Ibrahim Sangaré (M)

Mooi niet. Cody soit, maar niet opeens de as van je elftal.
Dan kun je dit seizoen wel weggooien, nationaal en internationaal.
 
Ik ben geen zaakwaarnemer en geen TD, maar als we het contract van Sangare nu weer openbreken en we geven hem daarvoor 1 miljoen extra salaris en we zeggen tegen hem dat hij mag vertrekken volgend seizoen voor 38 miljoen, is die 1 miljoen extra ook weer terug, maar we zetten geen afkoop clausule niet in het contract. Met alles wat boven de 38 miljoen geboden wordt en hij wil er zelf ook heen, krijgt hij de helft en PSV de helft. Bij elk bod vanaf 38 miljoen mag Sangare beslissen dat het door moet gaan. Maar al Chelsea bijvoorbeeld komt en die biedt 45 miljoen, krijgt hij 3,5 extra en PSV 3,5 extra. Dit is toch een win/ win situatie voor alle partijen??
PSV is de enige die dan risico loopt voor die 1 miljoen extra salaris mocht hij minder waard worden.
 
Ik ben geen zaakwaarnemer en geen TD, maar als we het contract van Sangare nu weer openbreken en we geven hem daarvoor 1 miljoen extra salaris en we zeggen tegen hem dat hij mag vertrekken volgend seizoen voor 38 miljoen, is die 1 miljoen extra ook weer terug, maar we zetten geen afkoop clausule niet in het contract. Met alles wat boven de 38 miljoen geboden wordt en hij wil er zelf ook heen, krijgt hij de helft en PSV de helft. Bij elk bod vanaf 38 miljoen mag Sangare beslissen dat het door moet gaan. Maar al Chelsea bijvoorbeeld komt en die biedt 45 miljoen, krijgt hij 3,5 extra en PSV 3,5 extra. Dit is toch een win/ win situatie voor alle partijen??
PSV is de enige die dan risico loopt voor die 1 miljoen extra salaris mocht hij minder waard worden.
Als Chelsea bereid was om nu 40-45 miljoen euro neer te tellen voor Sangare, waarom dan 38 miljoen als minimum bod? Ik zou dan minimaal 50 miljoen euro hanteren. Een rijke club heeft veel meer te besteden en dan kan je makkelijk de prijs opdrijven en gemiddeld 10-15 extra vragen.
 
Als Chelsea bereid was om nu 40-45 miljoen euro neer te tellen voor Sangare, waarom dan 38 miljoen als minimum bod? Ik zou dan minimaal 50 miljoen euro hanteren. Een rijke club heeft veel meer te besteden en dan kan je makkelijk de prijs opdrijven en gemiddeld 10-15 extra vragen.
Omdat er dan voor Sangare niks nadelig veranderd, dan is het geen win/win. Het is dan voor Sangare ook alleen maar goed als Chelsea die 50 biedt, want dan pakt hij 6 miljoen. Maar mocht Chelsea niet verder gaan dan bijvoorbeeld 42 miljoen mag PSV geen nee zeggen en is er niks nadeligs aan voor Sangare om dat nieuwe contract te tekenen.
 
Barca de laatste club waar je een speler aan wil verkopen. Maken eerst speler gek om te komen. En dan komen ze of met een laag bod of ze manen de speler om contract uit te zitten en transfervrij te komen. Voor Sangare ook niet ideaal. Belandt net als Kessié op de bank
 
Barca de laatste club waar je een speler aan wil verkopen. Maken eerst speler gek om te komen. En dan komen ze of met een laag bod of ze manen de speler om contract uit te zitten en transfervrij te komen. Voor Sangare ook niet ideaal. Belandt net als Kessié op de bank

Oh daar is Kessié dus gebleven. Zonde, deed het bij Milan heel goed
 
Barca de laatste club waar je een speler aan wil verkopen. Maken eerst speler gek om te komen. En dan komen ze of met een laag bod of ze manen de speler om contract uit te zitten en transfervrij te komen. Voor Sangare ook niet ideaal. Belandt net als Kessié op de bank
Ja, en als je er eenmaal zit, zetten ze je onder druk om salaris in te leveren.
Waarna ze doodleuk rapporteren dat ze over vorig seizoen een winst gemaakt hebben van 98 miljoen Euro.
Compleet gestoord, die club heeft echt zwaar afgedaan bij mij.
 
Ja, en als je er eenmaal zit, zetten ze je onder druk om salaris in te leveren.
Waarna ze doodleuk rapporteren dat ze over vorig seizoen een winst gemaakt hebben van 98 miljoen Euro.
Compleet gestoord, die club heeft echt zwaar afgedaan bij mij.
Los van het feit dat ze momenteel een geflipte voorzitter hebben, vind ik op zich wel dat er wat gedaan mag worden aan die exorbitante salarissen. De wereld staat in brand, maar iedere dwaas die een beetje tegen een bal kan trappen leeft als God in Frankrijk. Het hoeft van mij echt geen communistisch systeem te worden en mensen mogen zichzelf heus wel gedurende hun loopbaan financieel onafhankelijk ballen, maar dat een voetballer tijdens een dag in sommige gevallen meer verdient dan een toeschouwer in 5 jaar fulltime werken, zou voor toeschouwers eigenlijk reden moeten zijn om niet meer te gaan kijken.
 
Laatst bewerkt:
Los van het feit dat ze momenteel een geflipte voorzitter hebben, vind ik op zich wel dat er wat gedaan mag worden aan die exorbitante salarissen. De wereld staat in brand, maar iedere dwaas die een beetje tegen een bal kan trappen leeft als God in Frankrijk. Het hoeft van mij echt geen communistisch systeem te worden en mensen mogen zichzelf heus wel gedurende hun loopbaan financieel onafhankelijk ballen, maar dat een voetballer tijdens een dag in sommige gevallen meer verdient als een toeschouwer in 5 jaar fulltime werken, zou voor toeschouwers eigenlijk reden moeten zijn om niet meer te gaan kijken.
En ook stoppen met die idiote transferbedragen.
 
Oefenpotje Ivoorkust tegen Burundi.
Sangaré: gele kaart, goaltje en na een uurtje gewisseld.
Lekker aanwezig, lekker hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan