Ergernissen

Schreeuwende mensen in hun telefoon. Alsof de andere kant je dan beter verstaat.

Komt door mijn muziek op mijn noise cancelling headset heen. :mad:
Ja, dat is knap knaken. Het bizarre verschijnsel dat sommige mensen denken dat als zij de ander zelf slecht horen ze zelf ook hard moeten schreeuwen. Zo deed ik nog wel eens bewust heel zacht praten als ik een collega aan de lijn had, kreeg dan altijd vlot reactie van zijn kamergenoot :ROFL: :ROFL:

Maar goed, succes nog ff met het reizen.
 
Echt? Hier komt begin feb de nieuwe keuken incl inductie. Is het zoveel anders?

Ik denk eerlijk gezegd ook dat Mikasa echt elektrisch koken bedoelt ipv inductie. Elektrisch is helemaal ruk, inductie is prima. Is even wennen met regelen van je hitte en dergelijke, dat wel
Geen idee. Ik zit in zo’n vakantiehuis. Het wordt niet lekker warm. Vervolgens zet je het laag, maar dan blijft het gewoon doorkoken. Doe mij maar gewoon Russisch gas….
 
Hier geen klachten over inductie, Welt. Ook voor wat betreft grillen. Even standje max voor 5 minuten en dan gaat ie wel.
Thanks voor de tip!
Ik hoor idd ook veel goede verhalen.
Heb me laten vertellen dat ik een 2 fasen-inductie moest hebben ivm power. Ben erg benieuwd.
 
Thanks voor de tip!
Ik hoor idd ook veel goede verhalen.
Heb me laten vertellen dat ik een 2 fasen-inductie moest hebben ivm power. Ben erg benieuwd.

Geen probleem! Kook en bak tegenwoordig graag, maar eerlijk gezegd pas wel actief mee bezig gehouden sinds de nieuwe keuken met inductie. Wellicht ook een stukje wat je gewend bent en wat voor plaat je hebt. Als je wil grillen, geen idee of dit een open deur is, ook niet teveel olie of boter gebruiken. Laat maar effe goed bakken zonder al teveel smeersel.
 
Geen probleem! Kook en bak tegenwoordig graag, maar eerlijk gezegd pas wel actief mee bezig gehouden sinds de nieuwe keuken met inductie. Wellicht ook een stukje wat je gewend bent en wat voor plaat je hebt. Als je wil grillen, geen idee of dit een open deur is, ook niet teveel olie of boter gebruiken. Laat maar effe goed bakken zonder al teveel smeersel.
Hier (dsl) is t vrij standaard en vind t inmiddels fijner koken dan op gas bij mijn ouders. Maar hier heeft de keuken wel standaard en eigen 5 fasen? (Of 3 fasen en vijf draadjes?) Electrohaardaansluifing in de meterkast, geen idee of dat van invloed is op de power..?
 
Hier (dsl) is t vrij standaard en vind t inmiddels fijner koken dan op gas bij mijn ouders. Maar hier heeft de keuken wel standaard en eigen 5 fasen? (Of 3 fasen en vijf draadjes?) Electrohaardaansluifing in de meterkast, geen idee of dat van invloed is op de power..?
Vooral bij het gebruiken van meerdere zones tegelijk. Ik heb niet de juiste aansluiting en ik verlies wat kracht als ik meerdere pannen op zet
 
Mensen, er is ook een topic kookkunsten/recepten. Hier gaat het over ergernissen. :grin:

Van die lui met zo’n penspiano bijvoorbeeld.
Overtroffen door zo’n draaiorgel.
Waar dan zo’n motorisch draaiorgel met zo’n centenrammelaar overheen gaat.
Helemaal erg als ze daar dan van die Amsterdamse liedjes op draaien.
 
Altura coffee uit Peru. Wat een zoetige koffie, die helaas zoals beschreven naar cacao en caramel smaakt. Niets geen licht bittere afdronk, maar alsof je een werther's original op hebt gegeten.

De misser uit het verrassingspakket. Helaas zitten alle bonen al in de machine.
 
Altura coffee uit Peru. Wat een zoetige koffie, die helaas zoals beschreven naar cacao en caramel smaakt. Niets geen licht bittere afdronk, maar alsof je een werther's original op hebt gegeten.

De misser uit het verrassingspakket. Helaas zitten alle bonen al in de machine.
Ff door de zoete appel heenbijten dus.

Klinkt niet goed ook, inderdaad. Net als suiker in de koffie :maniac:
 
Youtube shorts, Facebook reels, donder lekker op met je verslavende algoritme. Voor ik het weet heb ik weer een kwartier van mijn leven verspild. Bah.
 
Youtube shorts, Facebook reels, donder lekker op met je verslavende algoritme. Voor ik het weet heb ik weer een kwartier van mijn leven verspild. Bah.
Mensen die hun eigen gebrek aan discipline op big tech afwentelen :maniac:

Nee geintje, t zijn de sigaretfabrikanten van deze tijd.
 
Mensen die hun eigen gebrek aan discipline op big tech afwentelen :maniac:

Nee geintje, t zijn de sigaretfabrikanten van deze tijd.
Ik neem het mezelf ook kwalijk hoor. Maar als ik dan tegen Facebook zeg dat ik ze niet meer wil zien, staan ze 2 dagen later toch weer tussen de rest.
 
Mijn ergernis is toch wel de bioscoopreclame. Ik betaal geld om een film te zien. Ik snap dat ze hun inkomsten moeten halen, maar vaak gaat ‘t richting de 20 minuten.
 
Mijn ergernis is toch wel de bioscoopreclame. Ik betaal geld om een film te zien. Ik snap dat ze hun inkomsten moeten halen, maar vaak gaat ‘t richting de 20 minuten.
Nog ff en je krijgt het in blokken van 5 minuten ieder half uur.

Las overigens ook iets dat Netflix aan reclame zat te denken ivm gedaalde inkomsten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan