Feyenoord

De pandemie en de incompetentie van de overheid in het aanpakken ervan heeft geleid tot een enorme daling en afkering jegens elke vorm van autoriteit. Mensen gaan extra los en laten zich ook extra gaan omdat er het gevoel leeft dat zaken niet meer vanzelfsprekend zijn en de boel zo weer op slot kan gaan. De maatschappij is enorm verhard en armoede neemt, zeker nu met de inflatie, in rap tempo toe. Het is vooral een onzekere wereld geworden, met kampen die lijnrecht tegenover elkaar staan, dat zorgt voor veel spanning. Dat heeft natuurlijk niet direct betrekking op voetbalsupporters, maar die hooligans uiten zich normaliter al niet op een gezonde wijze, laat staan in deze verharde, onzekere wereld...
Precies. Zoiets vond ik ook. Toen las ik jouw post. ;)
 
We leven dan ook al een poosje in een ongezonde situatie. Geen plan (ook al tijdens Corona) weinig perspectief en een soort zwaard van Damocles wat betreft de financiën. Alle ingrediënten voor een dikke crisis, woede, anarchisme, oorlog of depressie zijn aanwezig. En onze regering? Die is alleen bezig met zichzelf.
Dan ga je d'r vanuit dat de regering nog iets doet, bedankt voor deze positieve insteek ;)

Anderzijds, als je als supporter een reisje naar een Europese uitwedstrijd kan veroorloven zit je niet in de categorie die het het zwaarst heeft, dus dat is een wat makkelijk excuus naar mijn mening.
 
Dan ga je d'r vanuit dat de regering nog iets doet, bedankt voor deze positieve insteek ;)

Anderzijds, als je als supporter een reisje naar een Europese uitwedstrijd kan veroorloven zit je niet in de categorie die het het zwaarst heeft, dus dat is een wat makkelijk excuus naar mijn mening.
Hehe, graag gedaan.
 
En dan zijn de meesten hier waarschijnlijk te jong om het voetbal eind jaren 70-80 the herinneren. Ware veldslagen gezien, in de stadions. Daar zijn die paar kapotte wc's of wat vuurwerk echt niks bij. Optreden, is het enige dat helpt.
Pakkans vergroten. Blijkt dat bij alle overtredingen/ misdaden dat dit het instrument is dat goed werkt. Straffen verhogen werkt veel minder maar als de kans dat je gepakt wordt omhoog gaat dan zullen de meeste mensen het niet meer doen.
 
Pakkans vergroten. Blijkt dat bij alle overtredingen/ misdaden dat dit het instrument is dat goed werkt. Straffen verhogen werkt veel minder maar als de kans dat je gepakt wordt omhoog gaat dan zullen de meeste mensen het niet meer doen.

En zo is dat! Gewoon een heel vak roze kameraden naast die harde kern en zodra die Feyenoorders zich misdragen dat vak samenvoegen!
 

UEFA straft Feyenoord om wangedrag fans bij duels met Lazio en Sturm Graz

link

De UEFA heeft Feyenoord zwaar gestraft voor meerdere incidenten rond de Europa League-duels met Lazio en Sturm Graz. Bij de volgende thuiswedstrijd in de Europa League blijft een deel van de tribune van De Kuip leeg. De club mag daarnaast de eerste twee uitduels - waarvan één voorwaardelijk - geen fans meenemen.

Fijn zo'n "fans".
 

UEFA straft Feyenoord om wangedrag fans bij duels met Lazio en Sturm Graz

link

De UEFA heeft Feyenoord zwaar gestraft voor meerdere incidenten rond de Europa League-duels met Lazio en Sturm Graz. Bij de volgende thuiswedstrijd in de Europa League blijft een deel van de tribune van De Kuip leeg. De club mag daarnaast de eerste twee uitduels - waarvan één voorwaardelijk - geen fans meenemen.

Fijn zo'n "fans".
Goh. Ook niet de eerste keer dit. Iets met ezel en steen..
 
Dat omslagpunt was sowieso gekomen, denk ik.
Ondanks hun 3 punten voorsprong zal toch niet Feijenoord maar Ajax onze voornaamste rivaal blijven verwacht ik.
De belangrijkste tegenstander is PSV zelf. Vooral als Gakpo vertrekt en er geen versterking komt in de verdediging. :cautious:
PSV heeft al te vaak van zichzelf verloren de laatste jaren. :sad:
 
Laatst bewerkt:
De belangrijkste tegenstander is PSV zelf. Vooral als Gakpo vertrekt en er geen versterking komt in de verdediging. :cautious:
PSV heeft al te vaak van zichzelf verloren de laatste jaren. :sad:
Mag toch hopen dat Gakpo, zelfs als hij nu al elders tekent, het seizoen hier afmaakt?
Je gooit toch niet je kans na 5 jaar eindelijk weer eens kampioen te worden opzettelijk weg?
Net nu onze concurrent dit seizoen een keertje kwetsbaar en dus te pakken blijkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan