Muziek

btw, ik neem aan dat alle diehard fans reeds op de hoogte zijn van het gegeven dat Rammstein tzt in Groningen optreed, wie weet kan je nog crashen bij een forummer.
 

Wat een mooie manier om iemand te eren.

Zeker
 
Gisterenavond na de Twente kater kwam ik op de beeb dit concert tegen van Roxy Music. Het hielp wel de emotie wat te kalmeren moet ik zeggen.

Bryan Ferry is toch wel een man die vrouwen kan bezwangeren door ze gewoon aan te kijken..

 
Gisterenavond na de Twente kater kwam ik op de beeb dit concert tegen van Roxy Music. Het hielp wel de emotie wat te kalmeren moet ik zeggen.

Bryan Ferry is toch wel een man die vrouwen kan bezwangeren door ze gewoon aan te kijken..

Roxy Music - More than this. Goede herinneringen aan. Klonk maar al te vaak als ik de straten van Vice City onveilig maakte. :grin:
 

Eerlijk wat is jullie mening over deze muziek?
Ik vind dit gewoon zalig.
Ik vind t persoonlijk niks, maar voor mij is de meeste metal eigenlijk te opgefokt om ervan te genieten.
Het stemgeluid vind ik nasaal en depressief en de song zelf te volgepropt (distorted(?) qua cords die overspoelen met elkaar).

Maar goed, muziek is nogal een smaakdingetje
 
Laatst bewerkt:
Ben jij dat ook op die filmpjes? Zangeres is leuk om te zien in elk geval. Zal het eens checken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan