Wat is er irrationeel aan? Het zou niet realistisch zijn om te denken dat hij direct weer de pannen van het dak speelt, maar hij hoeft toch niet meteen de nieuwe rechtsback te worden?
Je kan hem laten mee trainen met 1 van de teams of desnoods een prestatiecontract of andere overeenkomst bieden die ons niet veel geld kost. Als Arias en PSV willen dan kan hij hier aan zijn conditie werken en dan hebben wij misschien nog wat aan zijn ervaring. Als hij het goed doet dan kan hij misschien meer voor ons betekenen maar als het niet meer lukt dan hebben wij er weinig tot niets mee verloren? Ondertussen houden we onze ogen open voor een nieuwe Arias
De nieuwe Arias speelt op huurbasis bij Sparta.
 
Leuk, maar - gebaseerd op zijn hier geplaatste historie - onbegrijpelijk.
Gewoon zoals met Ihattaren. Lukt het dan heb je een meer dan prima speler, mislukt het kost het weinig. Maar United gaat wel erg in kwaliteit achteruit als ze niet verder komen dan Arias. Zelfs in zijn tijd bij ons mag dat nooit de norm zijn voor zo een grote club.
 
Gewoon zoals met Ihattaren. Lukt het dan heb je een meer dan prima speler, mislukt het kost het weinig. Maar United gaat wel erg in kwaliteit achteruit als ze niet verder komen dan Arias. Zelfs in zijn tijd bij ons mag dat nooit de norm zijn voor zo een grote club.
Gewillige back-up. Zal niet morren als ie op de bank zit. Dalot is daar nu de eerste keus en je moet toch wat achter de hand hebben. De markt is ook dicht, dus je kunt niet zomaar even een RB kopen. Ik snap het derhalve wel.
 
Nee clubloos en daarvoor blessure maar zo slecht kan het niet zijn. Het is net dat gif dat je mist achterin met name op rechts.
Denk alleen wel dat ie een groot salaris vraagt. Laat dat nu net het risico zijn. Als we iemand zo een salaris geven dan moeten we wel zeker zijn dat hij Teze uit de basis speelt. Als back up lijkt me dat nu niet verstandig.
 
Dat is toch een aanname? Resultaten uit het verleden......
Dat mag, maar wat momenteel RB staat is niet eens een RB. Dus het lijkt me dat het altijd beter gaat, daarnaast geen aanpassingsproblemen.
Mocht het niet vlotten hebben we in ieder geval nog de beelden van zijn ega op de tribune :giggle:
 
Terug
Bovenaan Onderaan