Derrick Luckassen (V)

Ik. Ik heb dat verzonnen. Was dronken, liep beetje te dollen en belde JdJ. Geen idee dat ‘ie t zo klakkeloos overnam. Mijn excuses aan alle PSV supporters

Excuses aanvaard​

„Jullie hadden teveel gezopen, hè", steekt de rechter van wal. Tegenover hem buigt de 22-jarige verdachte (kort zwart haar, zwart overhemd) schuldbewust het hoofd. :oops:

Excuses aanvaard als je er voor zorgt dat Derrick Luckassen stante pede vertrekt bij PSV en nooit meer terugkomt.

 
Ach... Er worden wel vaker dit soort spelers beetje opgehypt aan begin van oefencampagne, als de groep nog niet compleet is. Het seizoen is lang, en je weet nooit wat er onderweg gebeurt. Maar als spelers als Ramalho en Teze aansluiten, verdwijnt Luckassen gewoon naar de bank.
Of naar de uitgang. Des te beter.
 
Nagenoeg niets op de socials over Luckassen te vinden, alleen 1 persoon die twee ADO-volgers vraagt of Derrick die kant op gaat. Heel benieuwd of het rond komt en waar de reis heen gaat.
 
Nagenoeg niets op de socials over Luckassen te vinden, alleen 1 persoon die twee ADO-volgers vraagt of Derrick die kant op gaat. Heel benieuwd of het rond komt en waar de reis heen gaat.

Hij heeft de ruimte gekregen. Zaterdag doet NASA nog een poging om een raket te lanceren die naar de maan gaat.
Daar gaat de reis dus heen. Naar de ruimte ... naar de maan.

NASA zou maandag voor de eerste keer zijn Space Launch System-raket (SLS) lanceren, maar heeft de test op het laatste moment afblazen. Er zijn problemen met één van de vier motoren van de raket.

Dat was natuurlijk een smoesje. :sneaky: Derrick Luckassen was nog niet aan boord. Dat was de echte reden van het afblazen van de lancering. :geek: :bye:
 
Terug
Bovenaan Onderaan