Regel hoort simpel te zijn, je geboorteplaats bepaalt waar je als international voor mag uitkomen. Al die bullshit van gelukszoekers of wijsneuzen die tactisch gaan afwegen waar ze meer kans maken om te spelen bahh, of de meest trieste figuren die zich laten bekeren om maar international te zijn, die mogen van mij per direct ingeslapen worden. :braak:

Qua clubs mag je de prostituee uithangen en spelen voor 1 of 93 clubs in je leven, maar voor internationals hoort de regel simpel te zijn. Zo bepaalt geluk en pech zijn ding, zo kan je als land X in een generatie een Messi, Ronaldo Modric en Neuer in je team hebben ineens, of 30 jaar pech omdat er alleen prutsers binnen je landsgrenzen geboren worden.
Luuk 😥🇨🇭
 
Regel hoort simpel te zijn, je geboorteplaats bepaalt waar je als international voor mag uitkomen. A

En dan word je op vakantie in Swahili overvallen door een vroeggeboorte, mag je talentvolle zoon later niet voor NL uitkomen, ook al heeft hij de Nederlands nationaliteit. Ik voorzie problemen.
 
Alex Pastoor vindt de situatie de Wit bij az Volendam geen rood omdat voetbal een contactsport is.. dat de betreffende speler zn enkel kan breken is blijkbaar geen probleem..
 
Alex Pastoor vindt de situatie de Wit bij az Volendam geen rood omdat voetbal een contactsport is.. dat de betreffende speler zn enkel kan breken is blijkbaar geen probleem..
Je mist het punt. De Wit is gewoon een seconde te laat en raakt hem dan op zijn enkel. Het is gewoon een overtreding en zeker geen rood. Ik vind in het algemeen dat er veel te vlug rood wordt getrokken in het hedendaagse voetbal. De kans dat die speler zijn enkel breekt in die situatie is overigens heel klein, maar ja het kan gebeuren. Als je zo'n redenatie los laat op het merendeel van de overtredingen dan staan we dadelijk nog met 8 spelers op het veld.
 
Je mist het punt. De Wit is gewoon een seconde te laat en raakt hem dan op zijn enkel. Het is gewoon een overtreding en zeker geen rood. Ik vind in het algemeen dat er veel te vlug rood wordt getrokken in het hedendaagse voetbal. De kans dat die speler zijn enkel breekt in die situatie is overigens heel klein, maar ja het kan gebeuren. Als je zo'n redenatie los laat op het merendeel van de overtredingen dan staan we dadelijk nog met 8 spelers op het veld.
De reden waarom het in dit geval rood is, is toch niet dat hij de enkel raakt, maar omdat hij met gestrekt been en noppen vooruit inkomt (en dan de enkel raakt)? Moet je gewoon niet doen, mag niet namelijk en is gevaarlijk. Als je nou niemand of de bal raakt kom je goed weg, maar als je de man raakt moet je gewoon verantwoordelijk nemen: rood. Dat is het risico van zo'n tackle.
 
Zoooo op naar Ziggo dome, VI heren live kijken :cool:
Ze treden al 20 jaar op 800 meter van me huis in het mediapark, maar ben al 20 jaar te lui om mezelf als gast aan te melden dus dan maar zo
 
Zoooo op naar Ziggo dome, VI heren live kijken :cool:
Ze treden al 20 jaar op 800 meter van me huis in het mediapark, maar ben al 20 jaar te lui om mezelf als gast aan te melden dus dan maar zo
Geniet er van. Plaats de selfie met je idool hier.
 
Ik was helemaal vergeten te vertellen hoe het was, ik had hoge verwachtingen en het bleek nog leuker te zijn :lmao: Privé gesprekjes, fragmenten, Bas Nijhuis optreden, bloopers, nooit eerder vertoonde materiaal, relletjes, alles kwam aan de beurt. 2 uur vloog voorbij en kapot gelachen met 10k andere, enige hinderlijke was muziek, dansen, polonaise bullshit enzo
 
Ik was helemaal vergeten te vertellen hoe het was, ik had hoge verwachtingen en het bleek nog leuker te zijn :lmao: Privé gesprekjes, fragmenten, Bas Nijhuis optreden, bloopers, nooit eerder vertoonde materiaal, relletjes, alles kwam aan de beurt. 2 uur vloog voorbij en kapot gelachen met 10k andere, enige hinderlijke was muziek, dansen, polonaise bullshit enzo
Ik zag al wat fragmenten voorbij komen ja, en ik vroeg me al af of je ertussen stond te hossen. Was het niet heel erg gestaged?

Bas iig weer zijn aandachtsmomentje gehad blijkbaar.
 
Ik zag al wat fragmenten voorbij komen ja, en ik vroeg me al af of je ertussen stond te hossen. Was het niet heel erg gestaged?

Bas iig weer zijn aandachtsmomentje gehad blijkbaar.

Die bas is echt wel vermakelijk mannetje, kan goed lullen en dingen overbrengen, deed het prima
 
Terug
Bovenaan Onderaan