Ergernissen

Ten Hag…
Manchester United…

Van mij mag die club nog verder in de fik vliegen, misschien begrijpen ze in Engeland dan ook dat je nooit meer zulke belachelijke bedragen mag betalen voor spelers van ajax…

Blijkbaar waren de geflopte Donny vd Bank en Ziyech niet voldoende bewijs, hardleers daar…
 
Stakende treinen. Defecte treinen. Defecte sporen. Te volle treinen. Te weining trein personeel. Te weinig trein verkeersleiders. Bladeren op het spoor.
 

Net als Ford die de fiesta van Dianna ineens verkoopt, klinkt dit ook als iemand die geld wil hebben.

Waarom over de rug van een dode geld verdienen, zo smerig.
 
Federale regering in belgië.
Hoge energie factuur allemaal te wijten aan deze regering.

Groen wou afschaffing van kerncentrales om gascentrales te bouwen.
De blauwe wouden persee een regering vormen met groen en de rode zodat ze niet samen konden gaan met NVA (nationale volkspartij van vlaanderen).
Mochten ze nva er bij halen dan hadden ze groen niet nodig

Nu geven ze alles toe. Met als gevolg sluiting kerncentrales en energietekort en hoge prijzen.
 
Mensen op elektrische fietsen. Dat je zo hard kunt rijden wil nog niet zeggen dat je dat overal moet doen. Komen ze op het fietspad met bijna 50kph op een rotonde afgeknald en er maar vanuit gaan dat ik ze zie en voorrang verleen.. Ik kan er maar niet aan wennen dat die dingen zo hard gaan
 
Mensen op elektrische fietsen. Dat je zo hard kunt rijden wil nog niet zeggen dat je dat overal moet doen. Komen ze op het fietspad met bijna 50kph op een rotonde afgeknald en er maar vanuit gaan dat ik ze zie en voorrang verleen.. Ik kan er maar niet aan wennen dat die dingen zo hard gaan

die steps zijn even erg en maar rijden zo hard als je maar kan zonder te kijken.
VOoral met 2 mensen op die step zitten dat kan toch niet veilig zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan