Luc Nilis

Als hij nou dezelfde functie in Turkije zou bekleden, dan zou er meer kunnen spelen. Nu hij daar een andere functie krijgt, lijkt het net alsof zijn ambities gewoon niet overeenkwamen met de functie die hij bij PSV had. Kan gebeuren.

Wat ik me wel afvraag is waar zijn zoontje is gebleven? Daar hoor je helemaal niks van...speelt hij nog wel bij PSV?
Ja, die speelt nog bij PSV. Geen hoogvlieger.
 
Arne Nilis tekende in 2008 een contract voor 3 jaar bij PSV. Hij is van 27-02-1991 dus hij is nu 19. Als zijn contract afloopt van de zomer is hij 20 en ik ga er niet van uit dat PSV zijn contract gaat verlengen.

Over zijn vader: Geweldige voetballer maar als je als organisatie vooruit wil komen moet je afscheid nemen van werknemers die niet voldoen. Misschien was dit de reden voor het vertrek van Nilis.
 
Kaj weh zon gezichtje doe trouwens, maar als jij die opmerking niet zo had overschat dan had ik Nillis wellicht later nog een bedankt en géén ''strikderom'' reactie gegeven.

En omdat ik nu een ":rolleyes:" (waar ik het gezien je post nog altijd mee eens ben) plaats je nu niet meer een bedankt-reactie?

Tsja, dan kom ik toch weer uit bij die :rolleyes:. Kan er niks aan doen.
 
Ik heb het idee dat Nilis toch gewoon vooral een hele goede voetballer was en meer niet. Hij kan het bestuur schijnbaar niet genoeg overtuigen dat zijn aanwezigheid hier noodzakelijk is. Prima toch, geen probleem. Er is geen geld om oud voetballers te betalen die geen meerwaarde hebben. Succes bij je nieuwe club Luc.
 
Het was een tijdje (toen er geld genoeg leek te zijn) mode dat clubs oud spelers indienst nam. Dat ging gepaard met mooie woorden als: clubliefde, hart voor de club en indentiteit bewaken.

Mooie woorden allemaal, alleen was en is het effect van de aanwezigheid van de meeste oud-voetballers nauwelijks te meten. De meeste werden vroeger niet voor niets sigarenhandelaar.

Nu moet er bezuinigd worden en dan is het makkelijk om die oud-voetballers te bedanken voor de moeite.

De club wordt er financieel beter van en die oud-voetballers kunnen alsnog sigarenboer of hulp trainer van FC Onbekendiestan worden.
 
Jammer dat er zo over Luc Nilis gesproken wordt, is toch een grote briljante voetballer geweest net als Vanenburg voor PSV!
Bij clubs als Bayern, Barcelona etc.. worden dit soort jongens wel serieus genomen.
En belangrijker, deze voetballers maken mede de clubcultuur!
Of moeten we dan Ajax acherna en onze oren laten hangen aan niets zeggende passanten a la Ten Hag........dan is het wel héél droevig gesteld.
 
Jammer dat er zo over Luc Nilis gesproken wordt, is toch een grote briljante voetballer geweest net als Vanenburg voor PSV!
Bij clubs als Bayern, Barcelona etc.. worden dit soort jongens wel serieus genomen.
En belangrijker, deze voetballers maken mede de clubcultuur!
Of moeten we dan Ajax acherna en onze oren laten hangen aan niets zeggende passanten a la Ten Hag........dan is het wel héél droevig gesteld.

Misschien heeft Ten Hag wel het verstand wat nodig is op 't moment. Een echte vakman. Hoe kan je nou mensen in dienst nemen, clubheld of niet, als ze eigenlijk geen bal verstand hebben van wat ze moeten doen.
 
Misschien heeft Ten Hag wel het verstand wat nodig is op 't moment. Een echte vakman. Hoe kan je nou mensen in dienst nemen, clubheld of niet, als ze eigenlijk geen bal verstand hebben van wat ze moeten doen.
Ten Hag........
Ik zie zijn bijdrage iedere week!
Net nog even snel gegoogled, geweldige palmares!
Sorry, ben het niet met je eens.
Misschien moet niet Nilis niet scouten maar jongens in de A1 en B1 begeleiden en individueel trainen etc..
Die gasten kijken wel op naar grote voorbeelden en niet naar niets zegende passanten.
 
Ten Hag........
Ik zie zijn bijdrage iedere week!
Net nog even snel gegoogled, geweldige palmares!
Sorry, ben het niet met je eens.
Misschien moet niet Nilis niet scouten maar jongens in de A1 en B1 begeleiden en individueel trainen etc..
Die gasten kijken wel op naar grote voorbeelden en niet naar niets zegende passanten.

Aangezien ik nog steeds geen wereldtalenten heb gezien van Nilis, is dat ook geen geweldige palmares! Wie zegt dat Luc zelf graag met talenten werkt? En als die jonge jongens niet luisteren naar vakmensen, hebben ze geen goede instelling en zullen ze 't ook nooit maken.
 
Brands in ED: Nilis mag altijd terugkeren

12 januari 2011

Nilis en PSV kwamen gezamenlijk tot een ontbinding van zijn contract bij de Eindhovense club hetgeen de weg vrijmaakte voor zijn overgang naar Turkije. Op de website van het Eindhovens Dagblad liet Marcel Brands weten dat de deur voor Nilis bij PSV altijd open zal blijven staan. Nilis wordt bij PSV volgens het ED geprezen vanwege zijn voetbalinzicht, zijn vermogen om topspelers te beoordelen en zijn sympathieke persoonlijkheid.

Die laatste toevoeging is dodelijk. Wie wil er nu geprezen worden binnen een professionele organisatie om zijn sympathieke persoonlijkheid...
 
Die laatste toevoeging is dodelijk. Wie wil er nu geprezen worden binnen een professionele organisatie om zijn sympathieke persoonlijkheid...
In de laatste zin wordt hij geprezen om zijn voetbalinzicht & zijn vermogen om topspelers te beoordelen. Daarnaast wordt hij afsluitend gebprezen als een warme persoonlijkheid.

Als die zin niet goed genoeg is, is niks het.
 
Ach Nilis was vroeger een held, een gevoelige held, wel te verstaan. Ik kan mij herrineren dat hij nooit tegen kritiek kon en de media schuld gaf van alles.
Later waren hij en zijn vader de enige die zo heilig overtuigd waren van de talenten van Arne Nilis. Hij vond dat Arne bij Genk(denk ik??) niet de juiste waardering kreeg en haalde hem daar weg. Bij psv is Arne een keer ingevallen en we hebben kunnen zien dat hij niet beschikt over de talenten van zijn vader, sterker nog, hij was nog trager dan Nilis zelf die door zijn techniek veel kon compenseren.
Het zou mij dan ook niet verbazen als Arnes contract niet meer verlengd wordt bij psv, nu we zijn vader niet meer hoeven te contracteren hier.
Desondanks: bedankt voor de mooie tijd en zoveel vreugde die je ons gaf!
 
Als ik eerlijk ben vind ik het stiekem wel een beetje jammer dat Nilis ontslagen is. In zijn huidige functie betekende hij niets voor PSV en op reden daarvan is hij ontslagen, misschien dat PSV beter een andere functie voor hem had kunnen bedenken, zoals teambegeleiding of trainer van de A/B. Of de ambities van Nilis daar lagen weet ik niet, feit is wel dat bij een andere topclub (Ajax) nu juist alles in beweging is om die oud clubmensen terug te halen, terwijl wij ze juist wegdoen.
 
Als ik eerlijk ben vind ik het stiekem wel een beetje jammer dat Nilis ontslagen is. In zijn huidige functie betekende hij niets voor PSV en op reden daarvan is hij ontslagen, misschien dat PSV beter een andere functie voor hem had kunnen bedenken, zoals teambegeleiding of trainer van de A/B. Of de ambities van Nilis daar lagen weet ik niet, feit is wel dat bij een andere topclub (Ajax) nu juist alles in beweging is om die oud clubmensen terug te halen, terwijl wij ze juist wegdoen.
Hij is niet ontslagen...:unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan