Algemene transfergeruchten


Zozo


Nou nou
Die Jhon oogt een beetje log. Harde voeten. Gok niet dat die hier in de veel snellere ED potten gaat breken.

Ik las in de kop alleen het woord Jhon en daarna de post van Ongezouten.
Jhon vd Beukering?
 
Die Reijnders van AZ vind ik echt geweldig, maar ben bang dat AZ daar alweer 12 miljoen voor gaat vragen of zo.

Overigens vind ik Szymanski ook goed.

Mooie ruildeal met Til.
Wellicht een incident, maar wat was Reijnders verschrikkelijk slecht tegen Apollon gisteren.
Niet normaal slecht.

Het mag bij AZ, maar hier op het forum zullen ze wanneer Reijnders bij PSV zo slecht speelt toch echt moeten beamen dat Max in vergelijking erg goed is.
 
Wat moet je met vd beek? Als we iets niet nodig hebben is het wel een middenvelder
Lijkt alleen in een specifiek systeem of op een bepaalde plek in het veld te functioneren?
Past een beetje in het rijtje Klaassen, Til en S de Jong thuis al is de 1 beter dan de ander.
Ik vind hem geen speler met flair en zie veel liever dat de prioriteit naar de verdediging gaat.
 
Investeren in de verdediging met verdedigers van kwaliteit is dit seizoen Topprioriteit...in de winterstop efficiënt handelen...hopelijk heeft PSV begin december een nieuwe TD...
 
Vind dat onze verdediging wel wat aan het opkrabbelen is. Obispo en Ramalho waren sterk bezig tegen Zurich. Hoop dat ze die lijn doorzetten naar morgen thuis tegen Utrecht.
Dat de verdediging wat aan het opkrabbelen is hebben we veel te vaak gezien. Ramalho was vorig seizoen na zijn blessure niet best ,tegen Rangers was het ook niet best.
Tijd dat we weer wat verdedigers krijgen die een seizoen lang in de basis staan en goed spelen.
 
Dat de verdediging wat aan het opkrabbelen is hebben we veel te vaak gezien. Ramalho was vorig seizoen na zijn blessure niet best ,tegen Rangers was het ook niet best.
Tijd dat we weer wat verdedigers krijgen die een seizoen lang in de basis staan en goed spelen.
Bijzonder hoe makkelijk er weer over opkrabbelen van de verdediging wordt gesproken na Zürich.. Inderdaad ook vorig seizoen, in de zomerstop had ik genoeg discussies hierover, maar men trapt er gewoon weer in. Als men serieus twijfelt of er wel versterkingen nodig zijn omdat Ramalho en Obispo eindelijk 2/3 goede wedstrijden hebben gespeeld, dan kan er nooit meer slecht gesproken worden over Brands of JDJ.
 
Bijzonder hoe makkelijk er weer over opkrabbelen van de verdediging wordt gesproken na Zürich.. Inderdaad ook vorig seizoen, in de zomerstop had ik genoeg discussies hierover, maar men trapt er gewoon weer in. Als men serieus twijfelt of er wel versterkingen nodig zijn omdat Ramalho en Obispo eindelijk 2/3 goede wedstrijden hebben gespeeld, dan kan er nooit meer slecht gesproken worden over Brands of JDJ.
Er zijn verdedigers nodig, maar het is mooi meegenomen dat het iets stabieler oogt achterin.
 
Ja, maar ik vind het vooral misplaatst om dat neer te zetten nadat RAZINHO de verdediging als topprioriteit bestempelt. Ik kan het nauwelijks anders zien dan dat het verwaarlozen van de verdediging langzaam weer door de vingers wordt gezien.
Verwaarlozen we wellicht het trainen/coachen/opleiden/afstemmen van t verdedigende spel?
 
Verwaarlozen we wellicht het trainen/coachen/opleiden/afstemmen van t verdedigende spel?
Dat moet haast ook een probleem zijn. Laatst hadden we afscheid genomen van de keeperstrainer, maar er moet ook gekeken worden naar de trainers van de verdediging. Amper vooruitgang, telkens worden dezelfde fouten gemaakt. Ik weet niet hoe de staf eruit ziet, is Ooijer de trainer van de verdedigers? Of is hij gewoon een van de assistenten?

Maar toch moet ik terug naar het halen van verdedigers, want daar wordt gewoon niet in geïnvesteerd. Jarenlang worden verdedigers gehaald zonder enig idee en met het geld wat overblijft nadat andere versterkingen gehaald zijn. Onze beste verdediger van de laatste 10 jaar is Moreno die we voor 3,5M gehaald hebben. En het is niet alsof dat briljant gescoute verdediger was waar niemand van gehoord had.
 
Dat moet haast ook een probleem zijn. Laatst hadden we afscheid genomen van de keeperstrainer, maar er moet ook gekeken worden naar de trainers van de verdediging. Amper vooruitgang, telkens worden dezelfde fouten gemaakt. Ik weet niet hoe de staf eruit ziet, is Ooijer de trainer van de verdedigers? Of is hij gewoon een van de assistenten?

Maar toch moet ik terug naar het halen van verdedigers, want daar wordt gewoon niet in geïnvesteerd. Jarenlang worden verdedigers gehaald zonder enig idee en met het geld wat overblijft nadat andere versterkingen gehaald zijn. Onze beste verdediger van de laatste 10 jaar is Moreno die we voor 3,5M gehaald hebben. En het is niet alsof dat briljant gescoute verdediger was waar niemand van gehoord had.
Ooijer is wel de trainer van de standaardsituaties. En die gaan wel erg goed. Hij is denk ik geen verdedigerstrainer.
 
Vind dat onze verdediging wel wat aan het opkrabbelen is. Obispo en Ramalho waren sterk bezig tegen Zurich. Hoop dat ze die lijn doorzetten naar morgen thuis tegen Utrecht.
Ja tegen Zürich… Heel PSV leek in die twee wedstrijden wel Man City. Laten we kijken hoe onze verdedigers hebben gespeeld toen ze onder druk kwamen te staan of toen ze gedwongen werden om op te bouwen en ruimtes achter zich te laten. Ramalho, Obispo, Max en zelfs Teze moeten je reserve spelers zijn, wil je spreken over een topclub.
 
Terug
Bovenaan Onderaan