Eredivisie Algemeen

Volgens de tekst dus niet.
Overigens vind ik iets als "PSV are" zo debiel staan.
Dat clubs met een makkelijk programma begonnen doel ik op.

Overigens, al dat 'maar het zijn degradatiekandidaten' gedoe. Vorig seizoen speelden we in de 3e ronde gelijk tegen Heracles, een club die later degradeerde.

Foutje, dat was een seizoen eerder
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Volgens de tekst dus niet.
Overigens vind ik iets als "PSV are" zo debiel staan.
Hij bedoelt dat de tegenstanders wel vaker zo matig waren in de eerste wedstrijden.

En 'PSV are' is de enige juiste manier om het te schrijven. De Engelsen zien een groep/club/vereniging als meervoud omdat het uit meerdere personen bestaat.
 
Dat clubs met een makkelijk programma begonnen doel ik op.

Overigens, al dat 'maar het zijn degradatiekandidaten' gedoe. Vorig seizoen speelden we in de 3e ronde gelijk tegen Heracles, een club die later degradeerde.
We speelden tegen Excelsior wel even tegen de medekoploper! :D
 
Heb 't net in 't Premier League topic ook gedaan, nu ook hier voor de Eredivisie. Voorspel gerust mee, dan kijken we aan 't eind van de rit wie het meest gelijk had.

Eredivisie:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. AZ
5. SC Heerenveen
6. FC Twente
7. NEC
8. FC Utrecht
9. FC Groningen
10. Sparta Rotterdam
11. Excelsior
12. RKC Waalwijk
13. Vitesse
14. Fortuna Sittard
15. FC Emmen
16. SC Cambuur
17. Go Ahead Eagles
18. FC Volendam

Topscorers:
1. Gakpo (PSV)
2. Bergwijn (Ajax)
3. Brobbey (Ajax)
4. van Hooijdonk (SC Heerenveen)
5. Simons (PSV)

Assists:
1. Sarr (SC Heerenveen)
2. Tadic (Ajax)
3. Gakpo (PSV)
4. Tannane (NEC)
5. Karlsson (AZ)

Minste tegendoelpunten:
1. Pasveer (Ajax)
2. Bijlow (Feyenoord)
3. Verhulst (AZ)
4. Benitez (PSV)
5. Unnerstahll (FC Twente)

Speler van het jaar:
Bergwijn (Ajax)

Talent van het jaar:
Simons (PSV)
 
Heb 't net in 't Premier League topic ook gedaan, nu ook hier voor de Eredivisie. Voorspel gerust mee, dan kijken we aan 't eind van de rit wie het meest gelijk had.

Eredivisie:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. AZ
5. SC Heerenveen
6. FC Twente
7. NEC
8. FC Utrecht
9. FC Groningen
10. Sparta Rotterdam
11. Excelsior
12. RKC Waalwijk
13. Vitesse
14. Fortuna Sittard
15. FC Emmen
16. SC Cambuur
17. Go Ahead Eagles
18. FC Volendam

Topscorers:
1. Gakpo (PSV)
2. Bergwijn (Ajax)
3. Brobbey (Ajax)
4. van Hooijdonk (SC Heerenveen)
5. Simons (PSV)

Assists:
1. Sarr (SC Heerenveen)
2. Tadic (Ajax)
3. Gakpo (PSV)
4. Tannane (NEC)
5. Karlsson (AZ)

Minste tegendoelpunten:
1. Pasveer (Ajax)
2. Bijlow (Feyenoord)
3. Verhulst (AZ)
4. Benitez (PSV)
5. Unnerstahll (FC Twente)

Speler van het jaar:
Bergwijn (Ajax)

Talent van het jaar:
Simons (PSV)
8ste plek voor fc utrecht? en fortuna niet degraderen?
 
Hij bedoelt dat de tegenstanders wel vaker zo matig waren in de eerste wedstrijden.

En 'PSV are' is de enige juiste manier om het te schrijven. De Engelsen zien een groep/club/vereniging als meervoud omdat het uit meerdere personen bestaat.
Daarom zeggen ze altijd jullie tegen mij 😳
 
Hij bedoelt dat de tegenstanders wel vaker zo matig waren in de eerste wedstrijden.

En 'PSV are' is de enige juiste manier om het te schrijven. De Engelsen zien een groep/club/vereniging als meervoud omdat het uit meerdere personen bestaat.
Is het dan ook „the parlement are“, „the family are“ en „the government have“?
De vereniging hebben besloten…. Ja, klinkt lekker.
Ajax are a stupid klub. :SC:
(Heb je het enkelvoud nl. de naam ajax en het enkelvoud klup, en zet je daar een werkwoord in meervoudsvorm tussen; the English are a stupid nation.)
 
Is het dan ook „the parlement are“, „the family are“ en „the government have“?
De vereniging hebben besloten…. Ja, klinkt lekker.
Ajax are a stupid klub. :SC:
(Heb je het enkelvoud nl. de naam ajax en het enkelvoud klup, en zet je daar een werkwoord in meervoudsvorm tussen; the English are a stupid nation.)
Yep.
 
Eredivisie:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. FC Twente
5. AZ
6. FC Utrecht
7. Heerenveen
8. NEC
9. Sparta
10. FC Groningen
11. Vitesse
12. Cambuur
13. Emmen
14. Fortuna Sittard
15. Excelsior
16. RKC
17. Go ahead eagles
18. Volendam

Topscorers:
1. Bergwijn (Ajax)
2. Gakpo (PSV)
3. Dost (Utrecht)
4. Tzolis (Twente)
5. Van Hooydonck (Heerenveen)

Assists:
1. Gakpo (PSV)
2. Brobbey (Ajax)
3. Sarr (Heerenveen)
4. Szymanski (Feyenoord)
5. Veerman (PSV)

Minste tegendoelpunten:
1. Benitez (PSV)
2. Bijlow (Feyenoord)
3. Pasveer (Ajax)
4. Unnerstal (Twente)
5. Noppert (Heerenveen)

Speler van het jaar:
Tzolis (Twente)

Talent van het jaar:
Simons (PSV)
 
Duizend bommen en granaten.

Dat Jansen en Jans nu gezien worden als prima trainers zegt veel over de kleurloze staat van het trainersgilde in Nederland en die van Ajax en PSV in het bijzonder.

Waarbij ik op lange termijn hoop koester met kapitein Haddock. Omdat die meer natuurlijk gezag en respect kan overleggen met zijn spelerspalmares. Trek hem voortaan een blauwe colltrui aan langs de lijn!
 
Laatst bewerkt:
Duizend bommen en granaten.

Dat Jansen en Jans nu gezien worden als prima trainers zegt veel over de kleurloze staat van het trainersgilde in Nederland en die van Ajax en PSV in het bijzonder.

Waarbij ik op lange termijn hoop koester met kapitein Haddock. Omdat die meer natuurlijk gezag en respect kan overleggen met zijn spelerspalmares. Trek hem voortaan een blauwe colltrui aan langs de lijn!
Hiddink was inderdaad erg kleurrijk met zijn intentie altijd tiki taka te spelen. Geen trainer die de deur saai dichtgooide bij een 1-0 voorsprong.
 
Duizend bommen en granaten.

Dat Jansen en Jans nu gezien worden als prima trainers zegt veel over de kleurloze staat van het trainersgilde in Nederland en die van Ajax en PSV in het bijzonder.

Waarbij ik op lange termijn hoop koester met kapitein Haddock. Omdat die meer natuurlijk gezag en respect kan overleggen met zijn spelerspalmares. Trek hem voortaan een blauwe colltrui aan langs de lijn!
Kapitein Haddock :lmao:

'driedubbel overgehaalde en omgekeerde ezel', 'gediplomeerde komkommers', 'lauwwaterdrinker', 'vat mosterdpap' en 'zoetwatermatroos. 'etc ... etc ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan