Jefferson Farfán

Jefferson Farfàn is van een koude kermis thuis gekomen. Hij dacht af te reizen naar zijn thuisland Peru voor een oefeninterland, maar bij aankomst op het vliegveld kwam hij voor een onaangename verrassing te staan.

De 25-jarige aanvaller werd direct opgepakt en verhoord toen hij in Lima de aankomsthal instapte. Volgens Bild is Farfàn aangeklaagd door zijn ex-vriendin Melissa. Volgens afspraak zou de oud-speler van PSV maandelijks 50.000 euro alimentatie moeten betalen aan haar en hun gezamenlijke kind.
Maar tot op heden heeft Farfàn nog geen cent overgemaakt. Voor Melissa reden om in te grijpen. Totdat de zaak is afgehandeld, mag de vleugelaanvaller het land niet verlaten. Het is dan ook hoogst onzeker of Schalke 04 hem op 16 oktober kan opstellen als VfB Stuttgart op bezoek komt.
Voor Peru staan er de komende dagen twee oefeninterlands op het programma. Vrijdag thuis tegen Costa Rica, dinsdag reist het Zuid-Amerikaanse land af naar Panama voor een vriendschappelijk duel.
********************************


Hoeveel!?:eek:

Da's best wel aardig, per maand.
 
Ik schat dat hij dat per week verdient. Hij moet dus 25% van z'n huidige inkomen afgeven.
 
Word je toch helemaal gek van die golddigger heeft de relatie toch opengebroken. Lekker niets blijven overmaken Jefferson! Ik zou even 50.000 eenmalig naar de rechtbank van Peru overmaken en dan is ook alles goed.
 
Word je toch helemaal gek van die golddigger heeft de relatie toch opengebroken. Lekker niets blijven overmaken Jefferson! Ik zou even 50.000 eenmalig naar de rechtbank van Peru overmaken en dan is ook alles goed.
Wat dat betreft schiet de wet nogal eens tekort, inderdaad.
Oplossing: Trouwen op huwelijkse voorwaarden.
 
Neuh=jah.

Jij bent een vrouw begrijp ik?:confused:

heeft er niet mee te maken. Mijn punt is, dat als je getrouwd bent op huwlijkse voorwaarden en je gaat scheiden, het niet altijd materiëel voor partijen even voordelig hoeft te zijn.
en nee.., ik ben geen vrouw!:D
 
Word je toch helemaal gek van die golddigger heeft de relatie toch opengebroken. Lekker niets blijven overmaken Jefferson! Ik zou even 50.000 eenmalig naar de rechtbank van Peru overmaken en dan is ook alles goed.

Iemand een golddigger noemen zonder de feiten te kennen vind ik onverstandig.

Waarmee natuurlijk niks gezegd is over de hopeloos verouderde en achterhaalde allimentatie-wetgevingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan