Nederlands Elftal


Wel Taylor maar geen Simons..... Het zal wel
Gewoon weer een zinloze lijst van 32 spelers, waarvan er uiteindelijk weer een 10-tal afvalt.
 
Maar Taylor doet dat op CL-niveau, Simons niet!
Simons heeft ihkv de Champions League letterlijk 4 minuten meer op het veld gestaan dan Taylor😂, die in 3 invalbeurten vorig jaar tot 41 minuten kwam tegen Sporting Portugal en Besiktas, op momenten dat de wedstrijd al lang en breed beslist was😆. Idd een wereld van verschil. Maar waar klaag ik eigenlijk over, laat Xavi maar lekker nog ballen bij Jong Oranje, waar hij mag laten zien dat hij ook een leider kan zijn op die leeftijd.
 
Wel Veerman! :)

Simons snap ik nog wel. Laat die maar lekker na het WK bij Koeman in de selectie komen. Kan die rustig bij PSV blijven.

Taylor, eerlijk gezegd, vind ik een best goeie speler.
Vraag is zoals altijd weer vooral wat Taylor heeft laten zien dat Veerman vanaf de vorige winterstop niet had laten zien. Als Xavi bij Ajax had gezeten werd 'ie direct opgeroepen. Natuurlijk nooit hard te maken, maar het is wel zo voorspelbaar steeds. Hoeven maar naar Rensch te wijzen als ander geweldig voorbeeld. Als je in Amsterdam 19 jaar bent, debuteert en de bal naar de goede kleur speelt word je opgeroepen.

Moet zeggen dat het feit dat het in Qatar is toch het gevoel van het WK al een beetje verstoort, maar ik word er door de optelsom van onze seniele bondscoach die meer bezig is met eigen geniale vindingen neer willen zetten, Frenkie en Memphis op de bank, Gini geblesseerd en Van Dijk de oude Virgil niet meer steeds minder enthousiast van.
 
Vraag is zoals altijd weer vooral wat Taylor heeft laten zien dat Veerman vanaf de vorige winterstop niet had laten zien. Als Xavi bij Ajax had gezeten werd 'ie direct opgeroepen. Natuurlijk nooit hard te maken, maar het is wel zo voorspelbaar steeds. Hoeven maar naar Rensch te wijzen als ander geweldig voorbeeld. Als je in Amsterdam 19 jaar bent, debuteert en de bal naar de goede kleur speelt word je opgeroepen.

Moet zeggen dat het feit dat het in Qatar is toch het gevoel van het WK al een beetje verstoort, maar ik word er door de optelsom van onze seniele bondscoach die meer bezig is met eigen geniale vindingen neer willen zetten, Frenkie en Memphis op de bank, Gini geblesseerd en Van Dijk de oude Virgil niet meer steeds minder enthousiast van.
Zolang Denzel nog speelt, blijf ik enthousiast :)
Maar Martins Indi en Rensch wel en Teze/Obispo niet, daar vind ik wel wat van.
 
Zolang Denzel nog speelt, blijf ik enthousiast :)
Maar Martins Indi en Rensch wel en Teze/Obispo niet, daar vind ik wel wat van.
We kunnen toch ook wel objectief concluderen dat Rensch, zeker dit seizoen, significant beter is dan Karsdorp, Geertruida en Hateboer. Bij mij werkt Denzel daar helaas niet tegenop...
 
Tja…. Ik lig er niet van wakker. In de verdediging wel wat bijzondere keuzes. Teze en Obispo ontbreken. Maar wel Martins Indi en Struijk.
Moet zeggen dat ik ontbreken van Teze en Obispo wel begrijp. Teze kans gehad bij Oranje en zwaar door de mand gevallen. Obispo heeft enorm veel slippertjes dat je er als bondscoach niet aan moet denken om hem erin te moeten brengen in een wk wedstrijd als invaller.

We vinden overigens dat defensie achilleshiel is bij psv en dan zouden ze wel goed genoeg zijn voor Oranje?

Martins Indi heeft de ervaring van op een grote toernooi spelen. Weet verder niet hoe hij het doet bij AZ. Struik nog nooit zien voetballen. Neem aan dat ze hem wel bekeken hebben voordat ze hem een uitnodiging versturen. Overigens gaat het om een voorselectie dus kans zeer wel aanwezig dat ze alsnog afvallen
 
Terug
Bovenaan Onderaan