Cody Gakpo (A)

Geen idee wat hem beter ligt. Maar vooralsnog is er alleen interesse vanuit Engeland gemeld. Niet vanuit de andere grote voetballanden in Europa, ergens wel opvallend, kan mij niet heugen dat er 4 clubs achter 1 speler van ons aan zaten maar dat ze allen uit hetzelfde land kwamen.
Nee, Real heeft ook interesse getoond.
 
Coen Dillen -> Brabantia en Helmondia '55
Willy vd Kuilen -> Helmond, MVV en Overpelt
Willy van de Kerkhof -> FC Twente

Als je de definitie ruimt neemt kan dat ;) Maar zeker spelers die heel lang in ons mooie shirt rondliepen.
Linkskens dan? Die bouwde alleen af bij een lagere club. En berry? Hoe zat het daar mee?
 
Liever Real Madrid; denk dat hij in Spanje goed uit de voeten zal kunnen, beter dan in Engeland.
Maar daar heeft hij te maken met Vinicius jr voor hem. Ik denk dat dat een flop gaat worden. In Spanje kan hij beter naar een atletico gaan. In Engeland naar Arsenal, Newcastle of Liverpool. Of in Duitsland naar Dortmund. Italië zou ik overslaan.
 
Nee, Real heeft ook interesse getoond.
Naar verluidt zijn ze een nog bredere bank aan het timmeren in het stadion. Met ingang van volgend seizoen bestrijkt de bank van Real de gehele zijkant. De overkant is voor de tegenstander. Tegenstanders met minder dan 56 invallers worden uitgesloten van competitie.
 
Maar daar heeft hij te maken met Vinicius jr voor hem. Ik denk dat dat een flop gaat worden. In Spanje kan hij beter naar een atletico gaan. In Engeland naar Arsenal, Newcastle of Liverpool. Of in Duitsland naar Dortmund. Italië zou ik overslaan.
Martinelli speel je er bij Arsenal ook niet zomaar uit.
 
Dat ligt er ook erg aan wat ze er voor in de plaats halen. Als ze Gakpo in de winter zouden verkopen en meteen het elftal op meerdere plaatsen zouden versterken zie ik nog niet zo’n groot probleem. Wel als er gewacht wordt met de aankopen tot de zomer, dan gooien we de kans op een kampioenschap weg.
Dat gebeurt niet, dus dan heb ik liever dat hij blijft.
 
Interessant of een nieuwe club hem zal zien als een buitenspeler of een centrale aanvaller.
Ik hoop toch echt vleugelaanvaller. Ondanks zijn goede spel op het WK denk ik niet dat hij als spits de top gaat halen. Je ziet ook bij Oranje dat hij veel zwerft en uitwijkt. Het is een speler die graag ruimte voor zich heeft om in te dribbelen, passes en voorzetten verstuurt en van afstand schiet. Niet echt een speler die fysieke spitsenduels aan gaat, constant linies probeert te breken met loopacties en hij is ook geen ster in de lucht (ondanks zijn kopgoal, waar hij vooral gewoon eerder bij de bal was). Als vleugelaanvaller komt hij veel meer tot zijn recht met zijn goede pass EN voorzet, zijn dribbel en zijn vermogen om naar binnen te trekken en zuiver uit te halen.
 
Ik hoop toch echt vleugelaanvaller. Ondanks zijn goede spel op het WK denk ik niet dat hij als spits de top gaat halen. Je ziet ook bij Oranje dat hij veel zwerft en uitwijkt. Het is een speler die graag ruimte voor zich heeft om in te dribbelen, passes en voorzetten verstuurt en van afstand schiet. Niet echt een speler die fysieke spitsenduels aan gaat, constant linies probeert te breken met loopacties en hij is ook geen ster in de lucht (ondanks zijn kopgoal, waar hij vooral gewoon eerder bij de bal was). Als vleugelaanvaller komt hij veel meer tot zijn recht met zijn goede pass EN voorzet, zijn dribbel en zijn vermogen om naar binnen te trekken en zuiver uit te halen.
Denk dat ze hem zien als een multi-functionele aanvaller die op meerdere posities kan spelen. Hij kan van rechts, van links, vanuit het middenveld en in een dynamische spitsenrol.
 
Ik dacht ik ga eens kijken naar wanneer die transfermarkt nu eigenlijk open is maar blijkbaar "gewoon" de maand januari. Zeg maar wanneer alle competities weer volle bak draaien, dat zal ook wel weer een mooi hysterisch spektakelstuk worden met spelers die gek worden gemaakt etc.

*pakt bingokaart van ajax heeft interesse in spelers tegenstander erbij *
 
Ik dacht ik ga eens kijken naar wanneer die transfermarkt nu eigenlijk open is maar blijkbaar "gewoon" de maand januari. Zeg maar wanneer alle competities weer volle bak draaien, dat zal ook wel weer een mooi hysterisch spektakelstuk worden met spelers die gek worden gemaakt etc.

*pakt bingokaart van ajax heeft interesse in spelers tegenstander erbij *
Ajax moet in januari tegen NEC, FC Twente, Feyenoord, Volendam en Excelsior.
:unsure: Zullen ze Volendam leegkopen? :rolleyes: ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan