Nederlands Elftal

Tsja, hij kan gewoon erg goed voetballen en als het rennen anders wordt opgelost. Ik vond Blind echt prima spelen in de eerste helft.

Ondanks dat ik Malacia een prima back vindt, heeft hij echt (nog) niet het niveau van Denzel. Zowel qua inzicht als met name assists en goals.
Qua inzicht vind ik hem juist veel beter. Weet voetballend altijd de goede oplossing te vinden, ook onder druk. Denzel vind ik veel opportunistischer. Zit te vaak geen idee achter, al heeft ie zich op dat gebied wel enorm ontwikkeld. Je hebt wel gelijk dat Dumfries aanvallend veel meer rendement heeft. Dat is ook wel zijn grote kracht. Maar zou je zegeningen tellen met twee van zulke backs. Altijd opstellen.

Blind kun je opstellen tegen een tegenstander waar je continu op de helft van tegenstander speelt, de ruimtes klein zijn en je met zijn opbouwende kwaliteiten van achteruit moet voetballen. Ik zou hem dan trouwens ipv Aké opstellen
 
Tsja, hij kan gewoon erg goed voetballen en als het rennen anders wordt opgelost. Ik vond Blind echt prima spelen in de eerste helft.

Ondanks dat ik Malacia een prima back vindt, heeft hij echt (nog) niet het niveau van Denzel. Zowel qua inzicht als met name assists en goals.
Nou, in de 2e helft weten de Polen de zwakte van Blind wel te vinden. Malacia?
 
Jansen en Weghorst :nocheer:

Dat was 5 jaar geleden het toekomst schrikbeeld van Oranje. Met alle alternatieven totaal onnodig dat zij het oranje shirt voor schut zetten.
 
Jansen en Weghorst pakken allebei een gele kaart. Dat spreekt boekdelen. Een spits krijgt normaal nooit een gele kaart. Kan toegevoegd worden aan zwarte bladzijde Oranje boek waar Dennenboom ook in staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan