Joey Veerman (M)

Ik hoop eerder voor de bank, voegt op deze positie echt niets toe aan dit PSV. Vandaag geërgerd aan hem. Simons moest in zijn plaats gaan verdedigen. Ook altijd een miljoen baltoetsen voor hij een pas geeft, houdt echt het spel op.
Was dit nou de plek waar meneer wenst te spelen? Om te janken zo slecht.
 

Dit legt erg goed uit waarom ik Veerman veel liever op de 6 of 8 wil zien dan op de 10 positie, en waarom hij er waarschijnlijk zelf ook liever speelt. Zelfde type speler
Veerman ver teruggevallen. Jammer van de blessure van Saibari. Ik zou hem weleens op de 8 positie willen zien spelen. Op dit moment bijna niemand zo balvast en nauwkeuriger in de passing. Alleen daar schiet je niet zo veel mee op als aanvaller.
 
Veerman ver teruggevallen. Jammer van de blessure van Saibari. Ik zou hem weleens op de 8 positie willen zien spelen. Op dit moment bijna niemand zo balvast en nauwkeuriger in de passing. Alleen daar schiet je niet zo veel mee op als aanvaller.
Ik snap de kritiek op Veerman niet zo eigenlijk. Is een speler die altijd een mannetje voor de keeper vrij kan zetten en daarom goud waard voor je elftal. Iedere week zijn zijn statistieken bovengemiddeld. Aan Ruud om de spelers in hun kracht te laten spelen ipv ze dingen te laten doen waar ze niet goed in zijn.
 
Ik snap de kritiek op Veerman niet zo eigenlijk. Is een speler die altijd een mannetje voor de keeper vrij kan zetten en daarom goud waard voor je elftal. Iedere week zijn zijn statistieken bovengemiddeld. Aan Ruud om de spelers in hun kracht te laten spelen ipv ze dingen te laten doen waar ze niet goed in zijn.
Kende een sterke fase in het begin van het seizoen en was een van de bepalende spelers. Vind hem ver teruggezakt naar het niveau van vorig seizoen
 
En nu valt hij door de mand tegen Cambuur en Heerenveen.
Ja, dat is nog erger. Punt dat ik wilde maken is dat hii ver is teruggevallen tov begin seizoen. Vind het dus onterecht dat hij nog steeds een zekerheidje lijkt in de basis. Geef Guti of Saibari (nu eveb niet) de kans
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kun je dit toelichten waarom je hem niet goed vindt? Ik zie het oprecht niet
Onzichtbaar op het veld in tegenstelling begin seizoen waarin hij met fenomenale passjes strooide. Hij sjokt vaak over het veld. Verstopt zich te vaak. Laat zich vaak de bal afsnoepen. Schakelt te laat. Niet bepalend meer. Kan wel even doorgaan. Bijzonder dat jij het niet ziet
 
Laatst bewerkt:
Onzichtbaar op het veld in tegenstelling begin seizoen waarin hij met fenomenale passjes strooide. Hij sjokt vaak over het veld. Verstopt zich te vaak. Laat zich vaak de bal afsnoepen. Schakelt te laat. Niet bepalend meer. Kan wel even doorgaan. Bijzonder dat jij het niet ziet
Eens. En geeft geen mooie passes meer en scoort ook niet. Lijkt me enorm duidelijk dat hij compleet uit vorm is en zelfs door de ondergrens zakt.
 
Als groot fan van zijn voetballende kwaliteiten moet ik helaas toegeven dat ie het al even niet heeft. Kan gebeuren. Hij moet even tegen zichzelf in bescherming genomen worden en banken. Dan kan hij zich weer terugknokken, of in ieder geval laten zien dat hij dat in zich heeft. Dat hij geweldig kan voetballen heeft hij al bewezen, maar Guti verdient nu een kans. Ik heb er vertrouwen in dat het dan wel weer goed gaat komen. Veerman heeft ook bijna alles gespeeld (15 wedstrijden al, het merendeel basis in ongeveer 2 maanden) en wat rust is sowieso niet verkeerd. En hij is niet de enige hoor, een Sangare oogt bijvoorbeeld ook niet meer zo dominant. Daarom hoor je een brede selectie te hebben. Op het middenveld heeft PSV dat ook.
 
Laatst bewerkt:
Maar goed het is geen sexy koppel en je hebt wel weinig drive naar voren. Misschien is dit een idee


Benitez
Mweme,Ramalho, Obispo,Max
Guti, Veerman, Sangare,
Simons
El Ghazi(ldl mits fit), Gakpo.


Voordelen, defensieve zekerheid, daarnaast hou je Veerman en Simons nog op de creatieve vrijheid. Daarnaast laat je Gakpo al wennen aan het systeem van Van Gaal. Vergoot de wk kansen
Ik ben het met je eens en vind het een goede opstelling. Alleen om de laatste reden zou ik onbelangrijk vinden. Wat het beste is voor psv gaat voorop.
 
Maar goed het is geen sexy koppel en je hebt wel weinig drive naar voren. Misschien is dit een idee


Benitez
Mweme,Ramalho, Obispo,Max
Guti, Veerman, Sangare,
Simons
El Ghazi(ldl mits fit), Gakpo.


Voordelen, defensieve zekerheid, daarnaast hou je Veerman en Simons nog op de creatieve vrijheid. Daarnaast laat je Gakpo al wennen aan het systeem van Van Gaal. Vergoot de wk kansen
Denk dat Vertessen ook wel eens baat zou kunnen hebben in een 4-4-2 opstelling. Dan is er veel ruimte voorin om de gaten in te duiken. Als Luuk de Jong fit is zou ik altijd 4-3-3 spelen. Hij kan dat niet belopen.
 
Denk dat Vertessen ook wel eens baat zou kunnen hebben in een 4-4-2 opstelling. Dan is er veel ruimte voorin om de gaten in te duiken. Als Luuk de Jong fit is zou ik altijd 4-3-3 spelen. Hij kan dat niet belopen.

Geeft Xavi en Veerman ook een bepaalde dynamische vrijheid waarbij ik Xavi makkelijker weggestoken zie worden en Veerman meer de box to box rol zie vervullen (mits hij niet de prima donna uit gaat hangen).
Heb je Guti en Sangare ook enigszins om het breed te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan