PSV Nieuws Algemeen

Het is even wennen, maar als ik diverse voetbal sites afstruin is men toch erg positief over psv. Zaak dat we dat vasthouden en CL gaat daar bij helpen
 
Na dit weekend niet meer dan, denk ik. Of in ieder geval niet alleen.
Nee, na dit weekend komen er weer twee clubs op gelijke hoogte. Anderzijds, wij weten dat wij dit weekend ongeslagen doorkomen en tzt weer op die twee clubs uitlopen.
 
Bergwijn uitmaken voor 'vuile, vieze k@nkerjood'. Da's toch ook best creatief.

Het wordt niet meer getolereerd door de driehoek. En van 2 driehoeken maak je weer een? Juist. In ieder geval is het cirkeltje weer rond. ;)
Ik moet in ieder geval zeggen dat ik er wel van schrok. Niet van de misdragingen van supporters. Wel dat ik lange tijd gedacht heb dat die van PSV zich nog enigszins wisten te gedragen. Weer een illusie armer dus.
 
Het wordt niet meer getolereerd door de driehoek. En van 2 driehoeken maak je weer een? Juist. In ieder geval is het cirkeltje weer rond. ;)
Ik moet in ieder geval zeggen dat ik er wel van schrok. Niet van de misdragingen van supporters. Wel dat ik lange tijd gedacht heb dat die van PSV zich nog enigszins wisten te gedragen. Weer een illusie armer dus.
Vooropgesteld dat het walgelijke spreekkoren zijn , of ze nu door onze of andere supporters worden geuit, worden hier weer verschillende maten losgelaten op dit overigens aloude fenomeen.
Nadat de scheldpartijen in de jaren 70 en 80 begonnen richting onze `boeren`, kwam al gauw de reactie richting de `joden`.
Dat in het huidige tijdperk er geen grenzen meer zijn aan wat er wordt geschreeuwd is niet onverwacht, maar wel diep triest.

Een paar puntjes in de kantlijn.

Mevrouw Halsema weigert niet degenen uit het Ajax kamp die ook massaal de tegenpartij uitscholden voor homo´s .
Zoals gebruikelijk in dit land worden niet de schuldigen aangepakt maar talloze onschuldigen gestraft door een algemene maatregel die weinig zal helpen.
En helaas is er bij PSV weer niemand die de huichelachtigheid aankaart. Men accepteert het weer klakkeloos net als bij al die misdragingen in het Ajax vak in ons stadion.
Zelfs als onschuldige PSV supporters in een vak in ons eigen stadion met brandende fakkels bestookt worden volgen er geen sancties.

Geen wonder dat de prijzen voor boter stijgen nu er zoveel nodig is op zoveel hoofden.
 
Weet niet precies waar ik dit moet posten, maar blijkbaar gaan we samenwerken met het Amerikaanse Austin FC. Vooral mbt de jeugd geloof ik. Word er niet warm van, maar wie weet stroomt er een keer een talentje door vanuit Amerika. Achteruit zullen we er in ieder geval niet op gaan.


(Die Driussi van hun is overigens wel een leuke speler. Nu we toch contact hebben kunnen ze daar ook wel eens een lijntje naar uitgooien.)
 
Weet niet precies waar ik dit moet posten, maar blijkbaar gaan we samenwerken met het Amerikaanse Austin FC. Vooral mbt de jeugd geloof ik. Word er niet warm van, maar wie weet stroomt er een keer een talentje door vanuit Amerika. Achteruit zullen we er in ieder geval niet op gaan.


(Die Driussi van hun is overigens wel een leuke speler. Nu we toch contact hebben kunnen ze daar ook wel eens een lijntje naar uitgooien.)
Is Maxima er ook bij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan