VTBL stopt er na 6 uitzendingen al weer mee. Ik vond er kraak nochsmaak aan zitten eerlijk gezegd.

Na 3 uitzendingen riep men nog dat men het tijd wou geven en geen paniekvoetbal wilde spelen...
 
VTBL stopt er na 6 uitzendingen al weer mee. Ik vond er kraak nochsmaak aan zitten eerlijk gezegd.

Een enorme afgang. Dacht oprecht ooit iemand dat dit een succes zou worden? Zo ja, dan mag diegene direct met pensioen worden gestuurd. Zo'n simpel format en goedkoop decor, we leven niet meer in de jaren '70. Als je dat afzet tegen een VI dat begint met fancy intro, publiek erbij, mooie visuals, spraakmakend. Dag en nacht verschil.
 
Een enorme afgang. Dacht oprecht ooit iemand dat dit een succes zou worden? Zo ja, dan mag diegene direct met pensioen worden gestuurd. Zo'n simpel format en goedkoop decor, we leven niet meer in de jaren '70. Als je dat afzet tegen een VI dat begint met fancy intro, publiek erbij, mooie visuals, spraakmakend. Dag en nacht verschil.
Heb het programma niet gekeken, zag wat vooraankondigingen, die waren tenenkrommend.
 
Luistert hier iemand regelmatig de Skiete Willy podcast? Luisterde vanochtend nog wat stukjes van die met Waterreus de dag na Rangers thuis. Hij had weinig te melden waar ik het niet mee eens was. Recht voor z'n raap en kritisch zonder dat het overkomt dat het draait om maar kritisch lopen doen, kan hem altijd erg goed hebben. Doelen zelf is natuurlijk een gouden vent, maar behandelt werkelijk alles altijd met de mantel der liefde.
 
Luistert hier iemand regelmatig de Skiete Willy podcast? Luisterde vanochtend nog wat stukjes van die met Waterreus de dag na Rangers thuis. Hij had weinig te melden waar ik het niet mee eens was. Recht voor z'n raap en kritisch zonder dat het overkomt dat het draait om maar kritisch lopen doen, kan hem altijd erg goed hebben. Doelen zelf is natuurlijk een gouden vent, maar behandelt werkelijk alles altijd met de mantel der liefde.
Toch luister ik veel liever naar Bjorn dan naar Ronald. Ronald is een beetje doorploegen, Bjorn is met een lach oo je gezicht luisteren.
 
Toch luister ik veel liever naar Bjorn dan naar Ronald. Ronald is een beetje doorploegen, Bjorn is met een lach oo je gezicht luisteren.
Ja, snap ik wel. Ronald na Rangers is wel even fijn, over die wedstrijd hoef ik nog lang niet te lachen. Rest van het seizoen is na alle serieuze en zware beschouwingen de kijk van Björn altijd wel fijn.
 
Luistert hier iemand regelmatig de Skiete Willy podcast? Luisterde vanochtend nog wat stukjes van die met Waterreus de dag na Rangers thuis. Hij had weinig te melden waar ik het niet mee eens was. Recht voor z'n raap en kritisch zonder dat het overkomt dat het draait om maar kritisch lopen doen, kan hem altijd erg goed hebben. Doelen zelf is natuurlijk een gouden vent, maar behandelt werkelijk alles altijd met de mantel der liefde.
Doelen heeft veel te vertellen over het voetbal in de praktijk en brengt vooral wat gezelligheid en humor mee.
Vormt een leuk duo met de spontane clubwatcher Marco Timmer die meer met PSV nieuwtjes of voorzetjes komt.
 
Vond ik iets hebben..PSV moet leren....wij zijn PSV..niet zo maar de eerste de beste..hoorde ik tijdens een voetbalpraathe bij ESPN. Ze willen toch net zoiets zijn als AJAX..toon dat ook..lol...:grin:...
Dus winnen as Zondag van nb RKC..laatste is een :SC: of ???..lol.
 
Bam! In the face van al die voetbal talkshows en programma’s die de afgelopen dagen zo overtuigd waren van de winst van Feyenoord en ook dachten dat Ajax effe ging winnen in Alkmaar!
Ach, er zaten er hier ook een paar van de Slot fanclub die ookal had fn nog geen serieuze tegenstander gehad m bombardeerde tot mythische hoogtes. Die kunnen nu ook even het kot terug in..
 
Bam! In the face van al die voetbal talkshows en programma’s die de afgelopen dagen zo overtuigd waren van de winst van Feyenoord en ook dachten dat Ajax effe ging winnen in Alkmaar!
nu slap lullen dat Feuyenoord geweldig speelde de eerste 20 min. Fnoord was gewoon de mindere en terecht verloren met een geweldige Gakpo die ook niet wordt benoemd Of uitgelicht, wat een stats en Moyenne. Zit altijd weer diep in Hilversum die afgunst. Pierre wat een domheid kan hij uitslaan. Louis een verademing bij Humberto spelers moeten leveren en Penatys trainen nou Gakpo liet dat even zien tegen RKC.
 
Duidelijk dat jij de show niet volgt
zeg eens, wat klopt er niet? Volgens mij heeft ie zelf jaren eerder gezegd dat ie op Baudet gestemd heeft. Daarnaast heeft hij gister letterlijk de volgende zin uitgesproken: "Ze moeten die gozer gewoon liquideren". Waarna hij nadat Genee aardig schrikt de boel afzwakt.
 
zeg eens, wat klopt er niet? Volgens mij heeft ie zelf jaren eerder gezegd dat ie op Baudet gestemd heeft. Daarnaast heeft hij gister letterlijk de volgende zin uitgesproken: "Ze moeten die gozer gewoon liquideren". Waarna hij nadat Genee aardig schrikt de boel afzwakt.
Hij heeft zelfs campagne gevoerd voor fvd in z'n eigen talkshow
 
zeg eens, wat klopt er niet? Volgens mij heeft ie zelf jaren eerder gezegd dat ie op Baudet gestemd heeft. Daarnaast heeft hij gister letterlijk de volgende zin uitgesproken: "Ze moeten die gozer gewoon liquideren". Waarna hij nadat Genee aardig schrikt de boel afzwakt.

Hij heeft een tijdje terug (volgens mij was dat ergens aan het begin van de corona periode) al vaker gezegd dat hij het dom vond dat hij ooit aanhanger is geweest van deze partij, dus de haat nu komt niet uit het niks haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan