Willems had een ontsnappingsclausule waardoor het contract ontbonden kon worden en is terug naar Nederland.

Zien we hem straks bij PSV zijn conditie op peil houden of duikt hij bij 1 van zijn andere oud clubs op?
 
Marcos Alonso ex Chelsea, is volgens transfermarkt.nl transfervrij. Dat kan echt een perfecte optie zijn
 
Marcos Alonso ex Chelsea, is volgens transfermarkt.nl transfervrij. Dat kan echt een perfecte optie zijn

Verdiende bij Chelsea 5,2 miljoen per jaar. Het valt te proberen maar het lijkt me dat hij zo bij een andere Europese top of sub topper aan de slag kan. Gaat hij niet naar Barcelona?
 
Willems had een ontsnappingsclausule waardoor het contract ontbonden kon worden en is terug naar Nederland.

Zien we hem straks bij PSV zijn conditie op peil houden of duikt hij bij 1 van zijn andere oud clubs op?
Nee hij gaat dat lekker doen bij Feyenoord waar hij met veel trots zijn zoontje ziet spelen in hun jeugdopleiding. Willems is een Feyenoorder.
 


Het kan nog
 


Het kan nog
Bijzonder. Waarom zouden ze geen club hebben?
 
Bijzonder. Waarom zouden ze geen club hebben?

Geen idee. Wellicht hebben ze het contract af laten lopen, zodat ze zelf transfervrij zijn en tekengeld kunnen vragen bij een nieuwe club.
:unsure: Of zouden ze bij de vriendenclub van Ihattaren horen? ;)
 
Ik denk overigens dat de vele tegendoelpunten meer aan het teamspel liggen dan aan de individuele verdedigers.
Dat is natuurlijk altijd zo dat je als team aanvalt en verdedigt. Maar de verdedigers van PSV zijn van een onthutsend slecht niveau voor een club die wil strijden om het kampioenschap. Bij Feyenoord zouden ze alle 4 niet in de basis staan laat staan bij Ajax. Dit kan echt niet. Dit is niveau Heerenveen en niet eens AZ.
 
Dat is natuurlijk altijd zo dat je als team aanvalt en verdedigt. Maar de verdedigers van PSV zijn van een onthutsend slecht niveau voor een club die wil strijden om het kampioenschap. Bij Feyenoord zouden ze alle 4 niet in de basis staan laat staan bij Ajax. Dit kan echt niet. Dit is niveau Heerenveen en niet eens AZ.
Het kan toch niet zo zijn dat Teze (international), Mwene (international), Obispo (was een goeie in zijn Vitesse-tijd) en Max (international) er echt helemaal geen ruk (meer) van kunnen? Zeker niet in verhouding met teams als AZ of H’veen.

Ik ben het meer met Mikasa eens dat het gewoon niet/nooit goed staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan