Films & TV

De hele serie is natuurlijk minder spectaculair.
Ik vind de serie eigenlijk beter dan Breaking Bad, veel aannemelijker en realistischer, maar uiteraard speelt de kennis van de serie Breaking Bad wel een rol in het beoordelen van Better Call Saul. De karakteruitwerking van de verschillende karakters uit Better Call Saul is m.i. ongekend. Het zal moeilijk worden voor Vince Gilligan om dit nog ooit te overtreffen, maar ik wacht af.
 
Better Call Saul is idd echt fantastisch. Nooit verwacht dat Don Vince met zo'n serie het ongekende succes van Breaking Bad zou kunnen overtreffen. Wat een stel geniale gasten zitten in dat team. Ook eens met Ongezouten dat het einde wat beter had gekund, maar ergens kon ik me ook wel vinden in het simpele, platte, beetje droevige einde. Een tikkende tijdblom die een keer zou moeten ontploffen en eindigen in mineur, maar wel met Wexler nog aan zijn zijde.
 
Dahmer op Netflix. Geen vragen stellen, kijk het. Je zult niet teleurgesteld zijn.

Ik zit aan het einde van aflevering 3 en snap de kritiek totaal niet. Dahmer wordt niet neergezet als een bad ass, de moorden en ontledingen worden heel tam in beeld gebracht, als het al op het scherm komt. Ik haal uit de serie alleen dat Dahmer veel issues had, wat volgens mij de realiteit eer aan doet. Ik haal er ook uit dat de politie totaal nutteloos was en ook dat is de werkelijkheid in dit verhaal.

Snap Ongezouten ook wel een beetje. Het is wat traag en na al die verhalen over de serie verwacht je misschien wat meer. Maar geen slechte serie, goede acteur. Op naar aflevering 4.
 
Peaky Blinders uitgekeken. Laatste seizoen toch? Het mooie einde kwam er toch niet. Desondanks vermakelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan