Games & Game Consoles

Ik verwacht dat de resolutie, verversingssnelheid en de Field of View verbeterd zijn tov de oude (al weer uit 2016).
Op de PS4 is het wel behelpen. Een maat van me heeft onlangs een nieuwe game pc gekocht met bril, en zijn visuals op dat ding zijn toch wel een flinke stap hoger dan wat ik krijg te zien op de ps4
 
Op de PS4 is het wel behelpen. Een maat van me heeft onlangs een nieuwe game pc gekocht met bril, en zijn visuals op dat ding zijn toch wel een flinke stap hoger dan wat ik krijg te zien op de ps4
Ja op de PS is het meer een gadget, maar het heeft ook een ander budget.
 
Ja op de PS is het meer een gadget, maar het heeft ook een ander budget.
als dus die nieuwe bril in combinatie met de ps5 wat meer in de buurt komt dan ga ik m aanschaffen. Vorige week even langs geweest en Doom gespeeld bij hem. Geweldige graphics bij hem.. Kom ik aan met mn gadget..
 
als dus die nieuwe bril in combinatie met de ps5 wat meer in de buurt komt dan ga ik m aanschaffen. Vorige week even langs geweest en Doom gespeeld bij hem. Geweldige graphics bij hem.. Kom ik aan met mn gadget..
Maar even afwachten hoe de verbeteringen uitpakken dan voor alle zekerheid.
 
Had mijn PS5 controller kapot (idiote stick drift) en retour gestuurd naar Coolblue. Pakketje was zoek geraakt bij PostNL en zonder gedoe stortte Coolblue het aankoopbedrag terug. Daarom bestel ik bij dat soort bedrijven. Echt top service

Nou dankjewel, nu weet ik ook meteen waar mijn controller last van heeft haha. Valt nog mee te spelen, maar ik snapte al niet heel goed waarom hij soms kuren vertoonde wat betreft bewegen terwijl ik niets met de stick deed.
 
Nou dankjewel, nu weet ik ook meteen waar mijn controller last van heeft haha. Valt nog mee te spelen, maar ik snapte al niet heel goed waarom hij soms kuren vertoonde wat betreft bewegen terwijl ik niets met de stick deed.
Ja, echt een vervelend probleem. Dit kun je, afhankelijk van hoe erg de stick drift is, nog op proberen te lossen door de deadzone wat te verhogen
 
Is het eigenlijk bekend wanneer de PS5 weer leverbaar is? Ik ben al tijden het internet aan het afstruinen, maar kan er niks over vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan