Technisch Manager

Bekijk bijlage 4993

"Arnesen geen topkandidaat" want ze zoeken iemand die wat jonger is, en dan met VoH of Faber aan komen kakken. Tja, ik sta al bij de uitgang, maar ben ik ook echt weg. Mag echt hopen dat dit een grapje is. Wat een amateurisme anders zeg.
Die uitspraak over verjonging van Brands verraadt denk ik al dat het of JvoH of Faber wordt. Dan zul je net zien dat iedereen terugverlangt naar De Jong
 
Die uitspraak over verjonging van Brands verraadt denk ik al dat het of JvoH of Faber wordt. Dan zul je net zien dat iedereen terugverlangt naar De Jong
Nogal wiedes. Die heeft iig nog een paar jaar ervaring in de rugtas vergeleken met die twee. Dit zou echt helemaal nergens op slaan. Dit is gewoon bewust de club saboteren als het doorgaat. Knikker Brands er ook maar per direct uit. Kan ie samen met John en Voh elders zijn ons-kent-ons geneuzel in stand houden.
Er wordt geen externe naam genoemd. Had ED abo voor transferzomer afgesloten. Inmiddels opgezegd maar loopt nog paar weken door. Ik ben echt heel benieuwd waar Brands mee op de proppen komt.
Benieuwd is niet het goede woord wmb. 'Vrees' wel...
 
Nogal wiedes. Die heeft iig nog een paar jaar ervaring in de rugtas vergeleken met die twee. Dit zou echt helemaal nergens op slaan. Dit is gewoon bewust de club saboteren als het doorgaat. Knikker Brands er ook maar per direct uit. Kan ie samen met John en Voh elders zijn ons-kent-ons geneuzel in stand houden.

Benieuwd is niet het goede woord wmb. 'Vrees' wel...
Dit was destijds tekst en uitleg van Gerbrands bij aanstelling John de Jong. Sta er niet van te kijken als dit een copy-paste verhaal wordt:

Ideale technisch manager'
"John wist als hoofdscout tot in detail wat de technische plannen waren en dat is essentieel gebleken bij het invullen van zowel de staf als de selectie. Hij heeft deze flinke vuurproef met verve doorstaan", stelt algemeen directeur Toon Gerbrands. "Die drie maanden waarin John op interim-basis werkte, hebben ons geleerd dat hij ook voor de toekomst de ideale technisch manager voor PSV zou zijn."
 
Dit was destijds tekst en uitleg van Gerbrands bij aanstelling John de Jong. Sta er niet van te kijken als dit een copy-paste verhaal wordt:

Ideale technisch manager'
"John wist als hoofdscout tot in detail wat de technische plannen waren en dat is essentieel gebleken bij het invullen van zowel de staf als de selectie. Hij heeft deze flinke vuurproef met verve doorstaan", stelt algemeen directeur Toon Gerbrands. "Die drie maanden waarin John op interim-basis werkte, hebben ons geleerd dat hij ook voor de toekomst de ideale technisch manager voor PSV zou zijn."
Zou me ook niet verbazen, als je leeftijd belangrijker vindt dan vakmanschap en ervaring.
 
Trouwens als je denkt dat het niet erger kan dan JvoH als TD dan heb je het mis. Een nog ergere scenario is als Faber hoofdscout wordt en de toekomstige opvolger van JvoH wordt.
 
Trouwens als je denkt dat het niet erger kan dan JvoH als TD dan heb je het mis. Een nog ergere scenario is als Faber hoofdscout wordt en de toekomstige opvolger van JvoH wordt.
Ik zie dit eerlijk gezegd ook wel gebeuren. (Ik denk overigens niet dat ik er heel blij van zou worden.)

Als je eerst ergens leest "Faber heeft bij PSV alles al gedaan, behalve een functie in de directie" en vervolgens lees je elders "PSV zoekt intern naar ene opvolger voor John de Jong", dan ben ik ook geneigd één en één bij elkaar op te tellen.
 
ED meldt dat Jan Vennegoor en Faber in beeld zijn als opvolger John. Zie ik Brands voor aan. Hij werkt graag met mensen die hij al kent. Ik hoop in dat geval dat geval dat Van der Wallen ingrijpt en Brands ontslaat. Dan is het een echte baas wat mij betreft. Dan mag hij van mij Brands opvolgen. Hoe dan ook, als Vennegoor of Faber TD wordt, dan haak ik definitief af.

Wat een vriendenkliek zeg, als het Faber wordt kan ik me er nog iets bij voorstellen, die heeft wel de jeugdopleiding goed neergezet en heeft dus in een bestuurlijke rol wel wat ervaring. Als het VoH wordt dan zet Brands zichzelf echt voor lul, weer een nieuwe stagiair aan de macht bij PSV. Ga gewoon voor iemand met ervaring van buitenaf, zijn ze bang dat ervaren TDs van buitenaf hun visie niet delen? In dat geval: mooi, want er mag weleens flink gekeken worden of deze visie ons verder gaat brengen.

Mocht Brands echt zonnodig willen verjongen dan mag hij mij altijd een berichtje sturen!
 
Wat een vriendenkliek zeg, als het Faber wordt kan ik me er nog iets bij voorstellen, die heeft wel de jeugdopleiding goed neergezet en heeft dus in een bestuurlijke rol wel wat ervaring. Als het VoH wordt dan zet Brands zichzelf echt voor lul, weer een nieuwe stagiair aan de macht bij PSV. Ga gewoon voor iemand met ervaring van buitenaf, zijn ze bang dat ervaren TDs van buitenaf hun visie niet delen? In dat geval: mooi, want er mag weleens flink gekeken worden of deze visie ons verder gaat brengen.

Mocht Brands echt zonnodig willen verjongen dan mag hij mij altijd een berichtje sturen!
Heb het idee dat Brands niet graag een zwaargewicht naast zich duldt. Hij was er als de kippen bij om de Arnesen geruchten de kop in te drukken en aan te kondigen dat hij de directie graag wil vernieuwen. Hij wil dus graag aan de knoppen blijven draaien zonder het vuil werk te hoeven doen van een TD.
 
Van een redelijk betrouwbare bron begrepen dat Marcel Brands Stan Valcks op het oog heeft als nieuwe TD.
 
Van een redelijk betrouwbare bron begrepen dat Marcel Brands Stan Valcks op het oog heeft als nieuwe TD.
Zou een vreemd doelwit zijn gelet op uitspraak over directie vernieuwen. Mij lijkt het waarschijnlijker dat hij een rookie gaat aanstellen zoals JvoH zodat ie op technisch gebied zelf de lakens kan blijven uitdelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan