte vaste aankopen wil doen.
 
Nou dat was em dan. Salarishuis lekker aangepakt; veel geld verdiend. Op linksachter erop vooruitgegaan maar veel meer doelpunten en assists verkocht dan aangetrokken. Wordt afzien rest van het seizoen denk ik.

En dan in de zomer vol gas geven met Steward. Dat ze daarop wachten snap ik best gezien de uitleg over de financien maar een extra buitenspeler met rendement is geen overbodige luxe. Al denk ik dat ze Simons rest van het seizoen als buitenspeler in gaan zetten.
Yep. Herstelwerkzaamheden en dan volgend jaar top twee om de CL gelden binnenhalen. Wel de aller-allerlaatste kans. Het is ook wel te wijten aan falen op het veld dat we die CL al vijf jaar niet binnenhalen.

Positief is dat Ruud en directie de neuzen dezelfde kant op hebben.
 
Yep. Herstelwerkzaamheden en dan volgend jaar top twee om de CL gelden binnenhalen. Wel de aller-allerlaatste kans. Het is ook wel te wijten aan falen op het veld dat we die CL al vijf jaar niet binnenhalen.

Positief is dat Ruud en directie de neuzen dezelfde kant op hebben.
Gisteren in sv werd er gezegd dat ook az gaat inkopen om de top 2 te halen. Ajax en fn zullen hetzelfde doen. Het wordt een bijzonder seizoen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan