Formule 1

Volgens Wolff heeft de wedstrijleiding deze keer wél volgens de regels gehandeld.
De wonde is blijkbaar nog steeds vers...
Niet alleen bij Toto; ook bij Sir Hamilton en zijn schare trouwe fans. Die zijn vandaag weer en masse aan het janken geweest over hoe Ham bestolen zou zijn en Verstappen geen legitieme WK zou zijn en blabla. Sukkels. Daarom zeg ik al, hierna nog 6x zo'n seizoen en dan zullen de monden van die jankerds misschien wel gesnoerd zijn en de ogen geopend.
 

Nyck de Vries topkandidaat bij AlphaTauri​

link

Een Formule 1-stoeltje voor Nyck de Vries in 2023 komt steeds dichterbij. De coureur (27) is gesignaleerd in Graz met Helmut Marko en is de topkandidaat om Pierre Gasly op te volgen bij AlphaTauri.
Gasly is op zijn beurt op weg naar Alpine. De Vries is ook bij het Franse team in beeld, mocht de overgang van Gasly niet doorgaan.

Zou mooi zijn voor Nyck de Vries als hij Formule 1 kan gaan rijden.
 

Nyck de Vries topkandidaat bij AlphaTauri​

link

Een Formule 1-stoeltje voor Nyck de Vries in 2023 komt steeds dichterbij. De coureur (27) is gesignaleerd in Graz met Helmut Marko en is de topkandidaat om Pierre Gasly op te volgen bij AlphaTauri.
Gasly is op zijn beurt op weg naar Alpine. De Vries is ook bij het Franse team in beeld, mocht de overgang van Gasly niet doorgaan.

Zou mooi zijn voor Nyck de Vries als hij Formule 1 kan gaan rijden.

Hebben ze de licentie voor die Amerikaan die ze bij AT wilden kennelijk toch niet kunnen regelen. Opvallend. Mooi team wel voor 'm.
 
Charles Leclerc's mood after every race!
😅


307268494_462086055849830_6699763191252815157_n.jpg


:lmao:
 

F1-kalender voor 2023 goedgekeurd: 24 races

link

Formule 1 kalender 2023

  • 5 maart Bahrein
  • 19 maart Saudi-Arabië
  • 2 april Australië
  • 16 april China
  • 30 april Azerbeidzjan
  • 7 mei Miami
  • 21 mei Imola
  • 28 mei Monaco
  • 4 juni Spanje
  • 18 juni Montreal
  • 2 juli Oostenrijk
  • 9 juli Groot-Brittanië
  • 23 juli Hongarije
  • 30 juli België
  • 27 augustus Nederland
  • 3 september Italië
  • 17 september Singapore
  • 24 september Japan
  • 8 oktober Qatar
  • 22 oktober Austin
  • 29 oktober Mexico
  • 5 november Brazilië
  • 18 november Las Vegas
  • 26 november Abu Dhabi
 

F1-kalender voor 2023 goedgekeurd: 24 races

link

Formule 1 kalender 2023

  • 5 maart Bahrein
  • 19 maart Saudi-Arabië
  • 2 april Australië
  • 16 april China
  • 30 april Azerbeidzjan
  • 7 mei Miami
  • 21 mei Imola
  • 28 mei Monaco
  • 4 juni Spanje
  • 18 juni Montreal
  • 2 juli Oostenrijk
  • 9 juli Groot-Brittanië
  • 23 juli Hongarije
  • 30 juli België
  • 27 augustus Nederland
  • 3 september Italië
  • 17 september Singapore
  • 24 september Japan
  • 8 oktober Qatar
  • 22 oktober Austin
  • 29 oktober Mexico
  • 5 november Brazilië
  • 18 november Las Vegas
  • 26 november Abu Dhabi
Ben benieuwd wat de invloed gaat zijn op het aantal onderdelen wat ze per jaar mogen gebruiken. Weer 2 races erbij (en mss nog wat sprintraces)
 

F1-kalender voor 2023 goedgekeurd: 24 races

link

Formule 1 kalender 2023

  • 5 maart Bahrein
  • 19 maart Saudi-Arabië
  • 2 april Australië
  • 16 april China
  • 30 april Azerbeidzjan
  • 7 mei Miami
  • 21 mei Imola
  • 28 mei Monaco
  • 4 juni Spanje
  • 18 juni Montreal
  • 2 juli Oostenrijk
  • 9 juli Groot-Brittanië
  • 23 juli Hongarije
  • 30 juli België
  • 27 augustus Nederland
  • 3 september Italië
  • 17 september Singapore
  • 24 september Japan
  • 8 oktober Qatar
  • 22 oktober Austin
  • 29 oktober Mexico
  • 5 november Brazilië
  • 18 november Las Vegas
  • 26 november Abu Dhabi
Ik vraag me af waarom ze niet continent voor continent afwerken? Dat spaart toch enorm veel kosten/brandstof qua vliegen?
 
Ik vraag me af waarom ze niet continent voor continent afwerken? Dat spaart toch enorm veel kosten/brandstof qua vliegen?
Je ziet wel dat ze blokjes maken. Maar eerst alle Europese wedstrijden, dan alle Aziatische/Austalische en dan alle Amerikaanse maakt dat het wel heel erg uit elkaar valt. Naast het feit dat men vast regelmatig naar de thuisbasis gaat met al die meuk.
 
Ik vraag me af waarom ze niet continent voor continent afwerken? Dat spaart toch enorm veel kosten/brandstof qua vliegen?
Misschien dat anders teveel kijkers/sponsors afhaken als er X races achter elkaar pas in de avond plaatsvinden , of in de vroege ochtend. Door het te spreiden blijft het meer in beeld bij de minder actieve volger en zijn er dus uiteindelijk hogere kijkcijfers .
 
Terug
Bovenaan Onderaan