Ik zit nu naar Fla-Flu te kijken. En bij fla loopt Hugo Souza en die keept fantastisch . Ik ben overtuigd psv moet voor hem gaan. Hij is zeer atletisch, sterke reflex, sterk 1 op 1 en zelfs goed bij hoge ballen. Een na deel niet goed met de voeten.
 
Ballen tegenhouden en zonodig ver wegtrappen. Meer is er niet nodig. Lijkt een zeer interessante optie. Hopelijk financieel ook haalbaar.
 
Ballen tegenhouden en zonodig ver wegtrappen. Meer is er niet nodig. Lijkt een zeer interessante optie. Hopelijk financieel ook haalbaar.
Je wil dat de ballen ook nog bij dezelfde kleur aankomen. Die keeper van ADO is ook pas 20, best een talent lijkt het. Maar die heeft nog wel een zooi ervaring nodig.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Je wil dat de ballen ook nog bij dezelfde kleur aankomen. Die keeper van ADO is ook pas 20, best een talent lijkt het. Maar die heeft nog wel een zooi ervaring nodig.

Inderdaad een aardig keepertje, ik zou zeggen als hij niet al te duur is gewoon kopen en nog een paar jaar aan ADO verhuren.
 
Ik zit nu naar Fla-Flu te kijken. En bij fla loopt Hugo Souza en die keept fantastisch . Ik ben overtuigd psv moet voor hem gaan. Hij is zeer atletisch, sterke reflex, sterk 1 op 1 en zelfs goed bij hoge ballen. Een na deel niet goed met de voeten.
Maakt niet uit; Schmidt is weg.
 
Alsof het dan ineens niet meer belangrijk is, toch wel fijn als de ballen bij de zelfde kleur terecht komen. Bij Unnerstall lukte dat erg vaak niet.
Wel het minst belangrijk. Ik ga er niet vanuit dat hij zo slecht is met de voeten als Unnerstal; dat is wel uitzonderlijk.
 
Alsof het dan ineens niet meer belangrijk is, toch wel fijn als de ballen bij de zelfde kleur terecht komen. Bij Unnerstall lukte dat erg vaak niet.
Tijdens Twente-PSV kwamen, naar ik meen, meer getrapte ballen van Unnerstal bij Twente spelers, dan van Drommel bij PSV-ers.
 
Alle uittrappen waren ingooien voor de tegenstander 10 meter na de middenlijn. Dit lijkt me wel vervelend voor een ploeg...
Van de keeper die jij voorstelde? Dat is wel waardeloos. Ging er niet van uit dat het zo erg was. Waarom stel je hem dan uberhaupt voor? :ROFL:
 
PSV kan hier een stokje voor steken, door Noppert te ruilen voor Drommel + 5 miljoen euro.
Noppert gaat niet komen voor de bank. Die had hier al moeten zijn in plaats van Benitez. Dat heet scouten en dan ga je eerst in Nederland kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan