Algemene transfergeruchten

Met de defensie is toch niks mis?

cid77324_201108PZ32154.jpg
:speechless:
 
PSV trekt portemonnee voor een nieuwe spits.

Want de verdediging gaat -al jaren- zo lekker.:fy:
Een spits is op zich zeer welkom, maar wat hebben we aan een spits van 19 jaar uit de MSL die nog erg weinig heeft laten zien? PSV moet in deze fase van de competitie toch op zoek gaan naar een ervaren spits van ca. 24 jaar uit de grotere competities? Ik vind dit dus maar niks !
 
Een spits is op zich zeer welkom, maar wat hebben we aan een spits van 19 jaar uit de MSL die nog erg weinig heeft laten zien? PSV moet in deze fase van de competitie toch op zoek gaan naar een ervaren spits van ca. 24 jaar uit de grotere competities? Ik vind dit dus maar niks !
Kijk voor de lol even naar het aantal tegendoelpunten. Ik vind het echt bizar dat je met onze huidige verdediging naar de voorste linie kijkt.
Daar gaat het al jaren mis en we blijven maar kijken naar de aanval en het middenveld. Alsof verdedigen niet bij het spel hoort.
 
Kijk voor de lol even naar het aantal tegendoelpunten. Ik vind het echt bizar dat je met onze huidige verdediging naar de voorste linie kijkt.
Daar gaat het al jaren mis en we blijven maar kijken naar de aanval en het middenveld. Alsof verdedigen niet bij het spel hoort.
Een kwalitatief ondermaatse linie vs een kwantitatief ondermaatse positie.. Hoop dat er naar beiden wordt gekeken
 
Kijk voor de lol even naar het aantal tegendoelpunten. Ik vind het echt bizar dat je met onze huidige verdediging naar de voorste linie kijkt.
Daar gaat het al jaren mis en we blijven maar kijken naar de aanval en het middenveld. Alsof verdedigen niet bij het spel hoort.
Even voor de duidelijkheid: ik vind ook dat we eerst moeten investeren in de verdediging ( 1 CV, 1 linksback). Maar als PSV toch een spits wil halen, dan graag een spits met ervaring die binnen 2-3 weken mee kan doen in het 1e elftal en geen jonkie van 19. We hebben nu ook een jonkie als Savio en die is volgens mij maar 1 keer in de basis gestart, terwijl hij al bijna 3 maanden bij PSV zit. Dus, graag een ervaren spits van ca. 24 jaar.
 
Kijk voor de lol even naar het aantal tegendoelpunten. Ik vind het echt bizar dat je met onze huidige verdediging naar de voorste linie kijkt.
Daar gaat het al jaren mis en we blijven maar kijken naar de aanval en het middenveld. Alsof verdedigen niet bij het spel hoort.
:unsure: PSV wil elke wedstrijd met 4-3 winnen. :sneaky:
 
Kijk voor de lol even naar het aantal tegendoelpunten. Ik vind het echt bizar dat je met onze huidige verdediging naar de voorste linie kijkt.
Daar gaat het al jaren mis en we blijven maar kijken naar de aanval en het middenveld. Alsof verdedigen niet bij het spel hoort.
Ik snap je punt, maar ook met deze verdedigers is het echt onnodig om zoveel tegengoals te krijgen. Dat ligt echt aan de tactiek dan wel het samenspel van het team.
 
De verdediging is sowieso slapper, want Luuk is er niet op dit moment. Die is bij echt gevaarlijke situaties altijd als extra verdediger in de 16 te vinden. In de omschakeling heb je hem toch niet nodig, want hij is niet snel genoeg. Heeft wel het inzicht om de pass op Cody of andere te geven. Dus we missen eigenlijk een verdediger en spits tegelijk.

Anyways. Kunnen we Romero terughalen in de winter? Hebben we iig een extra spits erbij.
 
De verdediging is sowieso slapper, want Luuk is er niet op dit moment. Die is bij echt gevaarlijke situaties altijd als extra verdediger in de 16 te vinden. In de omschakeling heb je hem toch niet nodig, want hij is niet snel genoeg. Heeft wel het inzicht om de pass op Cody of andere te geven. Dus we missen eigenlijk een verdediger en spits tegelijk.

Anyways. Kunnen we Romero terughalen in de winter? Hebben we iig een extra spits erbij.
Die raakt vervolgens op de training weer zwaar geblesseerd :lmao:
 
De verdediging is sowieso slapper, want Luuk is er niet op dit moment. Die is bij echt gevaarlijke situaties altijd als extra verdediger in de 16 te vinden. In de omschakeling heb je hem toch niet nodig, want hij is niet snel genoeg. Heeft wel het inzicht om de pass op Cody of andere te geven. Dus we missen eigenlijk een verdediger en spits tegelijk.

Anyways. Kunnen we Romero terughalen in de winter? Hebben we iig een extra spits erbij.
Romero terug...? Alsjeblieft niet...er lopen nog wel meer en betere spitsen rond op aarde..
 
PSV zou eens moeten proberen om Szymanski over te nemen. Dat is wel echt een rasvoetballer
Die Reijnders van AZ vind ik echt geweldig, maar ben bang dat AZ daar alweer 12 miljoen voor gaat vragen of zo.

Overigens vind ik Szymanski ook goed.

Mooie ruildeal met Til.
 
Die Reijnders van AZ vind ik echt geweldig, maar ben bang dat AZ daar alweer 12 miljoen voor gaat vragen of zo.

Overigens vind ik Szymanski ook goed.

Mooie ruildeal met Til.
Dan zou je die met Dinamo Moskou moeten ruilen. Dat zal vast niet meer kunnen, beetje jammer. Misschien toch maar kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan